Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Middle Earth: Shadow of Mordor


razzRaziel

Öne çıkan mesajlar

grafik ayarlarından mesh quality azaltınca bayağı fps artıyor.

oyun kolay diyenler için, kulelere teleportun altında zamanı ileri al tuşu var, basınca adamlar rütbe atlıyor zaman ilerlemiş oluyor.

ayrıca daha sonra karakterleri öldürmeyip başka kaptanları tehtid mesajı yollama özelliği geliyor. (upgradelerden açıyorsunuz skilli)

Bir kaptana böyle ölüm mesajı yolladığınızda 3-4 lvl birden atlıyor, etrafında adamlar çoğalıyor falan. Bu adamlardan epic run düşme ihtimali %40 oluyor. daha iyi item veriyor vs.
bir kişiye birden fazla ölüm mesajı yollanıyor mu daha denemedim ama ona da bakıcam.
Haritayı tamamlamadan diğerlerine pek geçmediğim için 10 küsür saat oldu %35 civarındayım ama %70 skiller açıldı. pek warchief de kalmadı bakalım neler olacak. Ara videoları çok güzel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nemesis system
Nemesis system
Talion and an Uruk nemesis
A unique feature of Middle-earth: Shadow of Mordor is the Nemesis system. Every enemy players' face is a unique individual, differentiated by their personality, strengths and weaknesses. These enemies are shaped by their encounters with the player to create personal arch-enemies who are unique to every gameplay session. Players must out think each distinctively different enemy they encounter to infiltrate the ranks and dominate within the dynamic world that remembers and adapts to their actions and choices.

Every enemy in the game has their own name, rank, and memory. These enemies will continue to do their own jobs and tasks even when they're off screen; the game progresses in real time even if you do not interfere, and as such an enemy you meet in one gameplay session may suddenly have achieved a higher rank the next time you meet him.

If the player does not kill an enemy in an encounter, this enemy will remember the player and change their tactics and conversations based on the encounter. The enemy will also grow more powerful and learn new immunities. Killing them will also net the player more experience points
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim cpu 3.04, gtx 680 var ama oyun highda inanılmaz akıyor. en ufak fps drop yok. sanırım son 10 yılda çıkmış en iyi animasyonlara sahip oyun. yani fazla akıcı animasyonlar. gerçekten yaşatıyor oyunu sana. hiç böyle saçma sapan geçişler falan olmuyor, her salladığını hissediyor, her dokunduğunu fark ediyorsun. çok iyi.

bazen bokunu çıkartıyorum 30v1 falan yapıyorum. kombat atıyorum 10 dk sürüyor. yaptığın şeyler aslında hep aynı ama 10 dk sürmesine rağmen sıkılmıyorsun çünkü animasyonlar, vuruş hissi ve akıcılık çok iyi. kombatı yaşatıyor sana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ultra'da 25 fps ile oynayıp rahatsız olmamak var, medium'da 60'ın altına indiği zaman irkilmek var.
kişiden kişiye değişiyor bu olay. o yüzden "ben 6 senelik kartla oynuyorum gayet taş gibi" yorumu çoğu zaman geçersiz oluyor. ha bu yorumu yapan kişinin 60 fps'nin altına düştüğü zaman rahatsız olduğunu biliyorsanız, o zaman güvenebilirsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende gtx 570 var. Low ayarlarda açıyor oyun normalde. Ben Medium yaptım 60 fps den aşağı düşmedi. Shadow dışında belki high olarak 30-40 arası oynayabilirim. Denemedim ama sistem tavsiyeleri biraz abartılmış gibi geldi bana. Daha düşük sistemlerle oynanabiliyor. Bu arada i5 3500k 8gb ram ve SSD var.

Edit : Denedim şimdi.

Low : 60fps
Medium : 58fps
High (Shadow Medium ) : 52 fps
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun ikinci yarıdan sonra iyice açıldı.

Adamlara dead threat atıyorum warchief 20lvl oluyo. Sonra yenip boyundurluğum altına alıyorum. Öküz gibi geziyorlar. Arada bilgi falan veriyorlar.

Taktik gidince 20lvl adamı bile kolay yenebiliyorsun. 4-5 chief yanyana dolaşmaya başladı keyiflendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...