Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

eksi sozluk ne kadar sacma bir yer


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
şimdi markadan aldığın geri dönüş pozitifse, beeeeelki gidip yazarsın bi yere, ama negatif bir durumda hıncını böyle çıkarırsın. negatiflerin sayısının çok olması normal bence. ekşiyi de her konuda referans almamak lazım bir de.
Mesaj tarihi:
olm ben sokardım eskiden de iyi yer lan. spor yorumcuları, yazmak için yazanlar, görüş olması için görüşleri olanlar, komik olduğunu sananlar, bi de okuduğunda sana bi bok katmayan şeyler yazanları çıkarınca.

üç kişi kaldı geriye.
Mesaj tarihi:
ilk başlarda güzeldi de sonra çok bozdu önünü alamadık. tv'ye falan çıkıp malzeme olunca yazarların bi dötü kalktı sanki. bi de şu ekşi'nin 'ben yazarım, yazar ağzıyla yazarım' triplerine hastayım. hani yeteneği olmayanlar bile deneyip sçıyor.
Mesaj tarihi:
ekşi'deki en saçma ve iğrenç şey sanırım şu "anadolu çomarı" muhabbeti. ya spektrumu o kadar genişlettiler ki bu tabirin altına yazılmayan kitle kalmadı.

ha bi de dolu dizgin ilerleyen kürt düşmanlığı. her olayda en galiz küfürleri utanmadan yazıyorlar, üstelik de devletin kullandığı dili de ödünç alarak bir yandan.
Mesaj tarihi:
tertip34 said:

3-4 Markayi arattim ve dunyaca unlu markalara bile atip tutmus herkes,cozemedim, kullanicilarinin asagilik duygusundan kaynaklaniyor galiba.

bu çok normal. sadece ekşi'de değil, internet üzerinde herhangi bir ürünü araştırırsanız; okudğunuz olumsuz yorum sayısı olumlu yorum sayısından fazla çıkacaktır(özellikle elektronik ürünlerde) sonuçta derdi olan gelip yazıyor. bu modeli alan binlerce kişi gelip her 3 ayda bir "x ürün hala sorunsuz çalışıyor" diye rapor vermiyor.

bu derdi olanın çare araması efekti yüzünden herhangi bir marka modeli araştırdığında sorunlu olduğunu görürsün. ama bu güvenilir bir veri değildir. Çünkü dediğim gibi derdi olan yazıyor. normalde arıza oranı (büyük/küçük) %20 civarıdır. yani bir modelin ortalama 5 örneğinden bir tanesi garanti süresi içinde mutlaka servise gider. majör arıza oranı ise çok daha azdır. ama bir model örneğin 10 000 tane satılsa 2 000 tanesinin sorun yaşayacağı aşikar. e bunlardan 100 tanesinin de internette de sorununu yazması normal :)
×
×
  • Yeni Oluştur...