Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

League of Legends


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
şeyi farkettim bende aslında hesabımda hiç istediğim champleri almamışım, refundları saçma sapan harcamışım flm. adam gibi yeni account açtım bakalım ziggs ile başlayıp top mid ağırlıklı alıcam, baya zevk alıyorum şuan. smurflayan varsa ekleşsin nick: Lectré
Mesaj tarihi:
Quinn ilk çıktığtığında bariz underpowered demiştimde hype ile gaza gelenler lolol quinn en iyi adclerden demişti :P ilginç ve mobility ağırlıklı bi buff olsada bana göre ad çarpanlarıyla ve şu targeta atlayıp geri zıladığımız skillin respond timenı çok hızlı hale getirmeleriyle oynamaları lazım.
Mesaj tarihi:
Kaede said:

vaultu tıkladığı andan yere indiği ana kadar adamı stunlamazsa yada vault süresince invul/invis olmazsa bi fok olmaz quinnden


Gelecek stun aslında bayağı güzel işler yaptırabilir quinn'e. Özellikle channeller champlara karşı.

Quinn tam bir early game herosu bence, passive'i her geldiğinde vurabilirseniz lane'i zindan ediyorsunuz karşıdaki adama, aslında top'ta bile oynanabilir. Ama işte late game'de çok yetersiz kalıyor feedlenmediyse, zaten temel problemi orada.
Mesaj tarihi:
quinin q skillide early game de sıkıntı, rahat harras yapıp baskı kuramıyorsun karşıdaki adc mobların arkasında saklanıyorsa, passivi desen nerdeyse random atıyor (göye canı az olana da). Vaultta küçük bir stun yada silence olmalı hakikaten. (q da var gerçi silence da oda işte çok rahat kullanılmıyor). Kaede'nin dediğine katılıyorum ama quinni meta gamelerde gerçek anlamda viable edebilmek için vaulta bir ayar çekilmeli ne doğru düzgün kaçmaya yarıyor ne yakalamaya fail bir skill.
Mesaj tarihi:
kthxbye said:

quinin q skillide early game de sıkıntı, rahat harras yapıp baskı kuramıyorsun karşıdaki adc mobların arkasında saklanıyorsa, passivi desen nerdeyse random atıyor (göye canı az olana da). Vaultta küçük bir stun yada silence olmalı hakikaten. (q da var gerçi silence da oda işte çok rahat kullanılmıyor). Kaede'nin dediğine katılıyorum ama quinni meta gamelerde gerçek anlamda viable edebilmek için vaulta bir ayar çekilmeli ne doğru düzgün kaçmaya yarıyor ne yakalamaya fail bir skill.


Quinn'in viable olması için ultisini daha mantıklı bir şeyle değiştirmek lazım komple. Akla mantığa sığmıyor çünkü adc olsun diye geliştirilen bir champin ultisiyle melee'ye dönmesi. Jayce gibi tanky olsa anlaşılır da hiç bir şey değişmiyor, üstüne disengage ability'sini yitiriyor melee olunca.
Mesaj tarihi:
lissandra eklenmiş galiba bugün patch yapıyor deneyen var mı ? 9k ip vardı alayım bari ilk izlenim Dmg/burst'ü çok olamayan cc odaklı bir ap herosu gibiydi, bakalım nasıl olmuş.
Mesaj tarihi:
deadwoll ultinin biraz meleeye zorlama durumu varda bence bakış açısını değiştirirsen çok yanlış bir ulti değil. 2 örnekle açıklayayım; 1. cisi ezreal olsun draven olsun mesala ultilerini düşün okadarda fazla gameplayi etkileyen yada iyi adc olmalarının nedeni olan ulti değiller, steamde çok oyunda görüyorum ezreal ve dravenın yeri geldimi lanede düşman minionları pushluyorsa sırf minion temizliği için ulti attığını (he tabiki bir sürüde video görüyoruz bu iki ultiyle önemli killer alındığını haritanın heryerine ulaştıklarından)

Bu bağlamda quinninde skillini aynı mantıkla düşünürsek kuş formda %100 (artık) hızlı gidip aynı ulti gibi melee yarda girmeden ama gene yakınlaşmak gerekerek geniş bir aoede ultiyi patlatıp quinn haline geri dönebiliyoruz bu offansive kısmı aynı zamanda kaçan targetı kolayca yakalayabildiğimiz kontrol edilebilir ulti oluyor, Draven ve ez'e göre. Alan etkisi daha fazla ve kontrol edilebilir ama riski daha fazla. 2. cisi %100 canlı bir target bile kaçma durumunda ve kendi başına kaldıysa melee olarak onun canını %30 a falan indirip ultiyi patlatabiliriz. Ama tabiki kesinlikle tf içinde guruba dive yapmak, ultiyi açıp fail olur.

2. olarak da kritik durumda kaçmak için çok verimli kullanılıyor biliyorsun.

Bence ultisi başarılı, çeşitlilik getiren ve yerinde ulti. En büyük problem vaultun çalışma şekli ve birazda ad skill çarpanlarının az olması (kişisel olarak q skillinin de direk target a atılabilir olmasını isterdim).
Mesaj tarihi:
Ultiyle kaçmak biraz zor oluyor, malum her şeyde slow vs. var. Şu haliyle bence iyi olduğu tek nokta inanılmaz mobility'siyle her yere yetişebilmek ve az hp'si kalanları kolay yakalayabilmek.

Ezreal ve Draven ultisine gelirsek, gayet yararlılar bence, duelde çok bir esprileri yok ama Quinn'in ultisinden daha kullanışlı buluyorum.

Q da keşke skill shot olmasa, koca kartal gidip minionlara çarpıyor sdfdg. Onun yerine single target blind + dot dmg olabilir.
Mesaj tarihi:
Akhlaur said:

Bu aram reroll ne ? Yeni gelmiş ?


Howling Abyss'de random championla oynuyor herkes. Team setupda random championu beğenmeyip tekrar roll atma hakkı. 250 puanda bir roll hakkı alıyorsunuz, her oynadığınız maçta biraz puan geliyor. Ayrıca ne kadar çok championa sahipseniz o kadar da ekstra puan geliyor.
Mesaj tarihi:
YA AJAJAJA

Özlemişim Ryze'ı. Adam topta renekton alınca gittim ryze aldım ranked'da. Bizim takım QQ'ladı etti, sonra 1v3 renekton ezreal + lissandre alınca OMGOMG HONOR RYZE oldu.

Gerçi renektonla lissandre feedlemese o kadar olmazdı, daha herkes 13-14 lvlken ben 18 olup itemları bitirdim :>
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...