Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

Aslında yormaz. Motorun gerekirse bir iki ay yatmasına göz yumabiliyorsan, sorun degil, boza yapa ögrenirsin. Kaldı ki öyle bir motorla teknik meseleleri de daha kolay ögrenirsin. Hem bozuldukça kendin istedgin gibi müdahele şansın var (biz de yok garanti kapsamı), hem de motorda elektronik bi aksam olmadıgından amatör müdahalelere açık. En kötü pahalı bir parça degiştirmen gerekirse, motoru yatırır internetten ucuzunu kovalarsın.

Tabi öyle eski motora güvenilip uzun yola çıkmak risk olur, şehir içi takılırdım ben olsam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Daha önceki "ya Crossrunner ya FZ8" tezim dövizdeki hızlı artışla çürüdü. :(

Şu anda MT-07 veya NC750X şeklinde bakıyorum olaya bütçe kısıtlamaları nedeniyle. Tip ve uzun yol rahatlığı olarak NC ama fiyat/performans ve çeviklik olarak MT-07 öne çıkıyor.

Kullanan veya bilenlerden destek istiyorum mümkünse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2007 cbr 125'i emekli etmenin vakti geldi artık

gönül CB500F istiyor ama sanırım cbr250 veya duke 200 olacak, bi de 250 fıstık yeşili ninja250 opsiyonu var tabii ki o da cok cezbedici

yüksek oranda şehiriçi commute için kullanıyorum
boy 1.90 duke kullandım arkadaşınkini cok rahattı dik bi sürüş pozisyonu var ama ne bileyim bi ninja veya cbr degil

kararsızım fikirlere açıgım(:D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Foto henüz yok, ilan safhasına gelince çekerim diyordum. Çekerim bir yıkamadan sonra, çizikleri vs. de görünecek şekilde.

Mart 2013 çıkışlı 2012 model, şu anda 20.500 Km'de. "Çift Renk" olarak bilinen kırmızı-mavi çizgili model. Bakımlarını sektirmiyorum ve yetkili serviste yaptırıyorum. Bildiğim kadarıyla ikinci sahibiyim. İş ciddiye binerse tarihçesini de anlatırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

Daha önceki "ya Crossrunner ya FZ8" tezim dövizdeki hızlı artışla çürüdü. :(

Şu anda MT-07 veya NC750X şeklinde bakıyorum olaya bütçe kısıtlamaları nedeniyle. Tip ve uzun yol rahatlığı olarak NC ama fiyat/performans ve çeviklik olarak MT-07 öne çıkıyor.

Kullanan veya bilenlerden destek istiyorum mümkünse.


07 arkadaşım kullandı 3 ay kadar. Dediğine göre şehir içi çok iyi,kıvrak ve çevik hafif olduğu içinde (dolu ağırlık 179 kilo) yormuyor kullanımı çok eğlenceli dedi ama uzun yolda naked olduğu için ve diğer muadillerine göre hafif olduğu için 100 km/h sonrası bir güvensizlik veriyor dedi(daha önce ducati 620 si vardı). Bende biraz sürebildim gayet kullanıcı dostu bir makine. 07 urban bike deniyor adamlar şehiriçi için yapmış amortisörler muadillerine göre daha yumuşak,uzun yoldanc750/x im konforunu vermez.

Şahsen onun yorumundan sonra 07 den vazgeçtim, haftasonları uzun yol yapmak için alıyorum motoru çünkü, trafik ve şehiriçi işim olmayacak. Çalınma sonrası zaten 07de almadı bir daha kawasaki er-6f aldı, krenaj vs den dolayı uzun yolda sport touring olduğu için daha rahat etmek için.

Nc750x güzel motor 83 cm selesi var, bana biraz iri geldi (172 cm boy, 70 kiloyum) fakat kullanıcı dostubir alet diyorlar silindir bloğu daha öne yatık dolayısı ile ağırlık merkezi daha da bir aşşağıda kalıyor dolayısı ile şehir içi daha bir avantajlı aynı ağırlıkdaki diğer motorlara göre. 50 küsür beygir olması lazım hani ikinci motor olarak zorlamaz.

Artçılı bineceksen uzun yolda yaparım dersen nc 750x daha mantıklı gibi, 07 daha kompakt bir motor artçı için de daha rahatsız edici.

Ama önüme bu iki motoru koysalar 07 yi alırım tabi bunda benim kişisel tercihim ön planda. Uzun yolda 07 için rüzgar kesici takar öncama, zaten artçılı kullanmıyorum,abarık hızlarda sürmüyorum biraz da konforsuzluğa katlanır devam ederim. Tabi sadece bu iki motor arasında tercih yapacaksam 07 yi seçerim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok sık değilse de artçılı uzun yol gitmek isteyeceğim durumlar olacak tabii, sadece commuter aramıyorum. O yüzden MT-07 iptal gibi görünüyor, sağol açıklama için.

NC750X de bir türlü tam çekmedi ya, 50cc daha yüksek motorla 20hp daha az üretmesini ve 3-4 bin TL daha pahalı olmasını anlayamıyorum, ama sanırım daha düşük devirde vermesi orada yanılgı yaratan. İvme ve top speed'ler çok yakın çünkü testlerde izlediğim kadarıyla. Bir de MT'ye göre 30-40 kilo daha ağır tabii.

XJ6 hala aklımda ama ABS'lisi inatla gelmiyor :/ Bir blog'da okudum, 2012'den beri "seneye gelecek" dendiği için bekleyen ama artık ümidi kesen adam falan varmış :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

Foto henüz yok, ilan safhasına gelince çekerim diyordum. Çekerim bir yıkamadan sonra, çizikleri vs. de görünecek şekilde.

Mart 2013 çıkışlı 2012 model, şu anda 20.500 Km'de. "Çift Renk" olarak bilinen kırmızı-mavi çizgili model. Bakımlarını sektirmiyorum ve yetkili serviste yaptırıyorum. Bildiğim kadarıyla ikinci sahibiyim. İş ciddiye binerse tarihçesini de anlatırım.


taklası mı var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

XJ6 yerine Honda'nın 4 silindirli 650liklerine baksanız?

Bu arada hem uzun yol hem şehir içi için, benim er6f'i de önerebilirim, arada bir yerde, çok ağır değil, rüzgar koruması biraz var falan.

edit:
http://ic.maxabout.us//misc/infographics//diversion_f_vs_ninja_650_vs_cbr650f.jpg

Şu 3 motorun üzerine oturup, hangisi rahatsa (fiyat da önemli tabi) onu alabilrsin bence. Ama diversion hariç dsfad:D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kolay değil ki abi denemek, kimden bulayım 2014+ çat diye, bayilerde satacak motor bile yok fuar çıkışı + yaz üstü :)

O kronik problemleri 2012 ve sonrasında çözdüler deniyor ama bilemiyorum tabi. Vücut tipi, artçının yapısı, beklentiler vb. bir sürü faktör var. Hayatımın motoru diyen de var, bacağım yandı kollarım ağrıdı diyen de. "Beyaz eşya biraz da şans işi" resmen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...