Jump to content

codmaster

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.292
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

codmaster hakkında

  • Rütbe
    codmaster
  1. codmaster

    Eve Online:Odyssey

    Launcher yerine CCP/EVE/bin dosyasındaki Exefile.exe ile açarsan eski şekilde login ve update yapabilirsin :)
  2. codmaster

    [C4MEL]

    Talwar gang yapmıyoruz. Genelde 5-15 arası oluyor gang'lerimiz o yüzden tier3, t1 cruiser, rr drake filan yapıyoruz genelde. Ha ama arada sırada harpy gang yapıyoruz baya eğlenceli oluyor o :) Bu arada FC olayı sorulmuş, bizde şu an 4-5 FC var. Haftayı paylaşıyoruz, hafta başında gang yapmak isteyen FCler günlerini belirliyor ona göre yapıyoruz gang'leri. Bir de tabi FC patlarsa başka FC başa geçiyor iyi oluyor o yüzden 4-5 kişi olması.
  3. codmaster

    [C4MEL]

    Bizde tek bir Scythe vardı logistic olarak. Nasıl kazandığımıza gelince, adamlar organize olmayan bir şekilde lemmingler şeklinde saldırınca logistic range'den çıkanları tek tek webleyip patlattık. Sonra etraflarından dolanıp logistic'leri patlattıktan sonra zaten pek bir direniş olmadı :).
  4. codmaster

    [C4MEL]

    Tempest fleet issue ile sun'da bait yaptılar sonra hep beraber geldiler. Sonra hepsi patladı tabi :)
  5. codmaster

    Neden Eve Online?

    Öncelikle eve bence şu an sandbox mmo'lar içindeki en kaliteli olanı. Her ne kadar ccp saçma sapan şeyler yapsa da arada, yine de diğer sandbox mmo'lara göre çok daha başarılı. Tek bir shard olması mesela çok güzel bir olay. Ayrıca oyuncular içinde topluluklar oluşturabilmesi çok önemli. Mesela ben neredeyse 5-6 yıldır beraber oynadığım arkadaşlarımla oynuyorum. Bu, oyuncuların oyuna olan bağlılığını arttırıyor çünkü insanlara grup olarak eğlenebilecekleri bir ortam sağlıyor ve dünyanın her yerinden insanların birbirini tanımasını ve kendi topluluklarını oluşturmasını sağlıyor. En önemlisi de pvp. Herkese, heryerde saldırma imkanı tanıyor. Ve yine ccp her ne kadar yıllar boyu nerflemeye çalışsa da oyuncunun yeteneğini ve planlama becerilerini ön plana taşıyan bir pvp sistemi var. Bu da küçük ve yetenekli grupların organize olmayan veya düşük yetenekte olan gruplara karşı sayı üstünlüğü ne olursa olsun başarılı olmasını sağlıyor.
  6. codmaster

    yeni pirate tagler ve standing

    Bu clone olayını kesin battlecruiser ve destroyer skill'leri değişeceği için yapmışlardır :). Baya bi extra sp gelecek oralardan. Tag olayı da güzel, 2005 tarzı lowsec belt piracy tekrar canlanır belki :).
  7. codmaster

    EVE Hikayeleri

    Bizim corp'un isminin niye Turn Left olduğunun komik bir hikayesi var onu anlatayım ben de. 2 sene filan önce Muppets'da iken Branch taraflarına roam a gitmiştik 20 kişilik hac fleet ile. Branch a giderken VFK'e bakalım dedik. Local yaklaşık 1000 civarıydı. Dedim buradan kesin birşeyler çıkar. Scout sisteme atladı bana dedi işte 1000 kişi var, artı 50-60 kişilik kitchen sink bir gate camp var. Dedim savaşıyoruz, o sırada scout 50 kişi daha gate'e warpladı dedi. Ben kararımdan vazgeçmedim, atladık sisteme. Biz sisteme atlarken bir 50 kişi daha gate e geldi. Neyse başladık 150 kişiyi kitelamaya. 100km boyunca tackler wreckleri uzanıyor gate'den ama adamlar çok feci gaza geldip dread carrier titan ne varsa gate'e warplamaya başladılar. Gate'de 300 e yakın gemi var ve patlattıkça da yenileri geliyor. Bir de sağımız solumuz her yanımız tackler dolmuş ve titanlar doomsday çalıştırıyor. Dedim bize yeni align point lazım, ama align edecek bir celestial bulamadım o yüzden TS'de "GUYS TURN LEFT, FOLLOW ME" dedim, tabi 3 boyutta sola dönmek göreceli bir kavram olduğu için fleet'in yarısı bana doğru yarısı diğer tarafa döndü ve TS'de bir kahkaha koptu. Ama işin komik tarafı Goon'lar bu manevra karşısında çok şaşırdılar ve toplamda 2 kayıp vererek sistemden kaçtık daha fazla goon gelmeden :D.
  8. codmaster

    rotation için quaternion mu euler açıları mı

    Ben de bu aralar shader'ları inceliyorum işten zaman kaldıkça. Şöyle bir tutorial serisi var Unity için: http://cgcookie.com/unity/cgc-series/noob-to-pro-shader-writing-for-unity-4-beginner/ Intermediate olanı paralı ama videonun aşağısında official nvidia tutorial linkleri var genel shader yapıları için orada baya baya anlatıyor.(Zaten sanırım e-kitap şekilde tutorial'ler) Rotation'u nerde yazıyorsun bilmiyorum ama Unity'de: transform.rotation = Quaternion.Euler(transform.eulerAngles.x, Camera.mainCamera.transform.eulerAngles.y, transform.eulerAngles.z); şekilde yazmıştım controller script'in bir kısmında. Shader'ları çok derin bilmiyorum tabi farklılıklar olabilir orada.
  9. codmaster

    [C4MEL]

    Dün birileri Brave Newbies POCO'ini rf etmişti. 100+ kişilik fleet ile savunulacağını öğrendik ve savaşa katılmaya karar verdik. 1 saat önceden carrier'larla gemileri yakın bir staging bölgesine taşıdık ve yarım saat önceden sisteme gidip beklemeye başladık. POCO rf'den çıktı ve local 120+ oldu birden :) Sonra ilk dalgayı yok ettikten sonra Sniggwaffe sniper tornado fleet ile sisteme girdi. Bize katılıp katılamayacaklarını sordular, biz de onları probe'layıp 1 tornado ve 1 naga patlatarak katılamayacaklarını belirttik. Sistem yeniden 120+ oldu ve ikinci dalga geldi. Savaşın yarısında snigg fleet'i sniper spottan Brave Newbies fleet'ine saldırmaya başladı. İkinci dalga da yok olunca, tekrar snigg fleet'i probeladık ama bu sefer kaçtılar. Daha fazla dalga gelmeyeceğini anlayınca savaş için teşekkür edip Atlar'a geri döndük. Her ne kadar sonucu çok önceden belli olan bir savaş olduysa da 100+ kill çok güzel durdu KB'de :) Orijinal BR : http://c4mel.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=16871519 BR Doc ile fixlenmiş BR : http://dog-net.org/brdoc/?brid=17311
  10. codmaster

    [C4MEL]

    Dün çok eğlendik, burada paylaşayım dedim. Branch'a bir wormhole bulduk dün. Gidelim gezelim, FCON'la savaşalım dedik :). İlk başta C-4ZOS'de 2 tengu bulduk: http://c4mel.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=16799492 Sonra içerilere doğru devam ettik, istasyon harrasladık filan derken birden bir kitchen sink fleet saldırdı. http://c4mel.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=16799483 Uzun bir süre savaş devam ettikten sonra artık gelmezler diye 2. bir wormhole'a gitmeye karar verdik. Tam diğer sisteme geçmiştik ki scout'lar aynı fleet'in JB ile ileriki sisteme gidip gate'de beklediğini söyledi. Dedik madem savaşmak istiyorlar savaşalım :) http://c4mel.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=16799609 Son olarak da bir navy raven yakaladık. http://c4mel.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=16799468 Saat geç olduğundan Atlar'a geri döndük. İnanılmaz eğlenceli bir gündü :).
  11. http://c4mel.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=16799468 Daha dün taze yakaladık :)
  12. codmaster

    [C4MEL]

    Efficiency'i %75 e çekme çabalarımıza rağmen geçen ay 2 tane jump freighter, 3-5 tane faction/officer fit bs yakaladık %90 oldu :). Bir de o ruppy savaşının ertesi günü yine gittik bwf'e :). http://c4mel.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=16397174 Ama tabi OP tier3'lerle gittiğimiz için bu sefer kısa sürdü savaş sonra zaten çıkmadılar bir daha istasyondan.
  13. codmaster

    The great ship skill changes of summer 2013

    Bu patch çok anlamsız olmuş bence. Zaten t1 gemiler pvpyi domine ederken t1 gemilere daha hızlı kasılmasını sağlamak çok anlamsız ve gereksiz. Mesela oracle şu anki FOTM fleet'lerden biri. Oyuna sıfırdan başlayan biri 1-2 hafta kassa t1 meta fitle herhangi bir blob fleet'e girebilecek duruma gelir. Eh zaten şimdiki CCP çalışanları ve CSM'le pek de değişik birşey beklemiyordum ama komik olmuş yani 2 günde bc, 2 günde bs filan.
  14. codmaster

    Damage Control?

    Halen değişmedi dc'ler. O yüzden işte her gemiye lazım :)
  15. codmaster

    Damage Control?

    Konuya geri dönersek, sniper fitler hariç damage control her gemiye takılmalı. Hatta mesela şahsen recruitment yaparken fitlere bakıyorum mesela adam damage control takmıyor saçma sapan fitleri var, direk eliyorum. Her %1 resist fleet'deki logistic gemilerine büyük yarar sağlar replerken. Özellikle de outnumbered outgunned savaşırken.
×
×
  • Yeni Oluştur...