Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yüksek Hızlı Tren - Ankara-İstanbul


GERGE

Öne çıkan mesajlar

iyi de banliyö treni o kadar işlevselse neden minibüs caddesinde insanlar minibüse binme ihytiyacı duyuyor? banliyö minibüs caddesinin yükünü yeteri kadar alamıyor o yüzden alternatif hat talebi her zaman vardı en nihayetinde aralarında 100 metre var dediğin bölgedeki yığılmanın banliyö ile çözülemediği ortada e yüzeye de yeni bir tren hattı açılamayacağına göre alternatif yine yeraltı

kadıköyde yaşamayan da şu sorunu bilmez, yaşadığımız için mnibüse otobüse alternatif istiyoruz hele iş gürüş çıkuış saatlerinde sırf minibüs kornası duyuyoruz, bunun için 1999 seçimlerinden sonra da İBB ye alternatiflerle gidildi ama yapılmadı onun yerine yeni rant merkezi e-5 etrafına yapıldı bunlar

bugün e-5 yanında akasya projesine ünalan istasyonundan doğrudan geçiş var, hayır yapılmasın demiyoruz ama daha öncelikli yerler varken e-5 e ne gerek vardı

ayrıca tayyibin (1994 den beri) dalanın ekmeğini yemediğini söyleyemezsiniz, ilk projelendirmelerden sonra geldi gerisi. üstüne kattıkları doğru ama zaten sürecin içinde olan şeylerdi bunlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Marmaray 2007'de bitecekti ve AKP daha portakalda vitamin değilken başladı çalışmaları falan.

Zaten İstanbul'daki bir çok proje böyle, önceki hükümetlerin yaptıkları her şey ya adamlar döneminde bitti ya da işin yer yüzü aşaması başladı, insanlar "AKP çalışıyor panpa" hissiyatına kapıldı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi minibüs yoluna nasıl metro yapılsın allah aşkına kadıköy'de yaşayıp anadolu yakasının nasıl oluştuğunu tarihini falan mı bilmiyorsunuz nedir?

anadolu yakasındaki kartaldan kadıköye tüm sahil neredeyse doldurma ile yapıldı. zaten büyük bir deprem olsa marmara denizinde o doldurulan yerler aynen kabak gibi açılıp dökülecek denize.

artı denildiği gibi tren varken aynı yere bir de metro yapmak kadar salakça bir hareket olamazdı. istanbul'u adamlar e5'in üzerine taşımaya çalışıyor sahil kısımları depreme dayanıklı değil diye siz hala sahile metro yapsınlar diyorsunuz ilginçtir ki.

e5'e yapılması kentleşmenin iç kesimlere doğru yönelmesi açısından oldukça mantıklı bir hareket oldu açıkcası. ha işimize yaramıyor o ayrı. bari kartal metrosunu kartal meydanına indireydiniz diyorum ama o da imkansız çünkü e5 ile kartal meydanı arasında büyük bir mesafe var.

minibüs yolunda da eskisi kadar trafik falan olmuyor. 15 senem okula mokula gidip gelirken minibüslerde geçti trafiğini iyi bilirim. en yoğun saatte maltepe meydanında, göztepe çemenzar'da ve biraz biraz bostancı'da (ki yeni yapılan bağlantılarla bostancı çözüldü sayılır altıntepe'den bostancıya girişte biraz sıkışıyor ortalık) trafik olur o da belli saatlerde. minibüsçü amcalar da sağolsunlar arka sokaklardan kaçmayı iyi bilirler. geri kalan saatlerde minibüs yolunda at koşturabilirsiniz.

ayrıca o minibüs yollarında trafik olmasının tek sebebi de minibüsler. o kadar çoklar ki elinizi sallasanız minibüse çarpıyorsunuz. araç kullanmayı da schumacher seviyesinde bildikleri için sürekli tehlike yaratıyorlar dur kalk şerit değiştir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

senko said:

Korax said:

senko said:

angara gecesi derken?
11de bitiyor angara geceleri
son trene yetişirsin gerçi ahaha


nasil bitiyo 11de la, hicmi ankarada disari cikmadiniz


devamli cikiyoruz
bayagi bitiyor 11 - 12 de.



park caddesi? salata? gop? tunali? buralarda hayat 3-4 ten önce bitmez hatta maltepe demirtepe asfhjsalkgjf 7ye kadar yolu var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla mascio ben 20 yıldır yaşadığım yerden bahsediyorum ayrıca mnibüs caddesi etrafı yumuşakzemin değil, bizim apartmanın altı kaya olduğundan projelendirilen bodrumun yarısı kadarını kullanabiliyoruz sahil şeridi ddiğin doldurulan yer haricinde daha yukarıda sıkıntı yok (şu bosytancıya son yapılan uzun binalar hariç adamlar bildiğin alüvyonlu yere gökdelen diktirler)

o söylediğin banliyö kadıköye yetmiyor arkadaşım yeti,yor olsaydı minibüs caddesinde minibüsler boş geçerdi herkes treni kullanıyor olurdu ama durum öyle değil, 5 dakikada bir tren olmadığı ve altıyola aktarma olmadığı sürece bu iş yeterli olmaz. ya söğütlü çeşmeden yada haydarpaşadan merkeze yürümek gerekiyor ayrıca. metroyla hemen kadıköy çarşıya inilebiliniyor halbuki. e-5 in etrafı dediğin yede götüm gibi yerler kusura bakmayın ben de göztepe köprünün oırada oturuyorum ama en kısa sürede merkeze geri döneceğim, minibüs caddesinin kueyini komple kentsel dönüşüme almak gerekiyor

tatar haklısın bu arada ibb bize hizmet vermemek için atmadığı takla bırakmadı, verdiklerinde de kadıköylüyü nasıl daha fazla rahatsız edeceklerini araştırdılar herhalde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BabacumMostors said:

valla mascio ben 20 yıldır yaşadığım yerden bahsediyorum ayrıca mnibüs caddesi etrafı yumuşakzemin değil, bizim apartmanın altı kaya olduğundan projelendirilen bodrumun yarısı kadarını kullanabiliyoruz sahil şeridi ddiğin doldurulan yer haricinde daha yukarıda sıkıntı yok (şu bosytancıya son yapılan uzun binalar hariç adamlar bildiğin alüvyonlu yere gökdelen diktirler)

o söylediğin banliyö kadıköye yetmiyor arkadaşım yeti,yor olsaydı minibüs caddesinde minibüsler boş geçerdi herkes treni kullanıyor olurdu ama durum öyle değil, 5 dakikada bir tren olmadığı ve altıyola aktarma olmadığı sürece bu iş yeterli olmaz. ya söğütlü çeşmeden yada haydarpaşadan merkeze yürümek gerekiyor ayrıca. metroyla hemen kadıköy çarşıya inilebiliniyor halbuki. e-5 in etrafı dediğin yede götüm gibi yerler kusura bakmayın ben de göztepe köprünün oırada oturuyorum ama en kısa sürede merkeze geri döneceğim, minibüs caddesinin kueyini komple kentsel dönüşüme almak gerekiyor

tatar haklısın bu arada ibb bize hizmet vermemek için atmadığı takla bırakmadı, verdiklerinde de kadıköylüyü nasıl daha fazla rahatsız edeceklerini araştırdılar herhalde


abi göztepe köprü e-5'te farkında mısın? tabii ki kaya oralar. ha eğer daha önce oturduğun yerden bahsediyorsan, minibüs yolu ile sahil şeridi arasında özellikle bostancı maltepe küçükyalı ve kartala kadar olan yerlerde neredeyse 250 metre falan var abartıyorum tabii de araları çok kısa sahil ile minibüs yolunun. yani mantıken metro yapılması imkansızdı. zaten o dönem de bu oldukça konuşulmuş ve tartışılmıştı. bir de baktığında oradaki apartmanlar yıkılmadan ne bir metro girişi yapabilirsin ne de başka bir şey. çünkü minibüs yolu üzeri tıka basa apartmanlarla dolu ve ciddi anlamda hiç boş yer yok artık hiçbir şey için. adamlar ilkokulumu yıkıp otopark falan yapıyor düşünün işte.

her neyse falan filan işte ben de katılıyorum oralara başka çözümler getirilmeli işte en başından cahillik etmeyip tek şeritli maksimum iki şeritli yollar yerine daha geniş yollarla başlansaymış işe, şu an durum bir hayli farklı olabilirdi.

tren konusunda da özellikle iş gidiş geliş saatlerinde 5 dakikada bir en uzun süre 7 dakikada bir tren kalkıyor. okula gitmek için tren de uzun süre kullandım bilet sistemindeyken beleş beleş biniyordum heheh. zaten sabah i saatinde trenlere bir bakarsanız camlarından insanların kollarının falan dışarı çıktığını görürsünüz kalabalıktan. yetmiyor ama aslında yetmeyen şey bu şehirdeki insanın sayısına yetmiyor. nüfus saçma sapan bir hızla artıyor doğal olarak da senin de söylediğin gibi ve benim de sonsuz katıldığım şekilde anadolu yakasının tartışmasız en iğrenç bölgeleri olan e-5 kenarı ve üzerine doğru kaymak durumunda kalıyor şehir. ataşehir prim yapar oldu kuş uçmaz kervan geçmez bir yer. otobüs bitiyor akşam saatinde gidemiyorsun falan saçma sapan.

her neyse işte istanbul gg ya anadolu yakasının sahil şeridine ve minibüs caddesine çare üretmek çok zor. minibüsleri kaldırıp sık hareket eden otobüslerle değiştirilse bu sefer iç savaş çıkar ülkede. minibüs şöförlerini maaşlı işe almaları gerekir. bir de plakalardaki rantı ortadan kaldıramayacakları için minibüsler sonsuza kadar devam edecek gibi görünüyor. ve tabii trafik de öyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Myshkin said:

adam pavyoncu çıktı rıza baba


Gece hayati benim isim, pavyoncu degilimde, gitmisligim var. Pavyondaki ortami birak, adamakilli bimekana bile hayatinda girmemis adamlarin surda gece hayatindan bahsetmesi cok komik :) Batakhane degilki ayrica pavyonlar eskisi gibi. High class mekanlara tas cikartacak yerler var pavyon deyip gecmemek lazim :) IF'te trilyon olup ayni ekiple pavyonda sabahlayip muthis eglenmisligim var sfdg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...