Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

quick time events


Bone

Öne çıkan mesajlar

videoyu izlemedim, ama cıktığından beli kılım su olaya. cıktığı derken batınında kaptırdığı ve sırf bunun uzerıne (rythem gamelerı kjast etmiyorum) oyun yapmaya basladıklarından beri.

aksiyon oyununda "abi şöle ejder dövse addam cok sahane olmazmı!!!" diyip sonra oyuna o sekilde ejder dovmeyi eklemektense, cutscene koyup sonra her saniye pauselayıp foward tusunun yerini değiştirmek gameplay yaratmak cesitlendirmek olmuyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tamamen karşı değilim ben bu olaya. belli oyunlarda iyi gidebiliyor. yanlış olan kısım bunun kimi oyunda çok abartılıyor olması. çok uzun, kompleks ve hızlı hızlı tuş spamleme olayından kurtulmaları lazım tabi, ama örneğin boss fight'larda belli bir hareketi dodge'lamak, counter'lamak ya da işte ofensif bir hareket yapmak için x + y tarzı, belli aralıklarla değişen quick time event'ler çok da batmıyor bana.

tabi ki animasyon olacaksa bunun gameplay ile paralel gitmesinden yanayım ben de. deathblow koyacağımız zamanlarda girsin quick time events illa girecekse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun tarihinin en kötü mekaniği filan, japonlar başlatmış bu illeti maalesef ama batı japonların ahlaksızlığını almış ancak. en son volkin ded'de uyuz etti ki oyunun tek kötü kısmıydı.

tam kanser resmen, onun yerine cutscene girse çok daha iyi çünkü en azından sahneye konsantre oluyorsunuz "şimdi üçgene mi çembere mi basacam" yerine.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...