Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kalitesizleşme


Anhora

Öne çıkan mesajlar

tekstilde hızlı tüketim e teşviğin çok geçmişi yok, max zorlarsanız 90lara yahut 80 ortalarına kadar çekilebilir. Ama diğer sektörlerdeki gibi, uzun dönem bu hızın kaymağını yeme eğrisi eskisi gibi değil. daha çabuk tüketim yine kendi yarattığı standartlar yüzünden daha çabuk tüketiliyor.

ama ortega olacak adam mal değil elbette. Piyasada zaten rekabet varken, kendi kurduğu markalar ile sadece kendi içinde rekabet ortamı sağlamayı başardı.

Zara 1975
Bershka 1998
Pull and Bear 1991
Stradivarius 1999 (acquired)
Massimo Dutti 1995 (acquired)
Oysho 2001
Zara Home 2003
Uterqüe 2008

5-10 sene sonrasının piyasa şartlarına da hazırlıyor kendini. örneğin, grup şimdi biraz daha, high class, uterque diye bir alan açıyor kendine. çünkü işin geleceği bunlarda olacak, 20 liraya paçavra satma dönemi 5-8 seni içerisinde anlamsızlaşacak. ( hem marka değeri olarak, hem maddi getiri olarak ) giyimin daha kişiye özel ve kaliteli olması beklenecek. Tabi bu öngörü, siyasi gelişmelerden bağımsız. Savaşlar birçok şeyi değiştirebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Grego said:

tekstilde hızlı tüketim e teşviğin çok geçmişi yok, max zorlarsanız 90lara yahut 80 ortalarına kadar çekilebilir. Ama diğer sektörlerdeki gibi, uzun dönem bu hızın kaymağını yeme eğrisi eskisi gibi değil. daha çabuk tüketim yine kendi yarattığı standartlar yüzünden daha çabuk tüketiliyor.

ama ortega olacak adam mal değil elbette. Piyasada zaten rekabet varken, kendi kurduğu markalar ile sadece kendi içinde rekabet ortamı sağlamayı başardı.

Zara 1975
Bershka 1998
Pull and Bear 1991
Stradivarius 1999 (acquired)
Massimo Dutti 1995 (acquired)
Oysho 2001
Zara Home 2003
Uterqüe 2008

5-10 sene sonrasının piyasa şartlarına da hazırlıyor kendini. örneğin, grup şimdi biraz daha, high class, uterque diye bir alan açıyor kendine. çünkü işin geleceği bunlarda olacak, 20 liraya paçavra satma dönemi 5-8 seni içerisinde anlamsızlaşacak. ( hem marka değeri olarak, hem maddi getiri olarak ) giyimin daha kişiye özel ve kaliteli olması beklenecek. Tabi bu öngörü, siyasi gelişmelerden bağımsız. Savaşlar birçok şeyi değiştirebilir.


ne kadarı gerçektir bilemem ama doğruları anlatan bir yazı olmuş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Siradaki sarki dolar uzerinden para kazananlara gelsin zaaa

bu arada o us polo assn bildigin lcw tier bir marka. Turkler arasinda cok tutmasinin sebebi zamaninda tr de olmamasi ve work and travella amerikaya gelen kekolarin burda 5-10 dolara tisortlerini alip tr de bir bokmus gibi giymesi.

Hayir nasil high class bi markaymis gibi goruldu nasil tuttu para kirdi trde falan acayip. Hakkaten bildigin lcw nin mallari bundan daha kalitelidir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DoruK said:

Siradaki sarki dolar uzerinden para kazananlara gelsin zaaa

bu arada o us polo assn bildigin lcw tier bir marka. Turkler arasinda cok tutmasinin sebebi zamaninda tr de olmamasi ve work and travella amerikaya gelen kekolarin burda 5-10 dolara tisortlerini alip tr de bir bokmus gibi giymesi.

Hayir nasil high class bi markaymis gibi goruldu nasil tuttu para kirdi trde falan acayip. Hakkaten bildigin lcw nin mallari bundan daha kalitelidir.


polo atlı apaçi kıyafeti üretmiyor muydu hep?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...