Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Trello ne guzemis la


DoruK

Öne çıkan mesajlar

bu zamana kadar neden nasil gormemisim lan tam tuvaletteyken keske olsa diye dusundugum app

demin yukledim hayatimi degistirdigini hissediyorum simdiden, olm mukemmel lan

aklimdaki butun to do listleri yarim saatte doktum essekler dolusu madde varmis hepsini aklimda tutacam diye bosuna kafamin bi kismini mesgul ediyormusum

oh be ulan yazdim ve unuttum ihtiyacim olunca acip bakiyorum %3unu kullandigim beynimde %1lik kismi rahatlattim, windowsta gereksiz ramde yer kaplayan servisleri kapatmis gibi hissediyorum

bi de co-op icin yapilmis app onlari da organize ettim mi sabahlar olmasin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MrLevie said:

Bu mu?

Bir kaç tane var. Bu daha çok co-op çalışmak için gibi duruyor...
aynen

co-op calisma ozelligi enfes

ama individual kullanimda da muthis

abi simdi boyle bi konuyla ilgili yapmam ve takip etmem gereken 40-50 is oluyor, ve bunun gibi 5-6 ayri konu var hepsi icin ayri board aciyorum, iclerinde sundan once, su olduktan sonra, devam eden, yapilmis diye kategorilerim var falan. ve maddeleri surukleyip digerine atabiliyorum, evernote gibi link attachment vs. surukle birak ile ekleyebiliyorum. bugun tam olarak ulan boyle bisi olsa ne guzel olur diye dusunurken denk geldi.

harika bence, kim yaptiysa eline saglik. pc ve androidde birebir calismasi falan, premium olsa alicam hani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
:) ben baya kurcaladım abi bu programları, eğer 3. partylerle kullanıyorsan wrike'a bakmanı tavsiye ederim. bütün proje yönetimini oradan ücretsiz olarak yapıyorum. 5 user free veriyor fakat 3rd party i collaborator olarak tanımlıyorsun, user sayılmıyor, baya fantastik. outlook entegrasyonu falan var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kendin için kullanacaksan tavsiye etmem zaten, proje yönetimi için daha çok. outlook şöyle iyi, task'a assign ettiğin kişiler update geçerken user push ile comment giriyor, senin outlook'a düşüyor, orada maili açmadan veya siteye girmeden yazılan metini falan okuyabiliyorsun, erişimini kolaylaştırıyor.

kişisel olarak evernote kullanıyorum ama o trello kadar havalı değil :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evernote paralıydı galiba. Trello ise sticker kullanacaksan 5 dolar ver ya da onu da verme birini davet et gelsin bedava verelim diyor. Kral adamlarmış.

Bir de chrome extension'ı var mı diye baktığımda şu linki buldum. İyi düşünmüşler.

https://trello.com/b/9JgM2ldw/chromello-trello-chrome-extension
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evernote bedava canım, paralı değil - özel planları var paralı olan ama bütün basic featler bedava

evernote'da ben genelde not tutuyorum, ayrıca notların yanına anlık reminder giriyorum, reminder girme fonksiyonu çok hızlı. ayrıca omnichannel yani. hem telefondan, hem browserdan, hem desktoptan erişimin var, notificationlar poplıyor ama dediğim gibi trello her türlü daha iyidir, ara yüzleri falan güzeldir. evernote baya excel v2.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

trello neredeyse butun startuplarin kullandigi bi project management tool. biz genelde 'todo', 'in progress' , 'done' diye 3 temel board'a ayirip yaninda 'bugs', 'future releases', 'costs' vs vs bilimum gerekli board yaratiyoruz.

kanban, scrum vs bir cok agile metodu uygulayabilirsin.

personal todo list olarak da kullanirsin, baska amaclarla da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Board > list > card. Sonra o cardı açıklamasını görmek için bir daha tıkla, list aşağı yukarı kaysın diğer listler için sağa sola kaydır ekranı vs vs. Web'ini bilemicem ama app hali gereksiz karışık geldi bana. Çok sık kullanımda ne nerede bulamam. Evernote mis gibi işte hem daha sade hem de kısayollar kısmı da çok iş görüyor. To do list oluşturma pek pratik değil ama alışınca çok külfetli olmuyo alt satıra geçince kutucukları her seferinde elle koymak

Edit: kendi bireysel kullanımım için böyle tabi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

df said:

proje takip için çok kez önerilmişti forumda. içlerinden en minimali. keşke bizi de bunun gibi sadece to-do list kurtarsaydı. jira dışındakiler bizim sürece yetemiyor.


wrike jiranın 1 tık altı fonksiyon olarak, kullanıcı kolaylığı olarak 5 kat fln daha iyi + tr dil desteği plebler için
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

df said:

proje takip için çok kez önerilmişti forumda. içlerinden en minimali. keşke bizi de bunun gibi sadece to-do list kurtarsaydı. jira dışındakiler bizim sürece yetemiyor.


wrike jiranın 1 tık altı fonksiyon olarak, kullanıcı kolaylığı olarak 5 kat fln daha iyi + tr dil desteği plebler için


incelerim bi eyv.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...