Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 4


Feamer

Öne çıkan mesajlar

HellHound said:

skyrim engine'inini kullaniyor oyun, gosterilene gore patates bile calistirir, kafana takma heh

skyrim'e kıyasla çok daha fazla detay var ama sahnelerde, açık alanlarda filan daha zorlanır.

bu arada tekrar izledim customization sahnesini, science! ve gun nut diye perkler sanırım o required dediği. skill'leri kaldırıp herşeyi perk üstüne mi kurdular anlamadım ama tes'te stat kaldırıp skill bırakırken burada tam tersini yapmak garip olmuş.

skill meselesi resmi forumunda da tartışılıyor şu an, "alt menülerden birinde olabilir" fikri ortaya atılmış ama pek sanmıyorum. tek üzücü şey olur cidden kalktıysa, gerçi perk sistemini değiştirdiler ve yerine koydularsa onu nasıl yaptılar görmek lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ehu demir yapsalar rahat giyilemezdi herhalde ama evet plastik görünüyordu stream'de.

bu arada barter skill pipboy'u da gözüküyormuş videoda evi tasarlama sahnesinde, skill'ler hala olabilir deniyor onun üzerinden ama bakalım. ilginç mesele, perk'leri special lvl'ına bağlayıp karakterin jack of all trades olması engellenebilir belki deniyor. hoş gerçi skyrim'de de öyleyken sonra legendary skill filan yapıp öldürdüler o işi. ama yine de denerler belki burada.

işte science, gun nut gibi perk'ler ve bunların rank'leri var, skill'lerin yerini alacak belki diye tartışılıyor. anlatırlar umarım yakında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

skill meselesi resmi forumunda da tartışılıyor şu an, "alt menülerden birinde olabilir" fikri ortaya atılmış ama pek sanmıyorum. tek üzücü şey olur cidden kalktıysa, gerçi perk sistemini değiştirdiler ve yerine koydularsa onu nasıl yaptılar görmek lazım.

karakter yaratmada da atlamadilarsa skill yoktu, zaten 4 dialog secenegi max'ise skill checkler buyuk ihtimalle gitmis demektir (bir voiced protagonist dertleri klasigi) combati da perk ve special'a baglarlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

ehu demir yapsalar rahat giyilemezdi herhalde ama evet plastik görünüyordu stream'de.

Orası öyle. Başka malzeme olabilir miydi bilmiyorum ama. Böyle dandik plastik görünümlü olmasaydı keşke. Gerçi normal oyun 60 dolar iken. pipboy edition sadece için ekstradan 60 dolar istiyorlar. Çok kaliteli birşey yapsalar yanına yanaşılmazdı.


Sam said:

işte science, gun nut gibi perk'ler ve bunların rank'leri var, skill'lerin yerini alacak belki diye tartışılıyor. anlatırlar umarım yakında.


Bu perk rankleri şey gibi değil mi işte. Hani bazı perkler stacklenebiliyor veya her alışında farklı birşey katıyor gibi. Gene o konuyla ilgili. Bu şekilde skilleri de tutmuş olurlar. Perkleri de sınırlandırmış olurlar.

Anlayamadım neye takıldığınızı tam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daesu said:

perk tree falan olamaz dimi ya hehae

aslında bu olabilir diye spekülasyon var.
HellHound said:

karakter yaratmada da atlamadilarsa skill yoktu, zaten 4 dialog secenegi max'ise skill checkler buyuk ihtimalle gitmis demektir (bir voiced protagonist dertleri klasigi) combati da perk ve special'a baglarlar

yani nihayet special önem kazanmış derken skill'ler ölmez umarım. fo3 ve nv'de de special'ın ismi vardı cismi yoktu maalesef, herşeyi skill'lere yıkmışlardı.
barbu said:

Bu perk rankleri şey gibi değil mi işte. Hani bazı perkler stacklenebiliyor veya her alışında farklı birşey katıyor gibi. Gene o konuyla ilgili. Bu şekilde skilleri de tutmuş olurlar. Perkleri de sınırlandırmış olurlar.

Anlayamadım neye takıldığınızı tam.

işte sanki skill yerine perk'ler var gibi ama bu sefer de perk'leri efektif olarak kaybetmiş oluyoruz sanki. perk ekranını göstermemişken bilemiyoruz tabii.

ama videodan çıkarılan sahnede:

20 tane boşluk varmış barter pipboy'unun konduğu standda, 7 tane special olsa 13 tane skill için boşluk, nv'deki skill sayısına denk denmiş. skill'ler kalkmış olsa neden pipboy'unu koysunlar dedirtiyor.
mulgear6 said:

belki de demo gameplayde işleri kolay olsu ndiye kaldırmışlardır

umarım öyledir de yani placeholder filan koyabilirlerdi, neyse göreceğiz artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi benim dediğim şöyle.

mesela small guns skilli var. Bunun üstüne Gun Nut perki var. Bu perki her üç defa alışında repair ve small gun skilline 5 ekliyor. Eski fallout için böyleymiş işte.

Bunda da böyle olabilir dedim.

Skill tree ile ilgili birşey göstermediklerinden mi öyle diyorsunuz? Açılış ekranında filan.

Skill olmadan nasıl olacak bilemedim. Perk direk skill yerini tutmaz. Deli gibi perk yapmaları lazım bu durumda. Daha fazla iş demek adamlar için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

skill tab yoktu pipboy'da, char creation'da da görmedik diye herkes kaldırıldığını düşünüyor şu anda doğal olarak. amaaaa:
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/978/475/950.png
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/978/476/388.png
yani o zaman bunların da olmaması lazım, ben özellikle "kaldırdık" denene kadar emin değilim kalktığından.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

binilen vertibird yaptılarsa araba vs hayli hayli yaparlar aslında da göstermedikleri için pek sanmıyorum. o dediğin power armor ui olmasın kadranlı?
Civcivhead said:

Pipboy fonksiyonel değil di mi? sdfxafsdf
Ya bi de inventoryye bişey yapsınlar tanıdık varsa söyleyin size zahmet. :<

pipboy'a işte telefonunu takıyorsun, fonksiyonel oluyor. ya da benim gibi sadece önünde smartphone tutarsın ehu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3'e indirmediler, hepsini yokettiler. hp, fatigue vs derived stats idi her zaman olan ve ana stat'lar üzerinden formüle edilen. burada special oradaki stats gibi aslında, neden orada öyle burada böyle yapıyorlar anlamak mümkün değil. bu kadar basitleştirmeye gerek yok hiç.

perk chart diyor hmm.. sistemi tam finalize etmediler herhalde göstermediklerine göre hiç.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada üç ayrı dmg resistance var gördüğüm, normal, enerji ve radyasyon. fo3'e kıyasla daha iyi olmuş ama keşke fot'taki kadar çeşitli olsaydı. bir de zırhlar dmg aldıkça parçalanıyor düşmanların üzerindekiler dahil.

bir de bütün vücuda tek zırh olayını nihayet geriye çekmişler, oblivion'la morrowind arası bir seviyeye geri gelmiş sanki. güzel olmuş. concept art'larda mad max ceketli bir kadın pc vardı, öyle kopuk kollu deri ceket filan yapabileceğiz herhalde. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...