Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Şirket içi haberleşme


Sypro

Öne çıkan mesajlar

lync, twilio, avaya, cisco gibi "unified communication" ürünleri var. bunlar çok kapsamlı ve pahalı da. hiçbiri de sadece "chat" programı değil genel bilinenin aksine.

misal ms ekosistemi için lync bahsettiklerini built-in yapabiliyor. sadece task için extension kullanmanız/yazmanız gerekirdi.

lakin tek konu da ürünün yetenekleri değil. firmanızın büyüklüğü nedir? bu işe ne kadar kaynak ayırır? beklentileri nereye kadar? hangi ürünleri kullanıyor? entegrasyon ne kadar önemli? gibi faktörler de bilinmeden, cevap verilmesi çok zor.

office 365'ten bahsedilmiş mesela, google apps for business da belki işinizi görebilir. ama bunlar, aslında bayağı köklü değişimler =) gerçekten istediğin bu mu bilmiyorum da, bu tarz isteklerde genelde birbirine entegre iletişim araçlarını kullanmanın faydası çok büyük. sonra yine birbirinden kopuyor bilgi, kullanıcı açısından yönetimi zorlaşıp, dağılıp kayboluyor. o yüzden unified öne çıkıyor.

ama bahsettiğin konuya açıklık getirmeden, çözüm bulman zor bence. zira piyasa genel olarak ikiye ayrılıyor; unified communication vs. collaboration tools. ve aslında bayağı farklı sorunlara çözüm üretiyorlar. topicte daha çok collaboration araçları üzerine durulduğu için, unified communication'dan bahsetme ihtiyacı duydum esasen. yoksa "şöyle yap, böyle aksın" gibi bir fikir vermek değil derdim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sypro said:

şöyle güzel ve basit bir şey arıyorum. yazdım bir tane, toplu chat ve görev atma gibi şeyler var; fakat biraz daha kapsamlı, gerekise sms mail gibi modüllerin falan eklenebildiği, ücretsiz ya da çok abartı ücreti olmayan bir şeyler arıyorum yine de.

temel sorun pazarlamanın kendi arasında konuştuğunu bize iletememesi ya da bazı şeylerin sözlü ifade edildikten sonra zaman içinde unutulup gitmesi falan; ama olmuşken kapsamlı bir şey olsun derdindeyim.

web üzerinden kontrol edilebilir olması önemli bi de. telefondan ya da evdeki bilgisayardan da gerektiği zaman ulaşılabilmesi mühim. öyle msn ayarında bir şey olmamalı yani.

şimdiden teşekkürler.


podioyu tavsiye ederim. baya customizable. ne isterseniz, onu elde edersiniz addonlar sayesinde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

µh said:

Skype kullanan yer gördüm ya, orta büyüklükte bir fabrikaydı :)

uzaktan çalışan firmalarda skype yaygın olarak kullanılıyor aslında. aynı biçimde google apps for business'la birlikte hangouts da bir çözüm olabiliyor. misal ikisi de lync içinde evrilen "live meetings" kadar kapsamlı değil ama konu ihtiyaç meselesi. ihtiyacından fazlası için para vermeye de gerek yok. iş konsantrasyonunu dağıtmaya da..

bana kalırsa bu tarz seçimler firmalar için çok stratejik ve iyi düşünülmesi lazım. firmanın çalışma kültüründe büyük yer ediyorlar çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 11 ay sonra ...
CRM olarak insightly kullanan var mi? Baya iyi review lar var.

Is takibi, task verme, dokuman paylasimi, mobil cihazlardan progress kontrolu falan gibi seylere ihtiyacim var.

office 365 ve lync ile birlikte kullanirim diye dusunuyorum, entegrasyon onemli o acidan.

Non-technical calisanlari kor etmeden kullanilabilecek sistemi hala kimse icat edemedi mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...