Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

protoss neden imba ?


Ifartcritted

Öne çıkan mesajlar

terran yonetmek zor combatta o yuzden oyle.

terranda unit split et, stim bas, kite la ghostlari sec emp at, storm yiyen grubu kacir focus fire yap ,kite kite stim seklinde beynin yanarken

toss 1 a-click 2 t-click yapiyor ve alabiliyor.

o yuzden hiç bir zaman toss armyle savasmayip deli gibi multitaskingle uber droplar yapip supply da one gecip kazaniyorum anca
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi şu varsayımlarınız beni benden alıyor.

olaya birde diğer açıdan bakalım;

terran
CC'den scan at
emp'leri döşe
A move stim

bu sırada protoss HT split yapıpı A move vikinglerden colossi kaçırırken bi yandan stalkerlarla target fire :(((((

sağa sola dağıttığınız HT'leri manuel seçip storm atcaksınız bide :(((


her ırkın stili zorlukları kolaylıkları farklı eğer yukardaki arkadaşın dediği gibi olsaydı emin olun bu işten para kazanan bütün prolar gerizekalı gibi götünden ter akıtmak yerine protoss A-move oynardı.

saygılar efenim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nekro said:

terran yonetmek zor combatta o yuzden oyle.

terranda unit split et, stim bas, kite la ghostlari sec emp at, storm yiyen grubu kacir focus fire yap ,kite kite stim seklinde beynin yanarken

toss 1 a-click 2 t-click yapiyor ve alabiliyor.

o yuzden hiç bir zaman toss armyle savasmayip deli gibi multitaskingle uber droplar yapip supply da one gecip kazaniyorum anca


:)o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

terranların sorunu early game'de msc neredeyse bütün terran agressionını durdurmaya yetiyor force field photon overcharge terran QQ.

aslında fake pokelar expansion pressure oraya photon attırınca main droplar falan gayet etkili olacak şeyler. mid game de protoss aoe çıkana kadar aynı şekilde terranın avantajı oluyor. late game de gayet dengeli bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

huun said:

en zor mikro terran'da, en zor makro zerg'te, toss ikisinin arası; ama oyun o kadar kötü bir hal aldı ki artık bütün bunların hiç önemi yok. dağılın şimdi.


en kolay macro zerg yahu, en zor makroda mikroda terranda, ama oyun cok güzel oyüzden bunların hiç önemi yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zerg en net en zor macro sonra terran sonra protoss bence

microda bence hepsinin kendine göre ayrı zorlukları var oyuncuya bakan bi durum terran dediğin hep aynı üniteleri microluyosun mesela ama protossda çok daha fazla üniteyi microlaman gerekiyor kimine split zor gelir kimine çok fazla üniteyi ayrı ayrı microlamak zor gelir oyunun güzelliği burda zaten bana göre.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslında ölünün arkasından konuşulmaz ama yaziyim dedim;
http://img818.imageshack.us/img818/7532/jkqb.jpg
starcraft 2'nin genel olarak mekanikleri kötü zaten.yapılan bwden sc2ye geçişi iyi yapamadı blizzard.

500 uniteyi aynı anda seçebilme gibi deathball mantığını getirdi.Deathball yaparken de mule,inject, chrono ile işçi saturate hızını inanılmaz arttırdı.böylece maçın daha çok erken dakikalarında "Deathball" yapılabiliyor.Ki bu da tek bir savaş kaybedildiğinde maçın da kaybedildiği anlamına geliyor.

protoss ırkının mekanikleri zaten her şeyiyle çok kötü.ff gibi rakibin microlayamadığı bi yeteneğe sahip.işin kötü tarafı ff olmasa protoss oynanamaz bi hal alırdı.msc olduğu için terranın rakibe herhangi bir şekilde baskı uygulaması imkansız.bunun üstüne protosslar greedynin son raddesinde oynadığı için upgrade de geride olduğu için terran midde de bişi yapamıyor.late de protoss otomatik önde olarak giriyor ve warpprism, dt , proxy pylon gibi önlenemez harass uniteleriyle terran ekonomisini yok ediyor.sonra protossun bir tane savaşı kazanması yeterli oluyor.

şuanki metagamede diğer ırklar maç kazanamaz anca protosslar maç kaybedebilir.bundan dolayı da şuan oyunu oynayan insan sayısı inanılmaz düştü.Ve David kim'in mümkün olabilcek denge değişikliklerini okuyunca insan bu oyunun halinin daha iyi bile olduğunu anlıyor.

son olarak eğer makrosu, mekanikleri; innovation, taeja, polt, bomber düzeyinde bir protoss olsa maç vermesi imkansız olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

huun said:

en zor mikro terran'da, en zor makro zerg'te, toss ikisinin arası; ama oyun o kadar kötü bir hal aldı ki artık bütün bunların hiç önemi yok. dağılın şimdi.


en kolay macro zerg yahu, en zor makroda mikroda terranda, ama oyun cok güzel oyüzden bunların hiç önemi yok


cüce ile çok net anlaşamadığım tek konu olabilir. adam en kolay zerg diyor ya.... 6 rax 3 port 4 factory'i ayrı keylere bind'leyıp A, S falan basmak zor iş oldu :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence şu ırkın mikrosu en zor bu ırkın makrosu en kolay diyen arkadaslar neye gore bu argümanı ortaya koyuyorlar anlamıs degilim random gm oyuncusumusunuz da biz mi bilmiyoruz. Söylenenler bariz sekilde irk fanatizmi.

zaten oyunun asil sorunu dengeden ziyade gameplay. bw deki mutlak denge disinda saldiran ve savunananin yetenegini on plana cikartan bir combat sistemi vardi. Sc2 de ise durum cok farkli unitelerin damage outputlari cok fazla , butun unitelerin secilebildigi bir sistem, smart cast, auto swarmla filanda birlesince combatlar genelde oldu bitti seklinde geciyor. Oyuncunun combata etkiside oldukca azaliyor. O yuzden top pro playerlar arasindaki kalite farki oyle aman aman degil. Dolayisiyla onceki sezon gsl kazanmis adam bir sonraki sezon ro32 de veda edebiliyor. Makrodaki dengesizlik,blizzardin oyunculari iplememesi, kullanilmayan uniteler filan bunlara girmiyorum bile cunku bilinen seyler.Blizzard iyi is filan cikartmaiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...