Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

protoss neden imba ?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
saçma sapan çıkarımlar yapmayın lan bilmeden :D

ben net zerg'ün en zor macro olduğunu söylüyorum. terran oynardım oynuyor iken ve terran severim. cüce de terran en zor diyor ama protoss oynuyordu en son bildiğim.
Mesaj tarihi:
ps vitadan giriyorum o yuzden atamiyorum biri sanver arkadasimiza jaedongun mc yi kendi forcefield larinda patates edisini atsin wcs top5 plays in tekinde vardi. FF baya microlanabilen bisey ozellikle afterburnerli medivac saolsun.

herkez yetemedigine imba diyor arkadas.
Mesaj tarihi:
sanver said:

aslında ölünün arkasından konuşulmaz ama yaziyim dedim;
http://img818.imageshack.us/img818/7532/jkqb.jpg
starcraft 2'nin genel olarak mekanikleri kötü zaten.yapılan bwden sc2ye geçişi iyi yapamadı blizzard.

500 uniteyi aynı anda seçebilme gibi deathball mantığını getirdi.Deathball yaparken de mule,inject, chrono ile işçi saturate hızını inanılmaz arttırdı.böylece maçın daha çok erken dakikalarında "Deathball" yapılabiliyor.Ki bu da tek bir savaş kaybedildiğinde maçın da kaybedildiği anlamına geliyor.

protoss ırkının mekanikleri zaten her şeyiyle çok kötü.ff gibi rakibin microlayamadığı bi yeteneğe sahip.işin kötü tarafı ff olmasa protoss oynanamaz bi hal alırdı.msc olduğu için terranın rakibe herhangi bir şekilde baskı uygulaması imkansız.bunun üstüne protosslar greedynin son raddesinde oynadığı için upgrade de geride olduğu için terran midde de bişi yapamıyor.late de protoss otomatik önde olarak giriyor ve warpprism, dt , proxy pylon gibi önlenemez harass uniteleriyle terran ekonomisini yok ediyor.sonra protossun bir tane savaşı kazanması yeterli oluyor.

şuanki metagamede diğer ırklar maç kazanamaz anca protosslar maç kaybedebilir.bundan dolayı da şuan oyunu oynayan insan sayısı inanılmaz düştü.Ve David kim'in mümkün olabilcek denge değişikliklerini okuyunca insan bu oyunun halinin daha iyi bile olduğunu anlıyor.

son olarak eğer makrosu, mekanikleri; innovation, taeja, polt, bomber düzeyinde bir protoss olsa maç vermesi imkansız olur.


2014 te hala bina/ünite secimlerinin düzinelik gruplarla sınırlı olması gerektiğini savunmak so out.
Mesaj tarihi:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=163299

Sabonis... Üzgünüm. Terran hem makroda hem de mikro da en zor ırk. Terranın makrosunun kolay gibi gelmesinin tek nedeni cok asina oldugumuz bir sistem de olması. Barakadan piyade, factoryden tank, ucak binasından ucak cıkar matıgına 20 yıldır hakimiz. Ama zerg ve protossa karsı bu basitlik en fazla plata kadar işliyor.

Zaten terran birazcık dahi kolay olsa cok pis akardım.. Bu kadar yavas parmaklarla ancak bu kadar oynayabildim:)
Mesaj tarihi:
üzgünüm abi, 40 snde bir backspace click spamla inject edip sonra kafana göre rahat rahat ünite basabilmek en zor macro değil.


terran acık ara cok daha zor bu konuda. cc rax factory starport kullanıyo bütün matchuplarda ve bastığı butun unitelerin build timeları farklı, toss gibi aynı değil, nede production kacırdığında zerg gibi birikiyo.

40 snde bir inejct kacırmamak, oyunun her 3-4 saniyesinde bir rax factory starport cc kontrol etmekten daha kolay değil, heleki bütün üniteler aynı binadan aynı üretim kapasitesinden cıkıyosa.

cok net bir şekilde en zor ırk terran. widow mine la biraz ara kapandı belki
×
×
  • Yeni Oluştur...