DoruK Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 bu zamana kadar neden nasil gormemisim lan tam tuvaletteyken keske olsa diye dusundugum app demin yukledim hayatimi degistirdigini hissediyorum simdiden, olm mukemmel lan aklimdaki butun to do listleri yarim saatte doktum essekler dolusu madde varmis hepsini aklimda tutacam diye bosuna kafamin bi kismini mesgul ediyormusum oh be ulan yazdim ve unuttum ihtiyacim olunca acip bakiyorum %3unu kullandigim beynimde %1lik kismi rahatlattim, windowsta gereksiz ramde yer kaplayan servisleri kapatmis gibi hissediyorum bi de co-op icin yapilmis app onlari da organize ettim mi sabahlar olmasin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 Bu mu? Bir kaç tane var. Bu daha çok co-op çalışmak için gibi duruyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esnaf Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 bende bir heves kullanmıştım bunu ama 1 hafta sonra buna bakmayı da unutur oldum aslkfhaslfş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2014 MrLevie said: Bu mu? Bir kaç tane var. Bu daha çok co-op çalışmak için gibi duruyor...aynen co-op calisma ozelligi enfes ama individual kullanimda da muthis abi simdi boyle bi konuyla ilgili yapmam ve takip etmem gereken 40-50 is oluyor, ve bunun gibi 5-6 ayri konu var hepsi icin ayri board aciyorum, iclerinde sundan once, su olduktan sonra, devam eden, yapilmis diye kategorilerim var falan. ve maddeleri surukleyip digerine atabiliyorum, evernote gibi link attachment vs. surukle birak ile ekleyebiliyorum. bugun tam olarak ulan boyle bisi olsa ne guzel olur diye dusunurken denk geldi. harika bence, kim yaptiysa eline saglik. pc ve androidde birebir calismasi falan, premium olsa alicam hani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Çok iyiymiş ya. Yapmam gereken işler için boardları açtım. To do'ları dizdim. notları yazdım. Ne çok madde varmış yapmam gereken bu işte diye söylendim. Derli toplu duruyor hepsi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 ondan sonra bir daha açıp bakmadın, gelen notificationlardan "ulan ne kadar yapmam gereken şey varmış ta yapmıyormuşum" deyip kendisine sinir olup app'i sildin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 olmayacak öyle bir şey :P Umarım olmaz. Çok iyi yapmış adamlar. O dediğin any.do'da olmuştu. Fakat bu çok çok daha iyi any.do'dan. Her işi ayrı board aç, takip et. Aklına geleni yaz, unutma. Mobile app'i de mükemmel çalışıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 :) ben baya kurcaladım abi bu programları, eğer 3. partylerle kullanıyorsan wrike'a bakmanı tavsiye ederim. bütün proje yönetimini oradan ücretsiz olarak yapıyorum. 5 user free veriyor fakat 3rd party i collaborator olarak tanımlıyorsun, user sayılmıyor, baya fantastik. outlook entegrasyonu falan var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 göz ucuyla baktım şimdi. Daha profesyonel gibi ama daha da karışık gibi de. Zaten takım olarak kullanmayız bunu. Ben kendi işimi takip etsem yeter. Outlook entegrasyonu da çok iyi bir artı değil gözümde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 kendin için kullanacaksan tavsiye etmem zaten, proje yönetimi için daha çok. outlook şöyle iyi, task'a assign ettiğin kişiler update geçerken user push ile comment giriyor, senin outlook'a düşüyor, orada maili açmadan veya siteye girmeden yazılan metini falan okuyabiliyorsun, erişimini kolaylaştırıyor. kişisel olarak evernote kullanıyorum ama o trello kadar havalı değil :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 evernote paralıydı galiba. Trello ise sticker kullanacaksan 5 dolar ver ya da onu da verme birini davet et gelsin bedava verelim diyor. Kral adamlarmış. Bir de chrome extension'ı var mı diye baktığımda şu linki buldum. İyi düşünmüşler. https://trello.com/b/9JgM2ldw/chromello-trello-chrome-extension Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 evernote bedava canım, paralı değil - özel planları var paralı olan ama bütün basic featler bedava evernote'da ben genelde not tutuyorum, ayrıca notların yanına anlık reminder giriyorum, reminder girme fonksiyonu çok hızlı. ayrıca omnichannel yani. hem telefondan, hem browserdan, hem desktoptan erişimin var, notificationlar poplıyor ama dediğim gibi trello her türlü daha iyidir, ara yüzleri falan güzeldir. evernote baya excel v2. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
valequenta Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 trello neredeyse butun startuplarin kullandigi bi project management tool. biz genelde 'todo', 'in progress' , 'done' diye 3 temel board'a ayirip yaninda 'bugs', 'future releases', 'costs' vs vs bilimum gerekli board yaratiyoruz. kanban, scrum vs bir cok agile metodu uygulayabilirsin. personal todo list olarak da kullanirsin, baska amaclarla da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 proje takip için çok kez önerilmişti forumda. içlerinden en minimali. keşke bizi de bunun gibi sadece to-do list kurtarsaydı. jira dışındakiler bizim sürece yetemiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vulga Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Board > list > card. Sonra o cardı açıklamasını görmek için bir daha tıkla, list aşağı yukarı kaysın diğer listler için sağa sola kaydır ekranı vs vs. Web'ini bilemicem ama app hali gereksiz karışık geldi bana. Çok sık kullanımda ne nerede bulamam. Evernote mis gibi işte hem daha sade hem de kısayollar kısmı da çok iş görüyor. To do list oluşturma pek pratik değil ama alışınca çok külfetli olmuyo alt satıra geçince kutucukları her seferinde elle koymak Edit: kendi bireysel kullanımım için böyle tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 df said: proje takip için çok kez önerilmişti forumda. içlerinden en minimali. keşke bizi de bunun gibi sadece to-do list kurtarsaydı. jira dışındakiler bizim sürece yetemiyor. wrike jiranın 1 tık altı fonksiyon olarak, kullanıcı kolaylığı olarak 5 kat fln daha iyi + tr dil desteği plebler için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 bingildak said: df said: proje takip için çok kez önerilmişti forumda. içlerinden en minimali. keşke bizi de bunun gibi sadece to-do list kurtarsaydı. jira dışındakiler bizim sürece yetemiyor. wrike jiranın 1 tık altı fonksiyon olarak, kullanıcı kolaylığı olarak 5 kat fln daha iyi + tr dil desteği plebler için incelerim bi eyv. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 bir ağımız (intra-net) var diyelim ve 25 kişi bu ortak ağı kullanıyoruz. bu serverı kullanarak (ftp only) html tabanlı proje takip sistemi kurmak mümkün mü? javalı mavalı birşeyler var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 yükledim baktım bu tarz programi kullanma ihtiyacı hissetmeyecek kadar kafam rahat oldugunu farkettim sildim bye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar