Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Turkcell Müşteri Hizmetleri


Mr_Hand

Öne çıkan mesajlar

Bugün şahsi telefonumu evde bıraktım 5 kere aramışlar. Sabah telefon yanımdayken de aradılar açmadım. Az önce bi daha aradılar. İnatla açmıyorum.

Defolun lan uyuz herifler! Ödemeniz otomatik, aksamıyo hiç bi şekilde, ihtiyacım olsa ben ararım sizi zaten. Müşteri hizmetleri ismini müşteri tacizcileri olarak değiştirin bi zahmet. Açmıycam anasını satiim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
Digitürk'ü gördükten sonra hepsi çok kibar geliyor bana. Kapattıktan iki ay sonra aramaya devam ediyorlardı niye kapattınızı anlatabilir misiniz, tekrar bağlayalım 6 ay bedava kullanın diye.

Telefonumu değiştirdim başka bir nedenle, ev telefonu çalmaya başladı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

beni de aradılar buyrun yeni kampanya için mi aradınız dedim telefondaki hatun da herhangi bir sorun yaşayıp yaşamadığınızı öğrenmek için aradım dedi benim bir sıkıntım yok sizlerde iyisiniz değil mi dedim sağolun efendim dedi nerden dedim istanbul bağcılar siz nerden dedi izmir boyoz dedim. ben daha çok gevrek tercih ediyorum dedi. birşey diyemedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dominos farklı farklı şubelerden günde 4 sms gönderiyor.
fem dershaneleri yaşa göre muamele yapıyor, lisedeyken öss mesajları atıyolardı, üniversite bitmek üzere şimdi kpss mesajları geliyor
118 xx temalı bilinmeyen numaralar servislerinden günde 2 mesaj net geliyor.
vodafone zaten paso sallıyor yok pakedin doldu yok bilmem ne oldu, ulan paranı veriyoruz sus işte.

böyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DA2019 said:

Dominos iyiydi ama ya. Ben askerdeyken evi aramışlar, hayırdır epeydir sipariş vermiyosunuz diye. Annem oğlum askerde diye cevap vermiş. Hayırlı teskereler diyip kapatmışlar. :)

He şimdi bok gibi oldu, Little Caesardan başka pizza yemez olduk. :(


fast food'cunun hayır duasına sevinecek kadar açmışsınız demek ki...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GERGE said:

Digitürk'ü gördükten sonra hepsi çok kibar geliyor bana. Kapattıktan iki ay sonra aramaya devam ediyorlardı niye kapattınızı anlatabilir misiniz, tekrar bağlayalım 6 ay bedava kullanın diye.

Telefonumu değiştirdim başka bir nedenle, ev telefonu çalmaya başladı.


abi nazikçe kaparsan öle bizim üye numaramız 1000 küsürdü 12-13 yıl önce aldıydık daha o büyük siyah kasalardan, nese sorunlar oldu telefon açtım kardeşim bu ne rezillik kapatmak istiyorum dedim peki dedilre kapattık 2 gün sonra eleman gelip kasayı alıcak iyi aksamlar dedi suratıma kapattı

o gunden beri arayan oyk beni
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ahah ben bu isi yapiyorum size jisaca durumu anlatayim.

Simdi ilk olarak sizi arayan bir sistwm var buna pds yani predictive dialing system deniliyor.
Isi gucu olmayan biri oturup sizin numaranizi tuslamiyor. Sizin numaraniz sistemw dustugunde otomatik olarak aranir bunu acmazsqniz da otomatik olarak retry olarak atanir ve belirllenen sure sonra tekrar aranirsiniz.

Birazdan detaylari yazarim ..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Otomasyonu olan bişey olduğu aşikar zaten de daha önce açtığımda direkt bant kaydı giriyodu, gereksiz olduğunu görüp direkt kapatıyodum. FAK DİS ŞİT. Buraya yazdığım en son yazıdan sonra 2 kez daha arandım yeter lan!

İptal edicem zaten bu gidişle bu hattı.

edit: (en son "2 kez daha" dedikten sonra ek olarak 2 kez daha aradılar yani)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Simdi sistem sizi aradiktan sonra completion code atiyor sizin tepkinize gore, busy, no answer gibi durumlarda retry atiyor otomatik olarak sizin bu durumda yapmaniz gereken sey acip hizli bir sekilde kapatmak olabilir :) abandon call iolarak atanir , ya da turkcell hangi sistemi kullaniyor bilmiyorum ama acinca ayni ses tonuyla surekli alo diyebilirsiniz autovoice olarak algilayabiliyor bazi sistemler :)

Mekanik ses cikarabiliyorsaniz onu da yapabilirsiniz :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...