sostizm Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 @Mal LÜTFEN şu sedona 301 ile 321'in farkını az bir anlatabilir misin? Arada %40 gibi bi fiyat farkı var. Nedir? Kış geçse kampanya falan yakalar mıyız? Baharda falan bu markalar böyle şeyler yapıyorlar mı? Bir de resmi sitesinde 321 yok sanırım 320 ile ayni mi?
Mal Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 bende ona bakıyodum şimdi. 2014 te model isimleri değişmiş. 300 (400$) 21 vites, düz sabit maşa amortisörsüz yani, daha düşük kalitede vites takımı, v fren 320 (630$) 24 vites, düz sabit maşa, daha kaliteli vites takımı, v fren 325 (650$) 24 vites, kitlenebilir amortisörlü maşa, daha kaliteli vites takımı, hidrolik fren. fiyatlar kendi sitesinde yazanlar. onun altına satılıyo normalde piyasada. pazarlık payıda yüksek oluyo. ama 320 ile 325 aradında bu kadar az fiyat farkı saçma. 320 alınıp sonrada duruma göre amortisörlü maşa takılabilir. yada tam tersi 325 alıp sabit maşa.
sostizm Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Kendimi çok cahil hissettim. Vaz mı geçsem bisiklet almaktan :S Bu yazdıklarını google'da tarattım http://www.shimano.com/ ve http://www.sram.com/ buldum ama gene de hiçbişi anlamadım. Ooof of. Kendinizi komşu teyzeyle bilgisayar konuşuyor hissediyorsanız sorularıma cevap vermeyin, anlayışla karşılayabilirim. Edit: BU arada Mal yazmış bak onun dediklerini anladım. Teşekkürler. Çıkarttığım sonuç: o farkı vermeye değmeyebilir. Dur biraz daha okuyayım.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 ona takılma biri daha kaliteli kullanışlı diğeri daha az işte. senin karar verceğin 21 vites yetermi, amortisör lazımmı, hidrolik fren gereklimi. bende 1 haftadır bakıyorum.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 işte değmez diyip 21 vites alıp yetmeyenler var. amortisörsüz alıp keşke olsaymış rahat ederdim diyen, amortisörlü alıp gerek yokmuş diyen. disk fren alıp gerek yokmuş diyen. biraz kullanma imkanı olsa bu özellikleri karar verirsinde işte nerde deniycen.
sostizm Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Ön amortisör asfaltta yorar diye bişey okudum. O yüzden olacaksa kilitli olmalı diyenler var. Bu senin son yazdığın 3 taneden birini alalım işte.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 325 in kilitlenebiliyo. 325 alınır bence biyerden 900 e felan indirtilebilir gibi. eski 331 modelin muadili.
miyaw33 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Amortisorsuz bisiklet kullanıyorum bir yıldır, bisiklet sürerken ayağa kalkmayi öğrendim bu sayede. Şehir içinde bile olsa kilitli amortisör almayi oneririm
Mal Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 24, 2014 banada amortisör gerekli gibi geliyo. hız yapcağın zaman kitlersin. sele borusuda yaylanıyo mu acaba 325 in. yok o yaylanmıyo galiba
sostizm Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 ÖfffSedonanın bu modelleri Şubatta gelmeye başlayacakmış, şubat ortalarına kadar kadar YOK hiçbiyerde. Paraya kıyıp şuna mı dönsek? http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/crs40vl.html Şurada daha çok foto var: http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=113724
KidLazer Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 abi abartmışlar şu bisiklete "OOOO abi bisikleti gördünmü" cümlelerini duymak ne kadar güzel birşeymiş yorumu yapan muhtemelen hayatında bisiklete binmemiştir
sostizm Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Ahaha o lafa ben de güldüm, ama bırak öyle hissetsin, bak adam işe gidip gelmeye başlamış bununla. Sen bisikleti beğendin mi onu söyle :)
KidLazer Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 :) ben açıkcası beğenmedim 600 küsür doları milattan kalma fren sistemine vermek beni düşündürür açıkcası :) illa merida alcam diyosan bak canavar gibi modeli var dağ bisikleti olması şehir içinde daha çok işini görür malum avrupada yaşamıyoruz :) http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/bn40.html
sostizm Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 falla çok da tipliymiş. Şekil falan süper ama konu şu ki şu anda 20+ yaşında 21 vitesli bir dağ bisikletiyle dolaşıyorum. İkinci bir dağ bisikleti alamam yani, bu her yerinden ses gelen paslı emektarla devam ederim. Kendimi ikna etmem için tür değiştirmem lazım. City veya yarış alabilirim bi başka deyişle.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 sedonanın kadrosu mu iyidir merida 40v ninmi o önemli. meridanın bu klasmanda bir üst modellerinde daha değişik bi kadro var o kesin daha iyidir sedonanınkinden. şu kadro, üst borusu değişik bunun 40v den. http://www.meridaturkiye.com/images/bikes/crs100.jpg 100d modeli bu. arka vites dediği alivio biraz daha iyi. ön vites altus 40v ile aynı yani. maşalar aynı. kadrolar farklı. 850$. ilerde ön vites çok sorun çıkarırsa değiştirilir. birde ön maşa kilidi gidondan kumandalı yapılırsa tam olur bi ihtiyacı kalmaz.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 aslında direk sedona 300 alınır daha sonra zamanla ihtiyaca göre değiştirilir parçalar diycem. ama kötü haber amortisör varmış 300 de ve kilitlenemiyor. 40v mantıklı, kadro açıları iyidir heralde merida mühendisliği iyi diyolar. ama insanın aklı 100d deki değişik kadroya gidiyor.
sostizm Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Hay allaam yaa, bu kadar zor olmamalı bi bisiklet seçmek. Araba almıyoz sonuçta. Gideyim bi büyük mağazaya alayım geleyim bi tane. Satıcı çocuk neyi seviyosa ona ikna etsin beni. Bu güzel abi desin satsın bana.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2014 merida 40v , sedona 325 iyi işte. aman şu olsaydı böyle olsaydı demiyceğin modeller. ikisini dene gör kararını verirsin. carraro sportive serisinide çok övüyolar aslında bi bakmak incelemek lazım. yok aynı oda gerek yok bu ikisinden biri alınır bu fiyat aralığında.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 27, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 27, 2014 345 te baya iyi ya. hem orta kalite vites takımı var hemde ön maşa gidondan kitleniyor. vitesi boşverde gidondan kitlenebilen amortisör büyük fark yaratır kullanışlılık açısından. 1500 tl indirimle 1250 ye felan alınır belki.
sostizm Mesaj tarihi: Ocak 28, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2014 Bugün daha önce hiç gitmediğim Parkur Bisiklet'e gittim. Her yerde bulunmayan markalar getirtmesiyle tanınır. LaPierre, Ghost, whistle gibi markaları inceledim. 3400 Euro'luk bisiklet neye benzermiş onlara falan baktım. Gel gelelim bir Bianchi'yi ÇOK beğendim be arkadaşlar. Bianchi Touring M727 Fotoğraflarında göründüğünden çok farklıymış. Çok acayip detayları var. Kadro'nun üst tarafı, kenarları yuvarlanmış üçgen. Elcikler çok rahat ve hidrolik frenin hissi çok acayipmiş. 1134TL gibi de çok küsüratlı bir fiyatı var. Peşin ödemede indirim olabiliyormuş. Kilitli amortisör, 27 vites, hidrolik disk fren, çok şık bir bisiklet. Pahalı rakiplerinden tek eksiği ağırlığı, biraz daha ağır Ghostlardan ve LePiere'lerden. Valla hiç Bianchi düşünmüyordum ama GERÇEKTEN çok hoşuma gitti. Resimlerini falan boşverin gidin bi görün.
Mal Mesaj tarihi: Ocak 28, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 28, 2014 güzeldirde pahalı üzerindeki donanıma göre neden? amortisörü mekanik. hidrolik değil. vites altus. kalite sırası altus acera deore diye gidiyor. 345 hidrolik ve gidondan kitlenebilen amortisörlü. bu büyük artı. vites acera. kadro ergonomisi çok beğeniliyor. hep diyolar zaten her bisiklet için gerçekte görünce etkileyici oluyor fotoya göre. bence bekle ve gör sedonayı. hatta ara sor ne zaman çıkar nerde görebilirim diye. zaten sınırlı üretiliyomuş bi süre sonra bulmasıda zor olur.
Öne çıkan mesajlar