Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cities: Skylines


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Cuce said:

DoruK said:

periyodik olarak soruyorum cevap hep hayir olunca donup acasim gelmiyor oyunu

commute aptalligina care geldi mi? en son citizenlar yuruyerek ise 6 gunde gidiyor ve bunu dert etmiyordu. ondan sonra oyuna saygim kalmadi. trafik var evet 2.5 gunde gidiyoruz ise ama hala yasiyoruz bi sekil diyordu millet. cozduler mi bunu?


oyunda day night olmadıgı ıcın der etmıyoruz bunları cunku
benim derdim oyunun planlamadaki basariyi/basarisizligi takmamasi. Yani ise 50 gunde de gitse adam kaliyor evde, ne anlami kaldi o zaman ugrasip trafik sorununu cozmenin? En buyuk challengelardan biri anlamsiz kaliyor oyunda.

Ote yandan en son para odeyip aldigim dlc day night olayini getirmisti yanlis hatirlamiyorsam
Mesaj tarihi:
Trafik planlamasi hic bir seyi etkilemiyor. Adamin biri aa lan uzayda yasiyoruz ben burayi terkedip makul bi yere tasinayim demiyor. Sirf rush hour degil toplu ise gitme mekanikleri sacma. Adamin biri yol ulasimini yok etmisti residence ve is yerleri arasinda her sey hala tikir tikir isliyordu. Oyunun tek mekanigi mezarlik idi en son hatirladigim.
Mesaj tarihi:
valla ben basından berı dıyom. doğru duzgun calısmıyan ayvan bı youn bu. halada adam olmadı olucğaınıda dusunmuyorum.

simcity nefretiyle herkez abandı bu oyuna ama gameplay dersen simcity 2013 buna basar
Mesaj tarihi:
Trafik planlamasi bi tek soyle etkiliyor sanirim; eger trafik berbatsa cenaze, saglik gibi hizmetler ulasmiyor yasayanlara, onlar da iste mutsuz olup terkediyor ama bu cok ekstrem bi durumdu en son ben oynarken.
Mesaj tarihi:
o degilde, en bastan basliyorsaniz Shimanto River diye bir map var seker gibi cok guzel. yanina tema olarak Green Mountain Map, ayrica 81 tiles da destekliyor.
Mesaj tarihi:
Dün biraz oynadım ek pakedi.

Yeni yol çeşitleri var. 1 geliş 3 gidiş gibi asimetrik yollar yapılabiliyor.

Servis araçlarının free lane kullanması gibi değişiklikler var. Servis araçları genel olarak trafiğe daha az takılıyor.

Köşelerde ışık olup olmamasını manuel ayarlanabilir hale getirmişler.

Daha denemedim ama öncelikli yollar belirlenebiliyor anladığım kadarıyla. Yollara ad vermek de mümkün.

Yeni terminaller çok kullanışlı.

Tren istasyonlarını sadece yerel hattan yolcu kabul etmek ve şehir dışı hatlarına açmak gibi seçenekler var.

Bunun dışında trafik simülasyonunu kökünden değiştirecek bir değişim yok haliyle. Onu değiştiremeyeceklerini söylemişlerdi.
Mesaj tarihi:
DoruK said:


en son citizenlar yuruyerek ise 6 gunde gidiyor ve bunu dert etmiyordu. ondan sonra oyuna saygim kalmadi. trafik var evet 2.5 gunde gidiyoruz ise ama hala yasiyoruz bi sekil diyordu millet.


https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/WAL7QS2ebBmMSt4kz0TE-qx2TgA/fit-in/1024x1024/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2016/06/01/696/n/1922398/dda8d88e3744066a_5/i/Chris-Evans-Laughing-GIFs-Pictures.gif
Mesaj tarihi:
abi iste 1:1 simulasyon olmadi mi oyle salak seyler ortaya cikiyor. tropico olsa, adam isine 2 gunde gitse ya sen adami hapse tikarsin ya da protestocu olur sarayini yikar sdfg. iste hakiki tycoon oyle oluyor. bunda yapiyorsun sehri ve izliyorsun. sandbox degil, creative mode :/

gerci buyuk kismi yapimcinin kaypakligindan. 1:1 olmayip daha iyi, yeterli gameplay yapmak mumkun.
Mesaj tarihi:
bazi cimleri izledimde evden cikip tekrar eve girmesi 2 ay suruyor dsf

zamanin akisisna bir ayar cekseler aslinda hem bu olay, hem mevsimler, hem gecegunduz falan bir yoluna girse az.

videonun sonunda dedigi komsu sehirler, trading vs gelirse guzel olur ama son simcitydeki gibi olmak yerine burda ayni harita ustune olur oyle birsey heralde mevcut Distric sistemi ile.
Mesaj tarihi:
Arka arkaya mesaj atmak istemiyorum aslında ama sadece tek şeritte duran arabalardan canı sıkılanlar varsa onlara yardımcı olayım dedim.

http://steamcommunity.com/id/tyrannredeagle/screenshot/781784924148822752

Buradaki resme bakın şimdi. Bu köprüyü yekpare tek fare çekişiyle yaparsanız resmin üst kısımda gördüğünüz gibi sadece bir iki şeritte araba oluyor. Çünkü araçların çoğu bir sonraki yol ekleminde sola dönecek diye en sol şerite geçiyorlar ve devasa 6 şerit köprünün sadece en sol iki şeridi kullanılıyor. Fakat yolu yekpare çekmek yerine kavşaklardan önce farklı açılı bir eklem daha eklerseniz resimde köprünün alt kısmında gördüğünüz gibi daha fazla şerit kullanıyorlar. Kavşaktan önce bir tane fazla eklem olunca en uç şeride kayma manyaklığı sadece o küçük eklem için gerçekleşmeye çalışıyor (arkadan çok yoğun araç geldiğinden her zaman bunu yapamıyor da). Şerit muhabbeti rahatsız ediyorsa bunu kullanabilirsiniz.

Ayrıca kavşaklardaki dönüşleri değiştiren modlar falan da var. Yardımcı olabilir.
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
noob question ;

oyunu oynayamadan beni delirtti.
bir şeyler simcity de olduğu gibi perfectly aligned yapamamak? yanyana iki yol yaparken bile, hafif kayıyor herşey. yani birbirine paralel, yol, pipe ve elektrik zımbırtılarını yapamıyorum, biri sağa bir sola. kayıp duruyor.

precision engineering mod unu ekledim düzeltmedi. yüzey şekliyle ilgilidir dedim, düz görünüyor ama terraforming e de belirli bir nüfus olmadan geçemiyorsun sanırım?

simetri hastalarını çıldırtmak için mi yapılmış bu?
Mesaj tarihi:
solda angle vs sey yapan dugmeler var birsey insa ederken, aktif edince gorulebiliyor ssdeki gibi.

https://forumcontent.paradoxplaza.com/public/234879/devdiary-visualaids1.png

olmuyorsa zemin yamuktur once zemini duzeltmek gerekiyor
×
×
  • Yeni Oluştur...