Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Battlefield 4 #2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
http://m.youtube.com/watch?v=FflcvqIwfqg&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DFflcvqIwfqg

3.26 dan sonra mesala indirdikleri medium range ve cok saglam dart mi kullaniyor slug mi hatirlamiyorum dart olmasi lazim ama slug dedigim gibi sniper zaten shotgun icin
Mesaj tarihi:
şu son video da izlediğim oyun motoru eğer gerçekten bf4 se olmamış agalar. bu zamanda emsalinin çok olduğu multifunctional game engine modelinin baya baya altında bir ürün.. özellikle helikopter olayı tam bir hezimet

gerçekci oyun deneyimi zannediyordum ben sloganlarını
Mesaj tarihi:
son 1 haftadır 100-150 maç yapmışımdır crash falan görmedim artık. He oluyordu 20 de 1 falanda eskisi gibi değil ya crash olayı abartmayın (siege of shangai 4 kere falan oynamışımdır)

Crashler azalarak yok olucakta asıl olay netcode/hit registery iyileştirmesi yapılacak mı ? :/
Mesaj tarihi:
Black_Lupin said:

şu son video da izlediğim oyun motoru eğer gerçekten bf4 se olmamış agalar. bu zamanda emsalinin çok olduğu multifunctional game engine modelinin baya baya altında bir ürün.. özellikle helikopter olayı tam bir hezimet

gerçekci oyun deneyimi zannediyordum ben sloganlarını


Bone said:

üzgünüm ama oyun çok götü olmuş.
15-20 dakika civarında oynadım ve sıktı. hayalkırıklığı yarattı.

"tüm oyuncuların" sevmiş olması heyecanlandırmıştı beni, oyunu merak etmiştim, ama ne yazık ki konsol oyunu yapmışlar.
gamepad ile ps3 karşısında oynamak lazımmış bu oyunu, klavye ve mousela hiç zevk vermiyor.

misal,
-easy'de oynuyorum ve iki kurşunda yere yığılıyorum. thiefde bile bu kadar basit değildi ölmek. sanırım "health regen" sisteminin payı büyük bunda. konsol oyunlarında "kaç cover al" mantığı işlediğinden, health barı da az oluyor. bol bol cover arkasına gidip regen olasın diye.
-coverdan covera gitme sistemi kötü olmuş. space'e bir kere basınca yana atlıyor, uzun basınca duvardan dönüyor. normalde pc'de komutların uzun süreli basmalarla gerçekleşmesine alıştığın için atlayalım derken gitmiyor felan. hayır bi de sistem akıcı değil, duvarın kenarından döneyim derken yerinde duruyor boş boş öyle. pc'de çok daha akıcı cover sistemleri görmüştüm.
-fov çok sıkışık geldi, çok dar açıyla düşünmüşler oyunu. 90'a aldım daha rahatlattı.
-ilk deus ex'de her bölgede farklı farklı şeyler yapma imkanı vardı. adamları farklı metodlarla öldürebiliyor, farklı şekillerde ilerleyebiliyordun, daha ilk leveldan sana seçme şansı sunuyordu. bunda, hiç bir şey yok. coverın arkasına geç, ordan oraya atla, adamın arkasını dönmesini bekle ve ateş et.

hikayesi güzeldir belki, bilemiycem.
onu görebilmek için oyunu bitirmek gerekicek.
hiç olmadı hikayesi için oynamış oluruz oyunu eğer öyleyse...

ama "tutorial level"de sunulan gameplay bazında konuşursam bana beklediğim deus ex'i vermedi.
konsol oyuncularına hitap etmek için çok bozmuşlar oyunu.
grafik kalitesi de kötüymüş, ama oyunlar sabit kalan konsol kabiliyetlerine göre ayarlandığından, artık her oyunun grafikleri kötü oluyor. o yüzden bunu oyunun bir eksiği olarak görmek istemiyorum.

duke nukem forever gibi bir pc klasiği daha konsol oyuncularına hitap etmek için litelaştırılmış...
Mesaj tarihi:
Edriel said:

3.26 dan sonra mesala indirdikleri medium range ve cok saglam dart mi kullaniyor slug mi hatirlamiyorum dart olmasi lazim ama slug dedigim gibi sniper zaten shotgun icin


Buckshot, Full Choke kullaniyor videoda.

Slug bullet dropu cok daha yuksek BF3'e gore oyle 200m ustu adam vurmanin pek mumkun olucagini sanmiyorum slugla.
Mesaj tarihi:
said:

Shot behind cover when changing stance
Sometimes the character stance could get into a multiple frame desync and be part of the problem where you got shot even though your character was actually behind cover. This would mostly affect players doing transitions into crouch and prone as well as moving when crouched. The impact was smaller in a standing stance. This bug fix eliminates this particular desync issue.

We have also increased the camera height when crouching and moving to more accurately reflect the actual height of your soldier in that stance (the first person camera was too low when crouching and moving, resulting in that you had a poor representation of how much of your soldier that was actually out of cover.)


Bu netcode fixlerinden biri iste nerenizle okuyonuz :)
Mesaj tarihi:
Esh said:

dandik makineye patch yok abi.

onu gidip vatandan patchliyosun.

kolofla rekabet edicez diye yarım yamalak engine ve netcode ile çıkan oyunları neresi patchliyor abi? bir tanıdığıma lazım...
Mesaj tarihi:
Bright said:

Edriel said:

3.26 dan sonra mesala indirdikleri medium range ve cok saglam dart mi kullaniyor slug mi hatirlamiyorum dart olmasi lazim ama slug dedigim gibi sniper zaten shotgun icin


Buckshot, Full Choke kullaniyor videoda.

Slug bullet dropu cok daha yuksek BF3'e gore oyle 200m ustu adam vurmanin pek mumkun olucagini sanmiyorum slugla.


Buckshot olduğunu sanmıyorum BS 30 metreden sonra saçma başına 6 vuruyor ki o 3.26 dan sonraki triple killinde adamlar 35-40m falan uzaklıkta 3 nüde 2 vuruşta indiriyor. Buckshotun hem dmg i mid range te az hemde çok fazla spread i var muhtemlen dart kullanıyor (bf3 de Flechette idi adı). Slugın da velocitysi 300m/s

http://symthic.com/bf4-shotgun-stats?p=stats

Buarada shotgun deniyim ve sabredip kasıyım diyen varsa önerim ilk shotgun ı kullanın M1014 açılınca ona geçin DBV-12 ye kadar onunla oynayın hem DBV-12 ye en yakın shotgun o hemde dartı açmış olup denemiş olursunuz DBV-12 ye kadar. Sonra DBV-12 yi açıp 130 kill kasıp dartı açın full chocke + ergo grip ile harikalar yaratıyor. Aiminize çok güveniyorsanız 100m ye kadar slug da şahane
Mesaj tarihi:
Edriel said:

Bright said:

Edriel said:

3.26 dan sonra mesala indirdikleri medium range ve cok saglam dart mi kullaniyor slug mi hatirlamiyorum dart olmasi lazim ama slug dedigim gibi sniper zaten shotgun icin


Buckshot, Full Choke kullaniyor videoda.

Slug bullet dropu cok daha yuksek BF3'e gore oyle 200m ustu adam vurmanin pek mumkun olucagini sanmiyorum slugla.


Buckshot olduğunu sanmıyorum BS 30 metreden sonra saçma başına 6 vuruyor ki o 3.26 dan sonraki triple killinde adamlar 35-40m falan uzaklıkta 3 nüde 2 vuruşta indiriyor. Buckshotun hem dmg i mid range te az hemde çok fazla spread i var muhtemlen dart kullanıyor (bf3 de Flechette idi adı). Slugın da velocitysi 300m/s

http://symthic.com/bf4-shotgun-stats?p=stats



Dikkatli izlersen yeni acilmis silah, video'yu da full choke takip cekmeye baslamis, ayni harita esnasinda rus 4x'i ve canted ironsight unlockluyor silaha.

Bahsettigin yerdeki mesafe asagi yukari 25-30m ve 3'er shell harciyor ordaki killerinde, 3 adama sarjoru bosalttiktan sonra bir sonraki 3 adama da 9 shell harciyor.

Flechette/Dart'tan cacik olmaz acikcasi, minimum damagelari birinin 6 iken digerinin 8.4. 9 pellet'li semi-auto shottylerde yakin mesafeden OHK potansiyelini feda edip belki 5m efektif range katiyor. Slug ya da Buckshot kullanmak en mantiklisi ki zaten Shorty 12G secondary olarak kullanilabilirken (Fire rate'i dusuk olsa da pellet sayisi ayni) mid ve mid-to-long TTK'si cok daha yuksek olan carbineler yerine shotgun kullanmak oldukca sacma. Video'daki nooblar bu adama frag olmus hepsi farkli yone baktigi icin ancak karsina AR veya Carbine'li bir adam ciktiginda 25m'de 200 RPM'li silahla 3 shell kullanana kadar 4 kere oldururler seni :) Shotgunlarin kanimca tek avantaji 10m mesafede 8-10 kisiyi arkadan yakaladiginizda adamlar tepki veremeden hepsini oldurebilme potansiyeli :)
Mesaj tarihi:
Arkadaşlar merhaba;
Oyuna girememekten muzdaribim.Kısaca süreci anlatmak gerekirse.
Pb güncel , update ok , sistem e8400 4.0ghz işlemci , 5gb ddr2 800mhz ram , saphire 7850 oc 1gb.(Baştan aşağı o.c yapılmış bir makinam var)

Bir süre oyuna girebiliyordum fakat takılmalar mevcuttu.Sonrasında takılma problemini hallettik.Fakat şimdi de oyun harita yüklemede uzun süre takılı kalıyor ve düşüyor.

Sorunu araştırmaktan artık gına geldi.Bunaldım yeminle silecem oyunu.

Fikri olan var mı acep?
Mesaj tarihi:
Esh said:

"ssd si olmayanın fikri de olamaz."

Robert Corsair


2 tane ssd'im var ama oyun çökecekse yine çöküyor fdsf. Bir de son 2 yamadan önce bağlanabildiğim en çok oynadığım sunucuya artık giremiyorum. bağlanıyor gibi yapıyor sonra disconnectted diyor.
Mesaj tarihi:
Bright said:

Flechette/Dart'tan cacik olmaz acikcasi, minimum damagelari birinin 6 iken digerinin 8.4. 9 pellet'li semi-auto


Diğer tespitlerin doğru aynen attachment unlocklara göre. Adamların noob olduğu da aşikar zaten genelde böyle videolarda işte 10 oyunda 1 denk gelen vasat üstü vs noobies match leri koyarlar aynen de olay o değil. Adam full choke sayesinde accuritiyi artırıyor saçmaların dağılma azalıyor aynen de işte darttaki olay şu;

Dmg farkı 6 dan 8.4 e çıkmıyor sadece. Buckshot 10m den sonra mümkün değil 5 saçmadan fazla vursun. Ama dartın hem dmg 6 dan 8.4 e çıkıyor medium range te hemde bullet spreadi az yani garanti ediyorum 20-40m gibi aralıkta buckshot a göre 2 kat vurur daha fazla saçma denk geliceğinden. Ayrıca dartın bullet velocitysi 450 medium range te bu hareketli target a göre accurcy i daha da artırıyor. Yani işin özeti 20-40 metrede buckshotla 4-5 saçma x6 dmg vuracağuna dartla 6-7 saçma x8.4 dmg vuruyorsun.(bknz ekteki jpg :P) 3 Gündür baya bir oynuyorum shelleri çok denedim Dart kesinlikle shotgun ı farklı bir hale sokuyor. Buckshotla 10m ye kadar adam avlamak hem çok map e bağlı hemde skill istemeyen lamer bir oynayış bana göre ve dediğin gibi shorty e göre pek de fazla avantajı yok ama dartta olay farklı çok farkediyor.

Bide paint terk bullet spread i ni anlatmak için jpg imi koyayım :P

http://i44.tinypic.com/16benpe.jpg
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...