Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dark Souls 2


knox

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
xlaidehlevar said:

eğer dark souls daki "ee şimdi nereye gidicem lan ben" diyip te 1 günümüzü harcayamıcaksak HUD da waypoint tarzı şeyler ekliceklerse bence hiç uğraşmasınlar oyunu yapmaya


sanmam öyle olcagını ya
Mesaj tarihi:
KenshinHimura said:

lanet olası pc ciler yüzünden dumbed down oldu demon's soul excul. çıktı dark souls daha da zor olacak 10 dk da ölüceksiniz biticeksiniz dedi herkes come at me bro dedi ve öyle oldu şimdi pc ye bi çıktı hemen 2. dumbed down sugar coated cake walk olcak BU LAF SANA GELSIN AXEDICE beceremiyosanız ağlamayın oluuum


http://www.youtube.com/watch?v=6V0V9UCowmE
  • 3 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
axedice said:

KenshinHimura said:

lanet olası pc ciler yüzünden dumbed down oldu demon's soul excul. çıktı dark souls daha da zor olacak 10 dk da ölüceksiniz biticeksiniz dedi herkes come at me bro dedi ve öyle oldu şimdi pc ye bi çıktı hemen 2. dumbed down sugar coated cake walk olcak BU LAF SANA GELSIN AXEDICE beceremiyosanız ağlamayın oluuum


http://www.youtube.com/watch?v=6V0V9UCowmE


al işte tipe gel ya ağzını burnunu
Mesaj tarihi:
cok iyi be

torch, cloth physics,Lighting!!!!!! inanilmaz iyi,sesler muthis.

animasyon akiyor gene tek sikinti yuruyus animasyonu lol.

oyun biraz hizlanmis sanki.

su Kaplumbaga zirhli tip ve cyclops,superdi.

o dragonlarin oldugu sahne hele hnnnnnnnggggggggg
Mesaj tarihi:



su sahne,islandim...

said:
From the Q&A:

-A lot of the functionality from Dark Souls 1 will carry over in 2
-Estus flasks will remain
-Dragons are a key element to the story
-The story tell method is going to remain, "imagine the story for yourself"(like before)
-2 underlying concepts for Dark Souls 2 is maintaining the feeling of overcoming difficulties, and the loose connection you maintain with other players
-Concentrated on not adding new features, but emphasize the core concepts to effectively express to new players. Not make it accessible, but more clear.
-Still in development so things may change(HUD), trying to listen to feedback for usability of the menus for convenience of usability
-Base combat is similar to Dark Souls 1(obviously), focusing on expression of motions for more natural movements
-Timeframe for playing the game is "tough to directly answer"
×
×
  • Yeni Oluştur...