Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
Grom alacaktım aslında ama fena harcadım para bu aralar, 3k bandında 2 tane motur lazım şimdi. Selçuk alsın süremesin onun motora 2.5k vereceğim 1klık ta öpücük atarım artık. Bi tane daha lazım scooter bile olsa planlar fena olmadı bak şimdi.

Ps: Tatyanamı başkasına verdiğin gün bitti seninle alışverişimiz Onur...,,,,,.....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben CBR250 ile 1 yılımı ve 10.000 KM'yi doldurmak üzereyim. Artık yetmiyor, hızlanıp bir şeyden kaçmak istediğimde adam gibi kaçamıyorum, dengesini ve oturuş pozisyonu çok çok hoşuma gitti diyemem, uzun yola hiç gelmiyor, kız arkadaşım rahat edemiyor, supersportta leylek gibi durmasın diye çanta/bagaj takamıyorum, ikinci el oluşuyla bazı yerleri beni huzursuz ediyor falan filan.

Anlayacağınız yeni bir motor bakınıyorum. Sport-touring ağırlıklı düşünüyorum ama hiç oturup kullanmışlığım yok. Nasıldır, artıları eksileri nelerdir, tecrübelileri bir görüş verebilir mi?

Honda'da sadece NC750'yi beğenir gibi oldum ama aslında XJ6 Diversion ve Fazer 8 çok aklımı çeldi, hele ki XJ6. Bunlar hakkında yorumu veya başka önerisi olan varsa onu da rica edeyim :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xj6 pek iyi bi motor değil, arkadaşımda vardı. fazer8in amortisör kötü diye çok ciddi duyumlar aldım

orta sınıfta sport touring pek seçenek yok.
bmw f800gt var ama fiyat olarak uçuk.
honda vfr800f'i getirmedi. cbr650f var, nasıl bir motor bilmiyorum.
kawasaki de z1000sx var ama orta sınıfın biraz üzerinde kalıyor, tecrübe olarak da 1000lik motor için kendine güvenir misin bilmem. Zaten bu da pahalı.
Er6-f var daha uygunu, 2 yıldır biniyorum. apaçi motoru gibi ses çıkarmaz, nc750den bir tık iyidir , ben çok da uzun yollar yaptım ama satıp enduroya geçicem, tam uzun yol motoru değil sonuçta.
Suzuki de gsxf 650 var, ama TRde var mı bilmiyorum. Dergilerden okduğum kadarıyla ön takım zayıf diyorlar. Tasarımı güzel ama.
Triump tiger sport var, 1050cc, bu da sport touringden çok enduryo benziyor ve orta sınıfın biraz üzerinde kalıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

Anlayacağınız yeni bir motor bakınıyorum. Sport-touring ağırlıklı düşünüyorum ama hiç oturup kullanmışlığım yok. Nasıldır, artıları eksileri nelerdir, tecrübelileri bir görüş verebilir mi?

Honda'da sadece NC750'yi beğenir gibi oldum ama aslında XJ6 Diversion ve Fazer 8 çok aklımı çeldi, hele ki XJ6. Bunlar hakkında yorumu veya başka önerisi olan varsa onu da rica edeyim :)


nc700 kullanan arkadaşım çok memnun, tam bir sport tourer. inanılmaz az yakıyor, hatta 700 cc sınıfında en az yakan motor olabilir, ama amortisor konusunda barkın bayoğlunun dediklerine katılıyor. baya dandikmiş, hatta hiç toprak yola girmediği halde 2. yılında patlattı arka amortisoru heh.

tenere 660 dağa taşa çıkmak için güzel motor, ama dağa 210kg motorla çıkmak ne kadar mantıklı bilemiyorum:horace:

ben de senin gibi düşünüyordum. En mantıklı 2 seçenek suzuki vstrom ve kawasaki versys gibi geldi okuduklarımdan. bu 2si hakiki all-rounder motorlar bana göre. kız arkadaşınla biniyorsan vstrom daha uygun hatta.

xj6 istediklerini karşılamaz bence, fazer da bence çok güzel ama 2k'lık bir amortisor alırsan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bütçem 25 bin gibi, hadi ABS falan için sıkayım da 27-28 olsun ama 30 değil. Sıfır istiyorum bir de.

Ya açıkçası uzun yola çok gittiğimiz yok, olsa olsa 2-3 ayda bir 500-600 km. yola gideriz, kalkıp 1000 km. gezecek değiliz. Genelde şehir içinde, hatta yağmur yağmadıkça aktif olarak işe gidip gelmekte bile kullanıyorum motoru.

Nişanlımın (kız arkadaşım demişim senelerin alışkanlığı :p) da bindiği ortalama haftada 1 falandır, öncelik rahat etmesi değil ama CBR kadar dev rahatsız olmasa iyi olacak.

O yüzden tam tourer/enduro tarzı yerine, lazım olduğunda touring gibi kullanılabilecek ama aslında sport ağırlıklı bir motor istiyorum. Hem tecrübe, hem fiyat olarak 700-800'ün üstüne çıkmak da istemiyorum pek. O yüzden XJ6, zorlarsan Fazer 8 veya NC750 diye düşünmüştüm ama Barkın o kadar zevksiz anlatmış ki NC750'yi, direk soğudum açıkçası. Versys ve ER-6F'i de dikkate alacağım artık.

XJ6'nın dizaynına ve özelliklerine çok vurulmuştum ama hepiniz de kötü demişsiniz arkadaş :/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

Nişanlımın (kız arkadaşım demişim senelerin alışkanlığı :p) da bindiği ortalama haftada 1 falandır, öncelik rahat etmesi değil ama CBR kadar dev rahatsız olmasa iyi olacak.


artçı az binecekse versys derim, fiyat olarak tam aradığın aralıkta. ben ilk gelen partiden kaptım teslim alıcam haftaya, 2. parti mart başı demişti z-moto.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

200/250 cc altı tavsiye etmiyorum, otoyollara çıktığınız zaman belli bir hızın altında gitmek tehlikeli geliyor bana. çıkmam diyosanız olabilir.

bir de benim gözlemim 125cc başlayanlar çok çabuk sıkılıyor ve 1-2 ay içinde satıp büyütüyolar. bu az da olsa maddi zarar ve evrak işi demek, 250cc daha uzun ömürlü oluyor ve sağlıklı bir şekilde orta sınıfa atlayabiliyosun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...