Pyro Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 26-1'i görmediysen ben daha ne yapayım Şükrü, senin öldüklerini öldüre öldüre ben baydım.
arcane Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 o zaman sunucu seçmeyi de bilmek lazım.
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Kara araclarinda smokescreen tercih ederseniz MBT LAW ve bilimum laser guided silah buyuk bir rahatsizlik yaratmaz 12 sn gibi bir cdsi var. Ayriyeten coaxial HMG/LMG, Sabot/HE ve APFSDS-T Shell benim favorilerim, teknede de 30MM Cannon, TV ve Active Protection (Hava araclarina TV sallayip iskalarsaniz E'ye basarak TV ekranindan cikabilirsiniz). Heliler baya les durumda Flare ve ECM cdleri cok uzun oldugu icin, bi tek scout heli emergency repair sayesinde hayatta kaliyor (%20 alti mi ne hpsi repair edildiginde direk %37'ye firliyor). Scout heli repair olayi daha keyifli yolculari icin, BF3'e gore her yone ates edebiliyorsunuz yolcuyken, kapistiginiz heli'ye Stinger/IGLA bile sallayabiliyorsunuz. Helinin ustune pilot bir tane de ammo box koyarsa repair-slavelerin grenade/c4/roket ve mermi spamiyla baya cildiriyor scout heli.
Chemical Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 botta burst fire kullanmayana çüş derim, aynı anda anti air, anti infantry, anti tank, anti vehicle oluyor. Autoreloader ile birleştirince helikopter bırakmıyorsun havada.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Bright said: Ayriyeten coaxial HMG/LMG, Sabot/HE ve APFSDS-T Shell benim favorilerim, Tank için soruyorum; hmg mi lmg mi daha iyi? ölmüyor da infantry sdf sabot mu HE mi seçiyorsun? bi de Reactive armor Termal Camo kısmında neyi seçiyon? IRNV görüşü Termalden bin kat iyi şu anda, termalde her yer bembeyaz hiçbişeye yaramıyor. Zoom optik tank fightta güzel ama mayınları göremiyorsun bu seferde.
df Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 engineer silah dandik diye kullanmıyodum da stinger fln çok iyiymiş. anti-tank upgrade ile havada karada araç bırakmıyor insan =)
marksman Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 multi de olayı çözenlerin tecrübelerinden faydalanalım. püf noktalar felan, faydalı kombinasyonlar. conguest tdm vesaire fark ettiğiniz güzel taktikler nedir ? main ne oynuyosunuz gibi gibi
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 "Tatar Ramazan" said: Bright said: Ayriyeten coaxial HMG/LMG, Sabot/HE ve APFSDS-T Shell benim favorilerim, Tank için soruyorum; hmg mi lmg mi daha iyi? ölmüyor da infantry sdf sabot mu HE mi seçiyorsun? bi de Reactive armor Termal Camo kısmında neyi seçiyon? IRNV görüşü Termalden bin kat iyi şu anda, termalde her yer bembeyaz hiçbişeye yaramıyor. Zoom optik tank fightta güzel ama mayınları göremiyorsun bu seferde. HMG ve Zoom, ufak haritada HE buyuk haritada Sabot. Karsi tarafta cok arac varsa staff shell'de olabilir. Mayinlar cok kastirmiyor sahsen, mayin kullanmayi bilen engineer zaten az, onlar da genelde spotlaniyor. Burst cannonla helilerle ugrasicagima 30MM'yle infantry, AA ve diger botlari temizlerim cok daha iyidir. AA'yi cikartinca aradan zaten senin takiminin hava araclari hallediyor helidir ucaktir. Paracel'de falan karsida cok iyi jet varsa zaten pek sansin olmuyor botla ki botun miniguninda ates etmeyi bilen birileri varsa botun arkasini ceviriyorsun heliye kendinden geciyor cift miniguna karsi ki scout heli yanasirsa 30MM'yle de bayiltmasi gayet kolay oluyor. Her zaman herseyde reactive kullaniyorum, onceden bugliydi ama sanirsam fixlendi. Botta da thermal camo.
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Silahlarla ilgili olarak da genel tercihlerim: FSM'si yuksek silahlara angled/folding grip: mesela ACE23, AEK, ACW-R, ACE52, SG553 yanina flash hider. Bu silahlarin genel olarak vertical recoili yuksek oldugu icin Heavy Barrel tercih etmiyorum ama kontrol edebiliyorum diyorsaniz 0.6-0.7 civari vertical recoili kullanabilirsiniz. Genel olarak LMG'lerin hareketli spreadleri cok kotu oldugu icin bipodsuz kullanilacaksa ergo grip. LSAT, AK5C gibi vertical recoili dusuk bullet velocitysi yuksek silahlarda efektif range'i arttirmak icin Heavy Barrel. Buna karsin gene FSM dusuk oldugundan yanina stubby/potato grip ama LSAT mesela LMG kategorisine girdigi icin Ergo/Vertical grip. Grip ve barrel attachmentlari ve otomatik silahlarin kullanimiyla ilgili genel bir aciklama da ekliyim: Silahlarin oyunda gozukmeyen ve symthic.com adresinden ulasabileceginiz recoil/FSM/reload suresi/spread per shot/bullet velocity/bullet drop/ADS ve Hipfire Spread-hareketli ve hareketsizken degerleri mevcuttur. Bu degerlere gore sevdiginiz silahi istediginiz sekilde kullanabilirsiniz. Silahlari kullanirken arada parmaginizi tetikten cekerek spread degerini sifirlamaniz gerekir (microburst) yoksa mermiler aim aldiginiz yeri vurmayacaktir. Ergo/Vertical Grip: Hareketliyken hipfire ve ADS spreadinizi azaltir, hareketsizseniz bir ise yaramaz. SMG'lerde otomatik olarak takilidir diyebiliriz. Angled/Folding Grip: First Shot Multiplier'i %33 oraninda azaltir (FSM her tetige bastiginizda silahin recoil degerleriyle carpip etkisini gosterir ve ilk mermi namludan ciktiktan sonra normalden daha fazla recoile sebebiyet verir 1x'in ustundeyse). Yuksek RPM'li AR ve Carbineler icin idealdir. Stubby/Potato Grip: ADS Spread'i hareketli ve hareketsizken azaltir. Heavy Barrel: Hareketsizken Spread'i azaltir, vertical recoili %50 arttirir. Cesitli Lazerler: Hipfire Spread'i hareketli ve hareketsizken azaltir. Flash Hider: Namludan isik cikmasini engeller. Karanlik bir ortamdan ates ediyorsaniz ciddi stealth sagliyor diyebiliriz. Compensator: Horizontal Recoil'i azaltir, spread per shot'i arttirir. Muzzle Brake: Vertical Recoil'i azaltir, spread per shot'i arttirir. Suppressorlar: Muzzle velocity'i ses hizinin (350 m/s) altina ceker. Bu itibariyle bullet drop'u arttirir ancak UAV, Motion Sensorlar (Egilip yururseniz motion sensorlar tarafindan algilanmazsiniz) ve spotlanma haric minimapte stealth saglar. Shotgunlar icinse: Full Choke ve Moderate Choke Pellet Spread'i ADS'teyken azaltarak shotgunlarin efektif range'ini arttirir ancak hipfire spread'i arttirir.
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Burst Fire'da FSM son mermiden sonra etkisini gosteriyor BF3'ten farkli olarak, AEK gibi recoili ve RPM'i cok yuksek olan silahlarda uzak mesafede semi auto'dan daha guzel sonuclar verebiliyor.
Chemical Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 JestersTear said: Konsolda BF 4 oynayan var mı? asdf yok
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Yazmayi unutmusum, susturucu hareketsizken hipfire spreadini de arttiriyor, hareketli hipfire spreadine bir etkisi yok. Secondarylerden Shorty 12G fullchoke ve lazerle baya basarili, aggressive sniper oynuyorsaniz primary weapon gibi kullanabilirsiniz.
arcane Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 flood zone'da ortalama 20 FPS düşüyor. haritadan mı kaynaklı acaba yoksa son nvidia driverda mı birşey var? ıkına ıkına oynadım resmen :(
k1nJo Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 bende sıkıntı olmuyor flood zone'da. edit: bu arada amd kullanıyorum.
Osirix Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 bu akşam tayfa olarak leş gibi oynadık :/
Red Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 konsolda oynayacaz ama ps4 bekliyoruz işte.
JestersTear Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Red said: konsolda oynayacaz ama ps4 bekliyoruz işte. ps 3 ile oyna ne farkeder?
Red Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 aynen hem de çöp grafikler. gerek yok boşu boşuna 100 tl vermeye.
Öne çıkan mesajlar