Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Quake 4 screenshots!


LathspeLL

Öne çıkan mesajlar

Oyuna ritm ve heyecan katarlarsa, bu grafiklerle bir başyapıt olur.

Ama iş bir grafikle bitseydi, şu ünlü nVdia meleğinin kanatlarını çekiştirip eğlenirdik öyle değil mi?

Quake 4 den umutluyum kendi adıma. Ritm ve Heyecan...[signature][hline]MSN = [email protected]
Elan Realms - A tale that goes on
Ealos Tsaark, A Freedom Fighter from Eclipse.
All servers are equal, but Eclipse is more equal than the others.

BULL SHIT
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

birde şöyle bir korkum var biliosunuz doom un multisi sadece 4 kişyle oynanıyor daha fazlasında grafikler yüzünden kasılıyor. eğer quake de böyle olursa hiçbir olayı kalmaz (gerçi oyun single ağırlıklı olacakmış ama multisiz quake olmaz). yada çok kişili yaparlarsa motor kaldırmazsa çok kötü olur. çünkü bu motora 10 kişi LAN'da bile lag yer serverda hiç oynanmaz.[signature][hline]Burax, 07 Eylül 2004 20:49 tarihinde demiş ki:
fıse kablo takılı ıdı ucu bostu ıste dırek 220w ıste o zaman ılk kez carpıldım öldüm allahdan ayagımda lastık terlık wardı cok ölmedim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

doom3 çeşitli modlarla multiplayerdaki 4 kişilik limti kaldırılıyor. Level da yazdığına göre 32 kişilik modlar yapmışlar. Bir de multi oynarken lag olup olmaması oyunun grafikleri ile alakalı değildir.[signature][hline]NO PAIN NO GAIN ® ©
icq:108382340
oxxx[==============>

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eee Doom3 motoru bu işte. Bu motorla başka oyunlar yapsınlar dahi çoğu sanki Doom3 exp. gibi gözükecek. Ama Q4 daha gelişmiş bir versiyon kullanıyor. D3'teki kadar kötü gözükmedi motor. BM daha iyi kullanılmış ;)[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

quake 4'ü beklemiyorum, grafikler eskimiş olacak o çıkana kadar ve ut2006 yahut unreal3 tokatlayacaktır. grafiklerin şu hali de doom3'ün önünde görünmedi bana..

bu arada doom3 ile quake4'ün birbirlerine estetik anlamda benzeme olayı cidden biraz can sıkıcı. doom3 quake gibi daha karanlık olmuştu hadi affettik ama q4 biraz daha farklı olabilmeli..

hayırlısı olsun, çıkar oynarız ama quake serisini genel olarak tutmam ben ilk oyundan beri, muhtemelen her oyun çıktığında daha üstün bir rakibini görmemin de payı var.. (belki q2'yi hariç tutabilirim birkaç aylık)[signature][hline]Deekin - Level 4 Kobold Bartman vs Raistlin - Level 41 Demi-Goth
*Raistlin casts Haxxored Hantergranate of Doom 3*
*Deekin plays Kalashnikof*
*Raistlin dances to the rythym of the drums and afterwards the lead*
*The party gains experience: IDKFA XP*
*Deekin gains new character level: Über-Char of TSR Writer*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ağız burun ve gözler dışında çok uyduruk geldi bana.
kaplamasız ss'ler etkilemişti beni de bu çok uyduruk olmuş.

eski SS'lerden dolayı çok poligon olur diye ümit etmiştim ama kaplamarla derinlik hissi vermişler yine.
hadi abartı çok olsun istemiyorum ama kaplamalarla derinlik hissi verilmesinden sıkıldım ben. Kaç yıldır aynı olay. Bu SS'lerde zaten çok çok az poligon kullanılmış, sadece alpha-beta SS'leri olduğunu, oyun çıkmadan daha geliştireceklerini ümit ediyorum..

umarım q4 böyle olmaz

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 14 Eylül 2004 18:18 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslıdna ss ler banada biraz garip geldi daha önce biri quake 4 de kullanılacak karakter modelleriyle ilgili bir kaç resim koymuştu oradaki detaylı eleman gitmiş yerine polygon yoksunu modeller gelmiş. pek inandırıcı gelmedi bana.[signature][hline]NO PAIN NO GAIN ® ©
icq:108382340
oxxx[==============>

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Bonecrusher, 14 Eylül 2004 18:16 tarihinde demiş ki:
eski SS'lerden dolayı çok poligon olur diye ümit etmiştim ama kaplamarla derinlik hissi vermişler yine.


bone poligon=işlem gücü=2 yılda bir 500$'lık kart diye bir denklem duydun mu hiç? ;)[signature][hline]Deekin - Level 4 Kobold Bartman vs Raistlin - Level 41 Demi-Goth
*Raistlin casts Haxxored Hantergranate of Doom 3*
*Deekin plays Kalashnikof*
*Raistlin dances to the rythym of the drums and afterwards the lead*
*The party gains experience: IDKFA XP*
*Deekin gains new character level: Über-Char of TSR Writer*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oha ya! Adamlar daha napsınlar? 2. ssi inceliorum da kafadaki çokgenleşme dışında adam gerçek videodan alınmış gibi.. (O da sanırım ileride çıkıcak kartlardaki daha gelişmiş bir true form olayı ya da daha ii bi teknolojiyle giderilebilir.)

Ne diyim bundan ii grafikler anca u3te olabilir.. Ama Unreal 3'ün de videosunu izledikten soora ortam bakımından değilde insan (Yaratık) grafikleri bakımından o da doom 3'le aynı olur gibime geliyor.. (Tabi u3'ün çevre ve ışık grafikleri inanılmaz..)[signature][hline]Birini suçlamak için işaret ettiğinde, diğer 3 parmağınında seni işaret ettiğini unutma..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende Q4'ün D3'ten farklı olmasını beklerdim. Ama işte bahsettiğim şey buydu, sınırlı bir motorla ancak bu kadar.

Bone, BM'nin kullanılması kötü değil ama senin-benim canımı sıkan olay işi abartmaları. Q4'te, doom'da kullandıkları kadar BM olursa, oyun yine karanlık olmak zorunda olacak. Çünkü abartı BM aydınlık ortamda rezil gözükür.
Ama SS'lerden gördüğüm kadarı ile BM oranı biraz azaltılmış böylelikle daha güzel görünür olmuş. Ayrıca oyunu daha aydınlık olması sağlanmış.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dungeon_Master, 14 Eylül 2004 18:43 tarihinde demiş ki:
Oha ya! Adamlar daha napsınlar?

bilmiyorum bana sadece skinden ibaret geliyor.
zamanında blood 2 ss'i görmüştüm hasta olmuştum.
ama şimdi yeni çıkan oyunlar beni tatmin etmiyor. Şu unreal engine 3.0 SS'leri çok hoş ama o motor da 1gb ekran kartlarıyla birlikte çıkar.

bir de directx 9 kullanan oyunların daha gerçekçi ve güzel grafikleri oluyor sanki. dx9 teknolojisi çok iyi bence

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 14 Eylül 2004 18:50 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya Kardesim quake in olayi mototr satmak. id nin olayı motor satmak. O motor sayesinde anlamlı oyunlar yapılsın insanlar oynasın amaç bu.

Sen gidip bana oynı motoru neden önüme sunuyorsun ki, ne yani "süfer" hikaye akışı için mi alacagım sanıyorsun bu oyunu ?

eh hani deathmatch dersin
kralı q2 de var zaten. the edge en iyi deathmatch haritası oldgu gibi, q2 de deathmatch in en alası.

eger sırf doom3+ multi destegi ise olayı q4 siye isimelrdirmenin anlamı nedir yahu. sömürün sömürün utanmaz herfiler.
kendi kendini batıran zalak firma 3DO gibi sür piyasa expansionalrı yasa öle. nck nck.[signature][hline]On July 7th of 1943, single Tiger tank commanded by SS-Oberscharfuehrer Franz Staudegger engaged Soviet group of some 50 T-34 tanks around Psyolknee. Staudegger used up his entire ammunition after destroying some 22 Soviet tanks, while the rest retreated.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Bonecrusher, 14 Eylül 2004 18:42 tarihinde demiş ki:
sam valla kaç senedir skinler ile derinlik hissi ve kalite hissi verilmeye çalışıldı. O zamandan bu zamana ekran kartları gelişmesine rağmen, bol poligon kullanılmıyor.
eh insan biraz daha çok şey istiyor artan teknolojiyle. gözüm doğmuyor


bone aç ilk quake'den bu yana bütün belli başlı 3d oyunları, hepsini arka arkaya oyna ve kıyas et poligon sayısındaki artışı. 4-5 yıl önce bir karakter için kullanılan poligon sayısı şimdi sadece kafasında/yüzünde kullanılıyor. belli başlı grafik çiplerinin sn'de yapabildiği üçgen işlemi miktarlarını kıyas et araştırıp. eskiden oyunlarda sadece poligon ve bir-iki efekt, tek ışık kaynağı filan vardı, bugün çeşit çeşit doku efektleri, çoklu ışık kaynakları, çok gelişmiş filtreleme, anti-aliasing, yüksek çözünürlük, particle efektleri, model morphing vb bütün bunlara 'ilaveten' çok daha yüksek poligon sayımı var. sadece poligon arttırmakla yetinilebilseydi quake2'nin zilyon katı poligonlu oyunlar oynardık ama gene quake2'yi andırırdı. sadece poligonla bitmiyor olay, eski oyunların ilk çıktığı zaman etkilenmeni kıyaslıyorsan bugünkü etkilenmelerle yanıltıcı bir izlenim verir, gelip gidip blood 2 diyorsun ama zamanının gerisinde denebilecek grafiklere sahipti oyun, sende öyle bir 'izlenim' bırakmış, objektif olarak incelenirse doom3'le filan kıyas edilemez zamanına göre grafik açısından..

ha ayrıca gelişen teknoloji diyorsun, hiçbir zaman o günün en ileri makinelerine yönelik oyun hazırlanamaz. doom3'te daha çok poligon olsaydı sen o makinenle oynayamazdın, razı olur muydun buna? geliştiricilerin aklı o kadar havada değil..[signature][hline]Deekin - Level 4 Kobold Bartman vs Raistlin - Level 41 Demi-Goth
*Raistlin casts Haxxored Hantergranate of Doom 3*
*Deekin plays Kalashnikof*
*Raistlin dances to the rythym of the drums and afterwards the lead*
*The party gains experience: IDKFA XP*
*Deekin gains new character level: Über-Char of TSR Writer*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Golge-i_Khan, 14 Eylül 2004 18:54 tarihinde demiş ki:
eh hani deathmatch dersin
kralı q2 de var zaten. the edge en iyi deathmatch haritası oldgu gibi, q2 de deathmatch in en alası.


nasıl bir mantıktır bu anlamıyorum ki, sim city classic varken çıkarılmasaydı madem 2000, 3000, 4 filan. nasıl olsa ilki de aynı işi görüyordu. q2 vakti için iyiymiş, miyadını doldurmuş, yeni oyun yapılıyor. atalım ghz'lik makineleri, nasılsa eski oyunlar yetiyor o zaman. yeni oyun da yapılmasın.. nasıl bir düşüncedir ki bu..[signature][hline]Deekin - Level 4 Kobold Bartman vs Raistlin - Level 41 Demi-Goth
*Raistlin casts Haxxored Hantergranate of Doom 3*
*Deekin plays Kalashnikof*
*Raistlin dances to the rythym of the drums and afterwards the lead*
*The party gains experience: IDKFA XP*
*Deekin gains new character level: Über-Char of TSR Writer*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 14 Eylül 2004 19:10 tarihinde demiş ki:
said:
Golge-i_Khan, 14 Eylül 2004 18:54 tarihinde demiş ki:
eh hani deathmatch dersin
kralı q2 de var zaten. the edge en iyi deathmatch haritası oldgu gibi, q2 de deathmatch in en alası.


nasıl bir mantıktır bu anlamıyorum ki, sim city classic varken çıkarılmasaydı madem 2000, 3000, 4 filan. nasıl olsa ilki de aynı işi görüyordu. q2 vakti için iyiymiş, miyadını doldurmuş, yeni oyun yapılıyor. atalım ghz'lik makineleri, nasılsa eski oyunlar yetiyor o zaman. yeni oyun da yapılmasın.. nasıl bir düşüncedir ki bu..


sam im kaptanim tüm mesaji okusan
q4 yeni motor getirmedikce ve aynen doom3 haifif cilalanmis
heblesiyle sunuluşunun gereksizligini vurguluyorum. Q4 ün deathmatch kavramına getirebilecegini yenilik pek yok, ancak motor olsun diye gelirdi o da yok. O zaman cıkmasının ne anlamı var ?

Kim simcity ile akrsilastirman kendi kendine bi hamle olmus, ilk sim city de su hatti bile dösemezken, sonuncusunda hirsizlari kendin kovaliyorsun nerdeyse. yani mekaniginde bi gelisim vardi

q1 single = shot em up
multi = deathmatch

q2 single = shot em up
multi deathmatch + *yeni* motor

q3 single = yok sanirim var mi ?
multi deathmatch + *yeni* motor

q4 single = ?
multi deathmatch + *eski* motor[signature][hline]On July 7th of 1943, single Tiger tank commanded by SS-Oberscharfuehrer Franz Staudegger engaged Soviet group of some 50 T-34 tanks around Psyolknee. Staudegger used up his entire ammunition after destroying some 22 Soviet tanks, while the rest retreated.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...