Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Endless Legend


Feamer

Öne çıkan mesajlar

http://store.steampowered.com/app/289130/

baktım konusu yok açayım dedim,

steam de erken erişim bir oyun olarak bulunuyor, turn base str oyunu, şehir kuruyorsunuz, teknoloji geliştiriyor, şehre bine yapıyorsunuz, askeri birimleri teknolojiye göre geliştire biliyor, tasarlayabiliyorsunuz, oyunun şu anki halinde oyun içinde belli görevler alıp onları yapıyorsunuz. yaz kış değişimi var, str kaynaklar var...

harita bölgeler ayrılmış, o bölgeye şehir açarsak, bölge bizim oluyor, eğer gerekli teknoloji varsa str kaynakları kullanabiliyorsuz, bu kaynaklar ile şu anda askeri birimler için silah, zırh ve aksesuar yapabiliyoruz

ayrıca her bölgede bir minor faction dedikleri ırklar var, bunların yendiğiniz zaman belli bir puan karşılığında asimile ediyoruz, bunun sonucu olarak çeşitli bonuslar ve o ırkın askeri birimlerini yapabiliyoruz.

savaş olayı, iki birim karşılaştığında, str haritasında bulundukları yere göre, zoom değilde zoom out gibi düşünün savaş alanına dönüyor, ilk olarak saldırgan savuma vb. gibi nasıl davranacağını ve nasıl konumlanacağını soruyor, sonra dizilişini yaptığın safha ve sonrada saldıracağın rakibi belirliyorsun ve sonrasında önceliğe göre kendileri savşıyor, bir dahaki safhaya kadar

benim en çok hoşuma giden benzersiz bulduğum ve çok hoşuma giden grafik tasarımları ve tarzı, klasik fantaziden güzel sıyrılmışlar ve uzak doğu abartılarına, wow ekolune bulaşmadan güzel bir örnekler sunmuşlar, menü tasarımları falan güzel bulduğum şehler


http://static.gamespot.com/uploads/original/1197/11970954/2445659-endless+legend+-+vaulters+battle+deployment.jpg
http://media.pcgamer.com/files/2014/03/Endless_Legend_-_Battle_Deployment_2.jpg
http://static.gamespot.com/uploads/original/1197/11970954/2496490-endless+legend+-+broken+lords+fortress.jpg
http://gamecrate.newegg.com/wp-content/uploads/2014/04/Endless-Legend-Wild-Walkers-City.jpg
http://assets.vg247.com/current//2013/08/20130822_endless_legend.jpg
http://media.pcgamer.com/files/2013/09/PCG258.pre_endless.grab1_1.jpg
http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2013/08/Endless-Legend-Town-View.jpg?e61882
http://static.gamespot.com/uploads/screen_kubrick/1197/11970954/2446066-trailer_endlesslegend_vaulters_20140228.jpg
http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/02/Endless-Legend-Vaulters-Rush-1024x576.jpg?e61882
http://gamecrate.newegg.com/wp-content/uploads/2014/04/Endless-Legend-Wild-Walkers-Battle.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

turn based'da önemli olan grafik, ortam birimler vs değil bence. Asıl denge ve yapay zeka çok önemli, değişik dinamiklerin oyuna nasıl yedirildiği. Çünkü sıra tabanlı dedin mi, yaptığın hamleler son turu etkileyecek, oyun stratejini şekillendirecek.

Bir tane birebir CIV 5 çakması oyun vardı zaten, hatta ikincisi çıktı, illa böyle bir açlığı olan oradan da yatıştırabilir. Bu oyun kötüdür diye değil, daha oyun tamamlanmamış çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun baya iyi bir durumda gibi early access olduğunu göz önünde bulundurursak. release'e hazır gibi. tabii detaylı bir şekilde sistemlere yorum yapacak kadar oynamadım ama akıcılık, menüler, development vs. herşey yerli yerine oturmuş görünüyor. genreyi sevenler için güzel bir alternatif olacak gibi. kombat konusunda anlamadığım şeyler oldu. mesela manuel diyorum fakat yine kendi kendine hareket ediyor ve emirleri dinlemiyor. shaman'a geri git diyorum, dönüp heal atıyor falan anlamadım nedir ne değildir.

genel itibariyle iyi görünüyor. artworku hoşuma gitti ayrıca (tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

o dediğin oyun warlock ise -galiba adı oydu- birincisi idare ederdi, ama ikincisi çok bayık olmuş oynamayı bile düşünmedim



Neden ikincisini birincisinden daha az beğendin? İkinci oyunun ilkinden fazlası var eksiği yok. Shard modunda oynamak istemiyorsan ilki gibi oynaman mümkün. İki oyunu kıyasladığımda Warlock 2 için söyleyebileceğim tek olumsuz şey, gelen yeniliklerin ikinci oyun değil de kapsamlı bir dlc düzeyinde kalması.

bingildak said:

mesela manuel diyorum fakat yine kendi kendine hareket ediyor ve emirleri dinlemiyor. shaman'a geri git diyorum, dönüp heal atıyor falan anlamadım nedir ne değildir.


Oyunda birimlere komutları tek tek vermiyorsun, sadece turn başında hepsine komut veriyorsun. Bir de her birimin davranışını offensive, defensive veya hold position şeklinde belirliyorsun. Mesela offensive durumdaki birimler sen emir vermesen de saldırırlar.

mono said:

Tech tree gene orumcek agi gibi mi? Upgradeler falan enteresan mi? Endless space'de en begendigim seylerden biriydi o, burada nasil?


Tech tree çağlara bölünmüş. Bir sonraki çağdaki teknolojileri açabilmek için, en son açılan çağdan belirli sayıda(şu an 10) teknoloji bulman gerekiyor. Bunun haricinde research olayı Enddless Space'e benziyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi hold position - manuel olarak giriyorum. her üniteye turn sonunda emir veriyoruz ya, shaman'a arkaya hareket et diyorum. sıra geliyor, shaman heal ediyor. o zaman verdiğim emirin anlamı nedir?

bu arada district atarak şehir büyütme olayını beğendim baya. uzun vadede iyi mi bilmiyorum ama kendi kendine inf ile genişlemesinden daha mantıklı gibi ve sen yön verebiliyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


Komutan said:

Feamer said:

o dediğin oyun warlock ise -galiba adı oydu- birincisi idare ederdi, ama ikincisi çok bayık olmuş oynamayı bile düşünmedim



Neden ikincisini birincisinden daha az beğendin? İkinci oyunun ilkinden fazlası var eksiği yok. Shard modunda oynamak istemiyorsan ilki gibi oynaman mümkün. İki oyunu kıyasladığımda Warlock 2 için söyleyebileceğim tek olumsuz şey, gelen yeniliklerin ikinci oyun değil de kapsamlı bir dlc düzeyinde kalması.

bingildak said:

mesela manuel diyorum fakat yine kendi kendine hareket ediyor ve emirleri dinlemiyor. shaman'a geri git diyorum, dönüp heal atıyor falan anlamadım nedir ne değildir.


Oyunda birimlere komutları tek tek vermiyorsun, sadece turn başında hepsine komut veriyorsun. Bir de her birimin davranışını offensive, defensive veya hold position şeklinde belirliyorsun. Mesela offensive durumdaki birimler sen emir vermesen de saldırırlar.

mono said:

Tech tree gene orumcek agi gibi mi? Upgradeler falan enteresan mi? Endless space'de en begendigim seylerden biriydi o, burada nasil?


Tech tree çağlara bölünmüş. Bir sonraki çağdaki teknolojileri açabilmek için, en son açılan çağdan belirli sayıda(şu an 10) teknoloji bulman gerekiyor. Bunun haricinde research olayı Enddless Space'e benziyor.



oyun pamuk şekere benzediği için -renkle falan- hiç ilgilenmedim diye yoksa kardeşim bayadır oynuyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu an satın almanızı tavsiye etmiyorum. çok fena logic hataları var. mesela yeni bir oyuna başladım. ilk şehri koyduğum yerin yanında sınır oluştu, oranın mineralini alamıyorum. food'da oradaydı sadece. o food'u alamadığım için city'de growth tam olarak 0. settler üretemiyorsun growth olmadığı için. oyun öyle kilitleniyor. baştan başlıyorsun.

onun dışında rogue şehirleri ele geçirirnce hiçbir şey elde etmiyorsun. roguelara saldırmazsan çok hızlı büyüyorlar, 6 ünite falan olmaya başlıyor içlerinde. karşı tarafın ordusundan daha çok baskı kurmaya başlıyor üzerinei. gidip ordu kaybederek yok ediyorsun, elde ettiğin sıfır.

dengeler falan oturmamış, bir şeyler çok kolay yoldan çıkabiliyor ve oyun kilitleniyor ne ileri ne geri gidebiliyorsun, saatlerce gameplay çöp oluyor yeniden başlaman gerekiyor.

daha yolu var ama promising.

ha birde unit modellerin üzerinde çalışmaları gerek. 3 pixel olarak üniteler var. ayıptır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

şu an satın almanızı tavsiye etmiyorum. çok fena logic hataları var. mesela yeni bir oyuna başladım. ilk şehri koyduğum yerin yanında sınır oluştu, oranın mineralini alamıyorum. food'da oradaydı sadece. o food'u alamadığım için city'de growth tam olarak 0. settler üretemiyorsun growth olmadığı için. oyun öyle kilitleniyor. baştan başlıyorsun.

onun dışında rogue şehirleri ele geçirirnce hiçbir şey elde etmiyorsun. roguelara saldırmazsan çok hızlı büyüyorlar, 6 ünite falan olmaya başlıyor içlerinde. karşı tarafın ordusundan daha çok baskı kurmaya başlıyor üzerinei. gidip ordu kaybederek yok ediyorsun, elde ettiğin sıfır.

dengeler falan oturmamış, bir şeyler çok kolay yoldan çıkabiliyor ve oyun kilitleniyor ne ileri ne geri gidebiliyorsun, saatlerce gameplay çöp oluyor yeniden başlaman gerekiyor.

daha yolu var ama promising.

ha birde unit modellerin üzerinde çalışmaları gerek. 3 pixel olarak üniteler var. ayıptır.


sınırları önceden belirli bölgeler var o bölgelere şehir açınca bütün bölgedeki kaynaklar ve şehrin etki alanındaki kaynakları kullanabiliyorsun.

minorlara saldırıyorsun, asimile ediyorsun, bunun karşılığında değişik bonus veriyor ve bir askeri birim yapma hakkı kazanıyorsun, yerleşim yerini tamir edersen, bir nüfus ve başka şeylerde veriyordu galiba

bunun dışında, tarımda, sanayide, bilimde falan nüfusunu çalıştırman lazım daha fazla kazanç için

grafikler son seviyede oynuyorum şiir gibi açıkçası

ama genel olarak katılıyorum, boş vaktiniz ve paranız yoksa bulaşmayın, velasıl bitse bile çok sürükleyici olmaya bilir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet bu yazdıklarını son oyunda öğrendim ama minorların büyüme oranı çok saçma. en son benim elşfetmediğim yerde AI'nin yanında ellenmemiş bir minor buldum. bos'ların kampları vardı, her ikisinin içinde de 12 tane mob var. gel 12 tane 4/4 speed ile charge yapan moba dal yani. öyle ki AI enemy'den daha çok tehdit oluşturuyor minorlar, mantık dışı tamamen.

grafikler ve artwork çok güzel fakat ünite modelleri çok vasat. üçgen olarak görünen köpekler var. heroların saç sakal kafa hepsi tek texture falan. onlara özen göstermeleri gerekiyor. şu an placeholder olarak koymuşlardır diye tahmin ediyorum.

ayrıca ünite sayısı çok az. bunu minorları asimule ederek onun ünitelerini basma yoluyla kapatmaya çalışmışlar fakat senin ırkında 3 ünite, minorlardan sadece 1'er ünite alabiliyorsun (1 den fazla asimule edersen tabii). durum böyle olunca ordu içinde sana çok bir çeşitlilik doğmuyor. taktik yapıyorsun ama hep aynı taktiği yapıyorsun. ben elf benzeri ırkla oynadım mesela. 2 centaur, 2 tank melee, 1 ranged hero, 2 ranged ünite. hold position, kombat alanının bir ucundan diğeri ucunu okla. üniteleri geldiğinde tanklarla ranged önüne duvar çek, centaurlar ile charge yap bitir. buna alternatif yapabileceğin şeyler çok kısıtlı.

tech ile çağ atlayınca ünitelerin bu ayak uydurmaması çok büyük gözden kaçmış bir hata. eğer ünite sayısı bu kadar az olacaksa, üniteler için özel build treeleri açmaları gerekiyor academy gibi. burada gerek gear gerek build olarak o üniteleri customize edebiliyor olman gerek ki farklı gameplay style'lara oyun sana fırsat sunsun. şimdi ben windlords ile bir daha oynamam. neden oynayım ki, yapacağım şeyler, olacak şeyler, o kombatlar hepsi birebir aynı. yine ranged basacam, yine öne 2 melee koyucam, yine hold position diyip kombata girmeden bana gelene kadar oklayıp hepsini ter temiz edicem.

ability sistemi eklemişler ünitelere ama gelişimi yok. ünite stunla çıkıyor, o stun vuruyor. bu kadar. ok bu güzel eğer daha fazla ünite seçeneği sunacaksan. eğer sunmayacaksa bunların gelişmesi gerekiyor. bir oyun vardı yine buna benzer 5-6 ünite ile kombata girerdin, her kombat exp kazanır, tier atlarken evrime geçirirdi, seçenekler sunardı ona göre seçim yapardın. atıyorum archerın range'i düşer damage'ı artardı veya ne bileyim dual wielde dönerdi ranged olmayı bırakırdı falan.

oyunun böyle bir sisteme ihtiyacı var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

ayrıca ünite sayısı çok az. bunu minorları asimule ederek onun ünitelerini basma yoluyla kapatmaya çalışmışlar fakat senin ırkında 3 ünite, minorlardan sadece 1'er ünite alabiliyorsun (1 den fazla asimule edersen tabii). durum böyle olunca ordu içinde sana çok bir çeşitlilik doğmuyor. taktik yapıyorsun ama hep aynı taktiği yapıyorsun. ben elf benzeri ırkla oynadım mesela. 2 centaur, 2 tank melee, 1 ranged hero, 2 ranged ünite. hold position, kombat alanının bir ucundan diğeri ucunu okla. üniteleri geldiğinde tanklarla ranged önüne duvar çek, centaurlar ile charge yap bitir. buna alternatif yapabileceğin şeyler çok kısıtlı.

tech ile çağ atlayınca ünitelerin bu ayak uydurmaması çok büyük gözden kaçmış bir hata. eğer ünite sayısı bu kadar az olacaksa, üniteler için özel build treeleri açmaları gerekiyor academy gibi. burada gerek gear gerek build olarak o üniteleri customize edebiliyor olman gerek ki farklı gameplay style'lara oyun sana fırsat sunsun.


Bunu yapabiliyorsun zaten. Birimlere istediğin silah ve zırhları verebiliyorsun ki onların da seviyesi yeni techler ile artıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...