DoruK Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Cuce said: DoruK said: periyodik olarak soruyorum cevap hep hayir olunca donup acasim gelmiyor oyunu commute aptalligina care geldi mi? en son citizenlar yuruyerek ise 6 gunde gidiyor ve bunu dert etmiyordu. ondan sonra oyuna saygim kalmadi. trafik var evet 2.5 gunde gidiyoruz ise ama hala yasiyoruz bi sekil diyordu millet. cozduler mi bunu? oyunda day night olmadıgı ıcın der etmıyoruz bunları cunku benim derdim oyunun planlamadaki basariyi/basarisizligi takmamasi. Yani ise 50 gunde de gitse adam kaliyor evde, ne anlami kaldi o zaman ugrasip trafik sorununu cozmenin? En buyuk challengelardan biri anlamsiz kaliyor oyunda. Ote yandan en son para odeyip aldigim dlc day night olayini getirmisti yanlis hatirlamiyorsam
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 day night var ama bı etkisi yok oyuna. simcity 2013un en kuvvetli yanıydı rush hour mekanıkleri
DoruK Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Trafik planlamasi hic bir seyi etkilemiyor. Adamin biri aa lan uzayda yasiyoruz ben burayi terkedip makul bi yere tasinayim demiyor. Sirf rush hour degil toplu ise gitme mekanikleri sacma. Adamin biri yol ulasimini yok etmisti residence ve is yerleri arasinda her sey hala tikir tikir isliyordu. Oyunun tek mekanigi mezarlik idi en son hatirladigim.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 valla ben basından berı dıyom. doğru duzgun calısmıyan ayvan bı youn bu. halada adam olmadı olucğaınıda dusunmuyorum. simcity nefretiyle herkez abandı bu oyuna ama gameplay dersen simcity 2013 buna basar
neutrino Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2017 Trafik planlamasi bi tek soyle etkiliyor sanirim; eger trafik berbatsa cenaze, saglik gibi hizmetler ulasmiyor yasayanlara, onlar da iste mutsuz olup terkediyor ama bu cok ekstrem bi durumdu en son ben oynarken.
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2017 o degilde, en bastan basliyorsaniz Shimanto River diye bir map var seker gibi cok guzel. yanina tema olarak Green Mountain Map, ayrica 81 tiles da destekliyor.
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 Dün biraz oynadım ek pakedi. Yeni yol çeşitleri var. 1 geliş 3 gidiş gibi asimetrik yollar yapılabiliyor. Servis araçlarının free lane kullanması gibi değişiklikler var. Servis araçları genel olarak trafiğe daha az takılıyor. Köşelerde ışık olup olmamasını manuel ayarlanabilir hale getirmişler. Daha denemedim ama öncelikli yollar belirlenebiliyor anladığım kadarıyla. Yollara ad vermek de mümkün. Yeni terminaller çok kullanışlı. Tren istasyonlarını sadece yerel hattan yolcu kabul etmek ve şehir dışı hatlarına açmak gibi seçenekler var. Bunun dışında trafik simülasyonunu kökünden değiştirecek bir değişim yok haliyle. Onu değiştiremeyeceklerini söylemişlerdi.
knox Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 DoruK said: en son citizenlar yuruyerek ise 6 gunde gidiyor ve bunu dert etmiyordu. ondan sonra oyuna saygim kalmadi. trafik var evet 2.5 gunde gidiyoruz ise ama hala yasiyoruz bi sekil diyordu millet. https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/WAL7QS2ebBmMSt4kz0TE-qx2TgA/fit-in/1024x1024/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2016/06/01/696/n/1922398/dda8d88e3744066a_5/i/Chris-Evans-Laughing-GIFs-Pictures.gif
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 https://www.youtube.com/watch?v=IY46wTcBlZ8
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 abi iste 1:1 simulasyon olmadi mi oyle salak seyler ortaya cikiyor. tropico olsa, adam isine 2 gunde gitse ya sen adami hapse tikarsin ya da protestocu olur sarayini yikar sdfg. iste hakiki tycoon oyle oluyor. bunda yapiyorsun sehri ve izliyorsun. sandbox degil, creative mode :/ gerci buyuk kismi yapimcinin kaypakligindan. 1:1 olmayip daha iyi, yeterli gameplay yapmak mumkun.
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 bazi cimleri izledimde evden cikip tekrar eve girmesi 2 ay suruyor dsf zamanin akisisna bir ayar cekseler aslinda hem bu olay, hem mevsimler, hem gecegunduz falan bir yoluna girse az. videonun sonunda dedigi komsu sehirler, trading vs gelirse guzel olur ama son simcitydeki gibi olmak yerine burda ayni harita ustune olur oyle birsey heralde mevcut Distric sistemi ile.
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 Arka arkaya mesaj atmak istemiyorum aslında ama sadece tek şeritte duran arabalardan canı sıkılanlar varsa onlara yardımcı olayım dedim. http://steamcommunity.com/id/tyrannredeagle/screenshot/781784924148822752 Buradaki resme bakın şimdi. Bu köprüyü yekpare tek fare çekişiyle yaparsanız resmin üst kısımda gördüğünüz gibi sadece bir iki şeritte araba oluyor. Çünkü araçların çoğu bir sonraki yol ekleminde sola dönecek diye en sol şerite geçiyorlar ve devasa 6 şerit köprünün sadece en sol iki şeridi kullanılıyor. Fakat yolu yekpare çekmek yerine kavşaklardan önce farklı açılı bir eklem daha eklerseniz resimde köprünün alt kısmında gördüğünüz gibi daha fazla şerit kullanıyorlar. Kavşaktan önce bir tane fazla eklem olunca en uç şeride kayma manyaklığı sadece o küçük eklem için gerçekleşmeye çalışıyor (arkadan çok yoğun araç geldiğinden her zaman bunu yapamıyor da). Şerit muhabbeti rahatsız ediyorsa bunu kullanabilirsiniz. Ayrıca kavşaklardaki dönüşleri değiştiren modlar falan da var. Yardımcı olabilir.
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2017 Kavşaklarda şeritlerden dönüşü falan değiştiren modlar da bir yere kadar yardımcı oluyor ya, yine AI büyünce şehir saçmalıyor. Trafik olayı tam bir kanser nüfus çok büyüyünce.
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2017 rico modu bu son dlc ile duzgun calisiyor mu deneyen var mi?
Grego Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 noob question ; oyunu oynayamadan beni delirtti. bir şeyler simcity de olduğu gibi perfectly aligned yapamamak? yanyana iki yol yaparken bile, hafif kayıyor herşey. yani birbirine paralel, yol, pipe ve elektrik zımbırtılarını yapamıyorum, biri sağa bir sola. kayıp duruyor. precision engineering mod unu ekledim düzeltmedi. yüzey şekliyle ilgilidir dedim, düz görünüyor ama terraforming e de belirli bir nüfus olmadan geçemiyorsun sanırım? simetri hastalarını çıldırtmak için mi yapılmış bu?
senko Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 terraforming için de mod var onla dene. yüzey yamuk olabiler. bi de napcan simetriyi :D
Grego Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 simetri için oynuyorum ben, çözümü yoksa iade edeceğim, o derece. 2 yol yapıyorum, biri 90 derece biri 85. yanyana duruyorlar. öldür daha iyi
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 solda angle vs sey yapan dugmeler var birsey insa ederken, aktif edince gorulebiliyor ssdeki gibi. https://forumcontent.paradoxplaza.com/public/234879/devdiary-visualaids1.png olmuyorsa zemin yamuktur once zemini duzeltmek gerekiyor
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 Böyle anlarda 5 derece ve 10 derecenin hiç umrumda olmamasının mutluluğunu yaşıyorum heheh.
Grego Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2017 yok o açı zımbırtısında haberdarım, ama yok, düz gösteriyor, halbuki değil.
quixef Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2017 Greg o ni ye b öyle şe yleri kafay a t akıyorsun ya?
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 yesilleniyormusuz: https://www.youtube.com/watch?v=H7WWU8OuIAs
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 harika. su an butun icerik 150 liraya aliniyor. 30 lira da bu olur. tesekkurler paradox.
Roqq Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 Dlc politikası en gerzek firma haline geldi herifler. Pes lan.
Öne çıkan mesajlar