Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Witcher 3: Wild Hunt


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
ben strong'tan başladım. gerçi daha 1pt verdim. 3-5 tanesini biriktirdim bi ara karar verip basarım. haritadan da 4 tane bonus point aldım ?'nde çıkan taşlardan.
Mesaj tarihi:
Fast ve heavy arası çok değiştirmek gerekiyor moblara göre, ben sign ağırlıklı giderim gibi. Şimdilik quen (W2 kadar broken değil hp based olduğu için) ve axiyi üçledim (mind trick lel), bide şekmişirrakiye verdim regen için.

Bu arada nasıl basitleştirmişler karakter sistemini nasıl bi streamlining var akıl sır ermiyor. Burçlu skyrimin gerisinde neredeyse, bi işte farklı skilleri kombine edebilmekten ve sinerjilerden kurtarıyor.

Alchemy tarafı da W2deki gibi imba görünmedi, ama potların bombaların falan alkol + meditasyonla yenilenmesi (lanet olası konsolizasyon =(( etkilerini biraz kısmışlar gibi.
Mesaj tarihi:
İlk mapteki tüm soru işaretlerine gidin orda baya bir skill point geliyor buda 2. maptekilerin yerleri http://www.ign.com/maps/the-witcher-3-wild-hunt/white-orchard

Skill pointten ziyade lvl atlamak ama asıl mesele
Mesaj tarihi:
Changelog: The Witcher 3: Wild Hunt - Patch 1.03 changelog:
Improves stability in gameplay and the UI.
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foiliage popping that can occur after density parameters change
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Postprocess settings extended from Off/On to Off/Normal/High
Improves menu handling
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects an issue with stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcurs when scrolling the map
Generally improves world map focus
Corrects a bug where player was able to fire bolts at friendly NPCs
Corrects an issue in dialog selections
Corrects some missing translations in the UI
Minor SFX improvements -Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Rostan Muggs is back
Mesaj tarihi:
Şu ana kadar benim başıma gelen buglar ;
- Oyun içi inventory olsun loading screen olsun donma
- World mapte kenarlara bakarken bazen haritanın ortasına geri atması
- Gerek Geralt'ın gerek humnaoid mobların ölürken yaptıkları abuk subuk animasyonlar(yarısı havada kalan renegadeler ve Geralt'ın bisikletten düşer gibi geri bir hamle ile ölmesi fln)
- Atın salak pathfinding hataları(ıslık ile çağırıldığında)
- Teknenin başka teknenin içinden geçmesi (gerçekten çok kötü duruyordu)
- Yine bottan suya atlayıp tekrar bota çıkmak isterken botun altında bir süre stuck kalmam(collision)
- Durduk yere ata bindikten sonra atın sürekli çifte atıp hiç kıpırdamaması ve attan inememem (tayyip bug)
- Bazı cutscenelerde fps düşüşü

şimdilik aklıma gelenler bunlar birkaçınada çözüm üretmişler sanırım 1.0.3 ile akşama denerim artık.
Mesaj tarihi:
Bende

NVIDIA MSI 670 PE

Var high de oynanıyor genelde. (en üst seviye ultra bu arada)
1-2 defa göçünce biraz kıstım ama zannediyorum optimizasyon problemi giderilince yine high a dönerim :)

TR de en ucuz yer Dr ya da steam. Expansion vs alacaksanız steam i öneririm.
Mesaj tarihi:
DA2019 said:

Kanuni said:

2k cozunurluk ultra, hairworks kapali 980gtx 70-72 derece max.


FPS kaç? Bi postlasana settingsleri. 970le de high oynarız ne olacak.

En kötü bi 970 daha alıp SLI yapcam.


dozoooo :)

bro ben yanlis bakmisim ya. texture res low daymis meger diyorum ne bicim vignette bu camur gibi ahahaha. simdi ultra yaptim 45-50 arasinda gidip geliyor. grafikler ne iyiymis...

yaslilik :P
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...