Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 17, 2013 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 17, 2013 Hic kullanmamistim bunu combat yonuyle hic ugrasmadigimdan (bu arada guzel bir corpa girdim, cok zevkli geciyor oyun combat odakli olarak), biraz once Harbinger'ima ilk kez bir Damage Control II taktim. Hayvani sey 27104 olan HP'mi 38737 yapti. Overpowered degil mi bu? Sci-fi metasinda nasil bir aciklama ila gelmis bilen var mi? Asiri guclu ama, oteki seyler arasinda secim tamamen kisisel neredeyse, Reactive Armor Hardener'dan asla vazgecmem mesela, ama bu Damage Control II olmazsa olmaz olmus. Bu kadar etkisi olan hic bir sey gormedim daha oyunda tek tip damage verenlere karsi %60 resist veren Reactive Armor Hardener disinda. Kaldirsinlar bunu oyundan bence, kotu yonde etkisi gameplay icin.
jagd Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Sen en iyisi bunu official forumlara yaz , hem developerlarda görür. Ben asıl şuna takıldım ,hem en fanatik eve savunucularının bile ancak '' bu oyun PVP oyunu PVE pvpye para yapasın diye '' dediği bir aktiviteyi (= mission ) yaptın bugüne kadar ama PVP oyunu Eve hakkındada yorum yapabildin yani bugüne kadar ? Daha bunu high sec /low sec /NPC 0.0 /sov 0.0 /WH ı var , onlarıda bir gör ,mekanikler nasıl işliyor anla . GERGE said: Hic kullanmamistim bunu combat yonuyle hic ugrasmadigimdan
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 op zaten olayı o. stackleniyo her biseyle hemde hem shield hem armor hem hull heseyı homojen bufflıyo. man of war ıse 1 slot low eksik oynıycaksın! demek dmg control, aksine bi durum var ise ciddi bir fitting karar vermiş demeksin. hoş bi durum bence bu
Exodous Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Sen şöyle küçük bir grupla küçük bir gruba karşı veya teke tek bir combata gir, o sırada ellerin titremeye başlasın, mouse'ı bile tutamaz hale gel, ondan sonra "ben bunca zaman ne poh yedim de pvp yapmadım" demeye başlarsın. Welcome to the hell...
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 bu oyunun en hardcore pvpsi empire'da endüstri devleri arasında dönüyo. 0.0lar hikaye
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 jagd said: Ben asıl şuna takıldım ,hem en fanatik eve savunucularının bile ancak '' bu oyun PVP oyunu PVE pvpye para yapasın diye '' dediği bir aktiviteyi (= mission ) yaptın bugüne kadar ama PVP oyunu Eve hakkındada yorum yapabildin yani bugüne kadar ? Daha bunu high sec /low sec /NPC 0.0 /sov 0.0 /WH ı var , onlarıda bir gör ,mekanikler nasıl işliyor anla . Niye abi, yillarca cok zevk aldim ben oyundan, PvE de yapmadim ama, Gunnery skilli olmayan bir Amarr'dim. Tuccardim ben, bazen uretim de yapardim ama genel olarak tuccardim. Zevkliydi de. EVE PvP oyunu degil sadece, PvP'nin en iyi yapildigi oyunlardan ama. Ticaret gibi islerin de en iyi yapildigi oyunlardan. Yeni bir karakter acip PvP, PvE olaylarina ilk kez girdim ama iste, eski karakter baska bir hesapta duruyor ama kullanmak istemiyorum onu. Yeni bir soluk, yeni bir kisilik daha zevkli geliyor bana; ozellikle de RP yaptigim icin. Daha once bir kere daha yapmistim bunu zaten, parayi yollayip yeni karakterle ucuncu kez bastan baslayisim bu. Gerci bu sefer paranin hepsini neredeyse Plex'lere harcadim, oyle duruyorlar. Ama 2006'dan beri on-off oynamama ragmen beni yorum yapabilecek yetkide gormuyorsan sen bilirsin tabii.
reampage Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 PVE ve Production,Trade ayrı şeyler bu oyunda pve yok olan pve pvpye kısa vadede imkan tanımak için yoksa eğlenceli bir yanı çok az. Belki deadspace plexlerin loot bölümü eğlenceli olabilir.. Damage Control aslında oyunda bir denge unsuru yani bu oyunda op diye bir kavram yok sadece dengeleyici unsurlar var bunları kullanmak için dayatılma yok. (Damage Control bunlara en aykırı dayatılma yok ama işte Cüce'nin dediği gibi -1 low slot dengesi kuruyor.)Edit: Yani armor gemilerin hız dezavantajı var sheild tanklara nazaran ama bunu bir şekilde dengelemek için damage control var ama her türlü bufflamasından dolayı slot işgalinde her tip fite uyum sağlıyor.) mission aslında pvp'ye giden yolda ilk adım tercihlerini doğru ve hızlı yaparsan çok kısa bir süre içersinde standart pvp kurallarını öğrenmiş olup bundan sonra sadece combat tecrübesi edinip, yenilikleri takip edersin. Tip: MWD ve DC newbienin fit defterinin en değişmez iki parçası olmalı. :p
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Sununla L3 gorevleri yapiyorum su anda: http://eve.battleclinic.com/loadout/64405-Harbinger-Level-3-Mission-Fit-Low-Skill.html Ammo eklemeyi beceremedim ama 4 Ultraviolet, 3 Multifrequency var. Bir de 3 tane Acolyte I var kucuk ve hizli gemiler icin (Tech II turret'leri acinca 5 Acolyte II yapacagim bunlari)
codmaster Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 18, 2013 Damage control'un amacı eğer primary tank'ın yok olmuşsa, kaçmak için 2-3 saniye kazandırması yoksa öyle OP bir tarafı yok.
Tears Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 codmaster said: Damage control'un amacı eğer primary tank'ın yok olmuşsa, kaçmak için 2-3 saniye kazandırması yoksa öyle OP bir tarafı yok. Damage control aslında hull ada resist verdiği için büyük gemiler için kullanımı çok daha avantajlı oluyor. Mesela bi bs nin hemen hemen 10.000 hull hp si var dc takılı olduğu zaman %60 tüm resistleri oluyor hull un. Buda demektirki shield yada armor + hull'a ek olarak off tank ıda bufflıyor belli bir düzeyde. Armor tank isen shield ına verdiği resist sayesinde off tank yapıyorsun belli bi damage i, beleşten tanklatıyor yada shield tank yaparsan armor u bufflıyor. İtem op mu bence op, özelliklede yüksek hull hp sine sahip gemilerde baya kullanışlı. Mesela tüm resistlere bonusu olan Maller ile low sec e indim, 11 frigate + sentryler üzerimde iken en pahalı 3 t2 frigate i indirdim sonra bende indim lost 40m indirdiğim gemilerin toplamı 329 m di. Tank olayı; gemi bonusu + item + skill ile birleştiği zaman inanılmaz sonuçlar veriyor bizzat denedim gördüm.
Suark Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 DC op değil ya, mwd op mesela. Takmasan olmuyo 0.0 da. DC nin olmadığı fitler gırla, 1 tane takabildiğin için bide maksimum ondan çok op değil. Şu var, gemin ufaktır, frigle uçuosundur, frig vs friglere giriosundur hah onlarda 2-3 saniye çok önemlidir ya, hullda kapışırsın son saniyelerini, hah onlarda çok kritiktir o %50, %60 resist. onun dışında zaten fleet vs fleet te, herif hulla yardırmışsa ( repler varken üzerinde ) max 1-2 saniye kazanabilirsin %50,%60 resistle. Onun yerine fleetin daha işine yarabilecek bişi takabilirsin, hem pvp hem pve için. tabi dmg control kötü demek değil bu, gemi ufaldıkça takma önemi artıo benim için, e büyüdükçe zaten ganileşio low slot sayısı. bide mesela, tank bs yapıosam dcu ya gerek kalmayabilio. armor curse fitimde ( ki köpek gibi tanklıodu ) dcu yoktu mesela, aynı şekilde vagadada kullanmıyorum. Aslına bakarsan, ufak gemiler + t1 gemilerde biraz etkisi fazla. t2 lerde resistler homojen dağılmadığından, sadece gap'i kapatacak bi modul takmak bundan daha mantıklı olabilio fite gelince, abi eğer overkill olmayacaksa, amarr olmanın avantajını kullanıp, instant ammo change olayından faydalan bence. 7 sine de aynı tipten crystal tak. uzaksa uzak, ortaysa orta yakınsa yakın. ( ortayı sala direk uzak yakın tak işte duruam göre ) bide bu arada t2 beam mi geliştiriosun? ne gerek var abi, direk BS ye geçsene?
Tears Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Suark said: DC op değil ya, mwd op mesela. Takmasan olmuyo 0.0 da. DC nin olmadığı fitler gırla, 1 tane takabildiğin için bide maksimum ondan çok op değil. Şu var, gemin ufaktır, frigle uçuosundur, frig vs friglere giriosundur hah onlarda 2-3 saniye çok önemlidir ya, hullda kapışırsın son saniyelerini, hah onlarda çok kritiktir o %50, %60 resist. onun dışında zaten fleet vs fleet te, herif hulla yardırmışsa ( repler varken üzerinde ) max 1-2 saniye kazanabilirsin %50,%60 resistle. Onun yerine fleetin daha işine yarabilecek bişi takabilirsin, hem pvp hem pve için. tabi dmg control kötü demek değil bu, gemi ufaldıkça takma önemi artıo benim için, e büyüdükçe zaten ganileşio low slot sayısı. bide mesela, tank bs yapıosam dcu ya gerek kalmayabilio. armor curse fitimde ( ki köpek gibi tanklıodu ) dcu yoktu mesela, aynı şekilde vagadada kullanmıyorum. Aslına bakarsan, ufak gemiler + t1 gemilerde biraz etkisi fazla. t2 lerde resistler homojen dağılmadığından, sadece gap'i kapatacak bi modul takmak bundan daha mantıklı olabilio fite gelince, abi eğer overkill olmayacaksa, amarr olmanın avantajını kullanıp, instant ammo change olayından faydalan bence. 7 sine de aynı tipten crystal tak. uzaksa uzak, ortaysa orta yakınsa yakın. ( ortayı sala direk uzak yakın tak işte duruam göre ) bide bu arada t2 beam mi geliştiriosun? ne gerek var abi, direk BS ye geçsene? Ben yazımı solo için yazmıştım, sen fleet e dökmüssün işi fleet olayı bambaşka bişiy. Bu tank ını test ettiğim gemiye binen benim alt char. Üst karakterde armorcudur ama gallente biner. Gallentenin ofensif yanı tankından daha üstün olduğu için amarr binen alt karakterimle test ettim. Oldukça başarılı maller da 47k boost olmadan hp oluyor. İnanılmaz bence über tank.
Suark Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 maller tankop zaten, gerçi değişti o gemiler dimi şimdi nasıl oldular?aynı tas aynı hamam mı yoksa nedir olay?
Tears Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 vallahi bişiy değişmemiş maller da ama diğer ırkların cruiserları baya bi değişmiş. Maller yine bildiğimiz maller :) 300 dps 47.000 hp with no implant no boost no links.. Ya bide dikkat ettim Maller ın signatur radius uda baya düşük. Küçük bi gemi ya sanki frigate in büyültülmüş hali. Tabi bu olayda ekstra hp kazandırır. Aklıma geldi akşama bi speed tank maller fitleyecem :D
reampage Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 valla turn leftden kbden izlediğim kadarı ile RUPTURE OP IMBA IMBA IMBA sdkf Bu arada Hll turn left.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Suark said: bide bu arada t2 beam mi geliştiriosun? ne gerek var abi, direk BS ye geçsene? Agirdan alayim dedim, battleship'e yarina gecebilirim ama t2 fitlerini tamamlamadan (afterburner ve laser'ler kaldi sadece, otekileri bitirdim) cruiser ile ucacagim, sonra da Absolution'a gidecegim diyorum. L4 gorevler icin bir battleship alirim belki ama arada sikilirsam. Battleship yerine Zealot da ucurabilirim Absolution'a kadar.
reampage Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 off absolution :D hedeflerin gemisidir bide nighthawk gerçi tech 3 ler öldürdü commandship heycanını ama. BC 5lemek iidir ama son zamanlarda artık tier 1 cruiserlar ile show yapmaya başlamış insanlar bu 10 numara bi olay ya
Suark Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 aynı ayar bc lerede gelecekte, zaten her gemıyle show yapılması lazım su oyunda. t1 cruiserlar gimped dı biraz; tabiki turnleft hemen düzenlenen bir gemiyle ilgili roamlara başlamıştır ehehehe. bi sonraki patchde bc ler toparlanınca onlada yapıcaklar mesela =) @gerge şimdi şöle, pve de sanırım uzaktan vuruosun dimi? long range beam t2 geliştirmek yerine ( tabi çok fazla süresi yok evet ) BS ile short range kullan. Hem amarr bs lerinin şekilleri çok güzel.
sadman Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2013 Suarka katılıyorum, mission yapmaya devam ediceksen BSe geç direk. Amarr zaten pve için pek efektif bi ırk değil resist olayı yüzünden. O yüzden BS ile hiç olmazsa daha fazla dmg ve tank olayın olur. Ki zaten lvl 4 mission yapıyosan/yapıcaksan illaki BS binmen gerekiyor. Ama mission dışında başka aktiviteler yapıyorum dersen acelesi yok.
behran Mesaj tarihi: Ocak 22, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2013 bunlara ek olarak sadece item olarak bakmamak lazm. skillde fark ediyor. lvl4 ile lvl5 arası fark bile bazen çok önemli. aslında belli başlı skilleri 5 lemek gerisinde çok yardımcı. bence cpu, powergrid, cap skillerin iyiyse gerisinde rahat edersin. assault ship ve heavy assault lar favorilerim..
reampage Mesaj tarihi: Ocak 22, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2013 Damage Control aslında tam bir oyunu öğrenme modülüdür böle ilk tecrübeli kişilerin verdiği fitlerde takarsın, sonra bakarsın ki mass fleet combatlarda zart die patlıosundur içinden geçirirsin lan damage kontrol olsada hop die patlıoruz. Sonra yavaş yavaş öğrenirsin o modun önemini logiler sana dönene kadar point rangeden çıkana kadar aggron bitene kadar adrenalinin peak düzeyde olduğu ve bir ohla biten her kaçışta damage controlüne bir kez daha dua edersin...
DERT3 Mesaj tarihi: Ocak 23, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 23, 2013 Ben logistic pilotu olarak Damage Control modülü kullanmayan adamları gördüm. Logistic bile bazen yetmiyordu. Çok fazla DPS yiyorlardı.
codmaster Mesaj tarihi: Ocak 23, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 23, 2013 reampage said: valla turn leftden kbden izlediğim kadarı ile RUPTURE OP IMBA IMBA IMBA sdkf Bu arada Hll turn left. Rupture süper, mini talos gibi :D. Gerçi şimdi tüm t1 cruiserlar OP oldu. Hatta yeni patchle gelecek olan skill ile armor buffer thorax vagadan daha hızlı gidecek. Bir de insanlar küçümsüyor "aaa yazık t1 cruiserla gelmişler, hadi saldıralım diye" herzamankinden daha çok savaş oluyor. Sonra tabi teker teker patlıyorlar :D.
Öne çıkan mesajlar