Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Half-Life 2 officially gone GOLD!

mayfer

Öne çıkan mesajlar

hepimize hayırlı uğurlu olsun.
vivendi'nin son verdiği çıkış tarihi: 16 kasım. (dünyanın her yerinde.)

said:
VIVENDI UNIVERSAL GAMES ANNOUNCES PLANS TO LAUNCH

THE MOST ANTICIPATED PC ACTION GAME OF 2004

Half-Life® 2 to Ship to Retail Outlets Globally This Holiday Season

LOS ANGELES (October 18, 2004) – Vivendi Universal Games (VU Games) today announced that Half-Life® 2, the sequel to one of the most critically acclaimed PC titles in gaming history, will ship to retail outlets around the world in November. The Company confirmed that Half-Life 2, developed by Valve Software, has gone gold with a planned retail street date of November 16, 2004. The countdown to the highly anticipated retail street date has begun around the world, as VU Games completes plans to ship localized versions of Half-Life 2 simultaneously in English, French, Spanish, Italian, German, Traditional and Simplified Chinese, Korean, Thai and Japanese.

“Half-Life 2 has surpassed our expectations in every sense – its high-quality graphics, ground-breaking physics and immersive first-person shooter gameplay set a new standard for PC action games,” said Bruce Hack, CEO of VU Games. “Half-Life 2 will go down as one of the best-selling PC titles, and we are thrilled to deliver this ground-breaking title to the worldwide gaming community this fall.”

Hailed as “...the best game ever made” by PC Gamer, Half-Life 2 earned a top-rated review score of 98, the highest score bestowed by the magazine in more than six years. The game has received numerous accolades for its technical excellence, captivating story and addictive game play, including more than 10 awards and nominations at the 2004 Electronic Entertainment Expo. In addition to being named “Best PC Game” by 1up.com (Ziff Davis) and Gamespy.com, the title also received a “Technological Excellence on PC” award from IGN.com. CNNMoney.com stated that “Half-Life 2 will redefine what gamers expect from their games visually – and the gameplay is a lot of fun as well.”

The global anticipation for Half-Life 2 has reached unprecedented heights, as consumers around the world mark their calendars to buy the game at retail on November 16th. The Half-Life 2 product will include Counter-Strike: Source. VU Games will also release a Half Life 2 Collector’s Edition that will include Half-Life 2 in DVD-ROM format, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, a free limited edition t-shirt, and a Half-Life 2 Prima strategy guide book.

The original Half-Life game was launched in 1998 under VU Games’ Sierra Entertainment publishing label. It earned more than 50 game-of-the-year awards and has been heralded as one of the best PC first-person shooter games of all-time.
Sosyal ağlarda paylaş

hadi hayırlı olsun, bakalım yine ağzımız açık seyredecek miyiz oyunun girişini.. :)

bone'cum senin gibi literatür adamının bilmesi gerek, going gold, goes gold filan yoktur, gone gold vardır ve şirket iflas edip depoları da yanmazsa çıkmaması imkansız.. :-p şu ana kadar hepsi lagaluga olabilir de bundan sonrası bütün iş artık raflara dizilmesi neredeyse..

lathspell şampanya mı patlatıyordur amuda mı kalkmıştır acaba şu anda ne yapıyor merak ediyorum.. :-)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Sosyal ağlarda paylaş

bilumum dolap, kasa ve duvarın dibinden ss'ler çekip koymazsam benim adım da sam değil! kıymıkları sayamazsam uzaktan şeş, yakından beş veririm![signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Sosyal ağlarda paylaş

bir de oyundaki o fizik motoruyla ruby küpü oynayamıyorsam gene beğenmeyeceğim! nasılsa beğenmeyeceğiz diye beklentimiz büyük moduna girelim bazı arkadaşlar gibi şöööyle iyicee, sonra bize ne kadar anlatsalar "ama biz bunu bekliyorduk, isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü" deriz.. :horace:[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
Sosyal ağlarda paylaş

sufeeeerrerererrererer. isterizisterizisteriz. torrente cikinca soleyin :-p saka. ben orijinalini alicam. her ne kadar $50 olsa da :p[signature][hline]Borbag, 25 Eylül 2004 21:55 tarihinde hakli olarak demiş ki:
yeteri kadar seksi ve/veya güzel bir kız her adama her istediğini yaptırır.

Sosyal ağlarda paylaş

sam orda geyik yapmıştım ama batırmışım herhalde..

gone gold oluyor, acaba oldu mu, ne zaman olcak diye haberler çıkıyordu.
şimdi gone gold olmuş daha yeni...[signature][hline]I fear no enemy!
I fear not death!
For the khala is my strength!
En Taro Adun!
Sosyal ağlarda paylaş

ya o 2017 kasım ayının 16 sından bahsediodur :-p yanlış yazmışlardır :-p
ben hl2 yi torunlarımla oynamayı düşünüyorum :) sizde artık bize katılırsınız :)[signature][hline]Dost Bildiklerimizde Bizi Sırtımızdan Bıçakladı
Olsun , En Azından Arkamda Hala Brutus Var!!!
Grandmaster zgrw

[Bu imza zgrw tarafından 18 october 2004 22:33 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj zgrw tarafından 18 Ekim 2004 23:46 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

Haberi duyduğumda titredim resmen. Sonunda offical bir tarih edindik. Oyun çıkıyor yaa. 1.5 yıllık bekleyiş sona eriyor.

Best Game of All Time olacak muhtemelen. Bunu daha evvel ben diyordum ama artık PC Zone ve PC Gamer gibi dergiler diyor ;)
Game of the Year zaten kesin.

Sevindirik oldum.
Gönül isterdiki haberi ben vereyim. ama olmadı.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Sosyal ağlarda paylaş

said:
BlackRose, 18 Ekim 2004 23:50 tarihinde demiş ki:
valla bence torunlar bizzat oyundaki adamların hayatını yaşıyor olacak dünya böyle giderse ^_-

lol içimi kararttın bir anda, karanlık çağlara dönüp orada yaşayalım en iyisi, xen ve dünya kardeş gezegen olsun.. :horace:

ehe lath sadece titredin mi? kafkas halk oyunlarından figürler sergilemişsindir diye düşünüyordum ben.. :-p[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
Sosyal ağlarda paylaş

Artık inanmayacak bişey kalmadı. oyun kesin olarak çıkıyor. Ötesi yok yani. Bundan sonra ertelenmesi imkansız. Yani Vivendi'nin ve Valve'nin binasına aynı anda uçak girerse o zaman çıkmaz işte.

Ya benim sevinmem abartı değil tabi :). 1.5 yıldır oyunla birlikte yaşıyordum. Herşeyini biliyorum oyunun. Çıksında onlarca kez oyniim.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...