Bone Mesaj tarihi: Kasım 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2012 quick, press X to not die http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/PressXToNotDie http://i245.photobucket.com/albums/gg53/IAmTheDarkFlame/PressXNotToDie.jpg http://www.youtube.com/watch?v=j5nLn2LLvAY Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2012 videoyu izlemedim, ama cıktığından beli kılım su olaya. cıktığı derken batınında kaptırdığı ve sırf bunun uzerıne (rythem gamelerı kjast etmiyorum) oyun yapmaya basladıklarından beri. aksiyon oyununda "abi şöle ejder dövse addam cok sahane olmazmı!!!" diyip sonra oyuna o sekilde ejder dovmeyi eklemektense, cutscene koyup sonra her saniye pauselayıp foward tusunun yerini değiştirmek gameplay yaratmak cesitlendirmek olmuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Kasım 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2012 shadow of the colossus işte esas kesmece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 27, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2012 video'da da gördüğümüz gibi dragon's lair ve time gal'den beri pek ilerleme kaydedememişiz 8-) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 tamamen karşı değilim ben bu olaya. belli oyunlarda iyi gidebiliyor. yanlış olan kısım bunun kimi oyunda çok abartılıyor olması. çok uzun, kompleks ve hızlı hızlı tuş spamleme olayından kurtulmaları lazım tabi, ama örneğin boss fight'larda belli bir hareketi dodge'lamak, counter'lamak ya da işte ofensif bir hareket yapmak için x + y tarzı, belli aralıklarla değişen quick time event'ler çok da batmıyor bana. tabi ki animasyon olacaksa bunun gameplay ile paralel gitmesinden yanayım ben de. deathblow koyacağımız zamanlarda girsin quick time events illa girecekse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mardox Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 tusubasa oynardık böyle :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 ahaha kaleciye top gelirdi, punch, kick, head vs. falan çıkardı. oyun tamamen quick event'di. en çok çalışsın diye üflediğim atari kasetlerindendi ahah. simone diye bir adam vardı, o adam şut çekince topu tutamıyordum. sinirden atmıştım kaseti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mardox Mesaj tarihi: Aralık 3, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2012 lol bizdeki kasetler japoncaydı mahalle arasında kames toptan şekere deli pazarlık dönerdi ne zaman hangisine basılcağını öğretin diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2012 oyun tarihinin en kötü mekaniği filan, japonlar başlatmış bu illeti maalesef ama batı japonların ahlaksızlığını almış ancak. en son volkin ded'de uyuz etti ki oyunun tek kötü kısmıydı. tam kanser resmen, onun yerine cutscene girse çok daha iyi çünkü en azından sahneye konsantre oluyorsunuz "şimdi üçgene mi çembere mi basacam" yerine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar