Norak Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 http://www.kickstarter.com/projects/1409430337/shades-of-sanity-psychological-horror-game https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/835/243/fd45ac5ac75f9a5c85bf923a36b4bf33_large.png Why are you doing a First Person perspective instead of Isometric, like Sanitarium? We want to explore horror from a first person perspective, and that means having the game reacting to where the player is looking, or more importantly, not looking. Players are used to moving about in a First Person world, whereas there is some difficulty controlling a character in an isometric view. One of the complaints from Sanitarium was the movement system, so we decided against that. It makes theatrics a little more challenging, but we erred to ease of exploration. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 Vay be Sanitarium. Valla güzel olur bu heralde. Artwork beni açmadı ama nedense. Korkutması gereken bir oyuna bu tarz cartooniş (mi desem) artwork gitmemiş sanki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 Grafikler neden bu kadar itici? İzometrik olsa bu kadar kötü durmazdı sanırım. Bide bu adamlar dreamforgeda neciymiş? said: Rob Seres worked on engine programming and level implementation for Sanitarium. Keith Leonard helped develop an in-house 3D Engine for DreamForge. Sanitarium spiritual successor baya büyük bi idda, hani konsept güzel tamam da bi etten sütten faydalanma var sanki. Oyunla ilgili biraz daha açıklama gelsin öyle alırız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warhero Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2013 Sanitarium çok iyi bir oyundu. Korku oyunu diyemeyiz ama ağır bir atmosferi vardı. Bunun o kadar derin olcağından şüpheliyim. Black'in bahsettiği cartoonish olayını göremedim. Onun yerine sanki ilkel bir oyun motorunda 1-2 kişiyle yapılan ucuz bir oyun gibi durmuş grafikler. Bunun yerine Wasteland 2 gibi izometrik yapsalarmış daha iyi olabilirmiş. (axedice da aynı şeyi söylemiş) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 izometrik olmazsa benden babayı alırlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 kabul edin artık la dönem fp dönemi. izometrikle sana nasıl bi korku atmosferi sunabilir artık sene oldu 2013. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Warhero said: Black'in bahsettiği cartoonish olayını göremedim. Onun yerine sanki ilkel bir oyun motorunda 1-2 kişiyle yapılan ucuz bir oyun gibi durmuş grafikler. Artwork derken ben şunları demiştim; https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/780/515/8ca09d1d28779ae666c0a6a94e7962e6_large.jpg Cartoonişten öte çok amatör bir tablet çizeri tarafından yapılmış gibi de gözüküyorlar. Onun dışında FPS olmasına açığım ben özellike korku mevzusu varsa güzel oluyor FPS bence. Adamlar da korkutucaz falan diyince iyi olabilir dedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kek Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 her bi boka da kickstarter çıkılır oldu... insan gibi yapın oyunu alalım güzel yapabilirseniz... kickstartera para verip hayal kırıklığıyla karşılaşmak çok saçma... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 sanitariumda ergen gameshow genciyken bile kimse korkmuyordu ki nedir bu korku odağı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 3d ne gereksiz ya adam gibi iometrik yapyın oynaylım motoru mu ucuz bi 3d nin nedir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Sanitariumun ana teması hiç bir zaman "horror" değildi ki. Bi korku öğesi vardı evet, ama daha çok mekanların ve olayların çarpıklığı insanı ürpertiyordu. BÖÖ yapan canavarlı indie oyunlar son dönemde tuttu diye bir yönelme var sanki, e o zaman da sanitariumun spiritual successorı olmuyor oyun. FPS olmasını tercih etmesem de çok itirazım olmazdı ama hem oyunun çizdiği yol, hem de Limbo of the Lost ayarında grafikler bi acaba dedirtiyor. Adamların dreamforgeun alakasız elemanları olarak sanitarium adının ekmeğini yemeye çalışır gibi görünmesi de cabası. Ki yani sanitariumdan bahsediyoruz, NŞAda şu forumda herkes banka hesabını ekrana yapıştırır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 KS'da baktığımda benim de ilk olarak hissettiğim, adamların Sanitarium ismi üzerinden reklam yapmaya çalıştığı oldu. Pek güzel bi'şey çıkacağını zannetmiyorum. Sanitarium'un en vurucu kısmı kuşkusuz ki hikayesi ve anlatım şekli. Başından sonuna kadar rahatsız edici bir dünya olmasına rağmen klasik bir "horror" diyemeyiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 spiritual successor olayi sanitarium da sacma bence. ayriyeten fps dediniz kaybettiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2013 ben myst ve puzzle vidyosunu görünce koşarak kaçtım. sanitarium diye kandırıp evde geçen myst yapacak bunlar sdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar