Leopar Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 allah olmalik pek bi durum yok, her geminin degisik kullanim alanlari var, diger mmolardaki karakter siniflari gibi dusunun Reclaimer alirsaniz salvage gameplay aciliyor Crucible repair gameplay icin gerekli Herald info runner icin gerekli Allah olmak icin ise Idris lazim dsfds Ama yani Idris alsaniz bile allah olamayacaksiniz cunku oyunda herseyin bi antisi var, Idris gibi capital shipler bomber'lara karsi hassas mesela, Retaliator/Gladiator gibi gemiler cap shipleri cok rahat harcar, ama Idris'in fighter escort'u varsa isler degisir vs. vs. Kisaca allah yok, hersey teamplay ve skill-based :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 aquila said: verdi de ne oldu, adami oyunda galaksi mi yaptilar? WTS DEATH STAR (yapım aşamasında) http://i.imgur.com/zwP7edx.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 http://www.youtube.com/watch?v=6ccKp1n13jQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 mono said: Peh ucuz paketi kacirdim ya. Ben galiba alacam, ama karar veremiyorum Mustang Alpha yada Aurora dusunuyorum, bekliyim mi baska indirim gelir mi? Birde seyi merak ediyorum, boyle canavar gibi gemiler var iyi guzel, oyun ici para birimi ile gemi alip degistirebilecez mi? Yoksa Store'a mi muhtac olacaz? niye personal transport dusunuyosun? ben de ayni kararsiz durumdayim da, oyuna girince savas mi yapicam ticaret mi yapicam ne yapicam bilmedigim icin gemi secmekte zorlaniyorum. starter olarak nasil giris yapmak lazim bilemedim. https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/rsi-aurora/Aurora-LN#variant-matrix surdan bakiyorum mesela peronal transport yerine fighter daha mantikli geliyor. mustanglerde de ayni. bilmedigim birsey mi var? ya da az daha para bayilip cutlass black https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Cutlass-Blackhttps://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Cutlass-Black ya da ghost https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Hornet-F7C-S-Ghost mu alsam diye de dusunuyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 combatın bu oyunun ufak bı kısmı olacagını umut edıorm, zaten max 32 kısı falan dıolar. instanced bi combat sistemi var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 o nasil ya, oyle sey mi olur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Suark said: combatın bu oyunun ufak bı kısmı olacagını umut edıorm, zaten max 32 kısı falan dıolar. instanced bi combat sistemi var. sonra eve online'a rwkip deniyor hohoho Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 off videodaki detaylar ne kadar gereksiz ya. şu detayı çalışana kadar kombat hissiyatını düzelt. hala arcade oyun gibi görünüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Suark said: combatın bu oyunun ufak bı kısmı olacagını umut edıorm, zaten max 32 kısı falan dıolar. instanced bi combat sistemi var. adamlar loading ekrani olmadan gemiye bineceksin ineceksin, ucacaksin diyorlar. uzayda birini yakaladin kuyruguna siktin lazeri. nasil max 32 kisi oluyor anlamadim. salliyorsun heralde? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 eve evreni mi sanıyorsunuz abi, tabii ki instance player sayısı kısıtlanmış olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Wowun phasing sistemi gibi düşünün, evren seamless ve loading yok ama aynı phase e en fazla 32 kişi koyuyor. Başından beri eve gibi bi mmo olma iddaları yoktu zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Her yeni videoda ortaya çıkan yeni detaylar ekinin eşsiz tutkusu gösteriyor. Şükürler olsun ekip sadece birbirini öldürmekten zevk alan nöronlar geliştirmiş olanları umursamıyor.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 eve gibi olmayacak olmasında zaten, eve de en keyif aldıgım zamanlar 20 vs 40- gibi kapışmalardı. Fazlası saçmalık, duck huntingden npc lerle oynamaktan pek farkı kalmıyor. Kaldıki kendin pilot ediyosun gemiyi, 500 vs 500 direk karambol olur lol. Neyse, benimde anlamadıgım noktalar var, mesela pvp instanced ama korsanlık veya yol kesme olayları var. Aynı sisteme belli adam sınırlaması falan olabilir (her sistem ayrı bi instance gibi olur ) yada ne bıleyım nası yapıcaklarsa artık. Ama pvp de sayı limiti var evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/853971/#Comment_853971 soyle birsey buldum instancing konusunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12770-Chris-Roberts-On-Multiplayer-Single-Player-And-Instancing kısmen okudum şimdi, Kısaca, Uzayı instance instance bölmüşler, sen farkında olmadan bunlara giriyosun. Low pvp, pve gibi özel ayarların mevcut ve sen farketmeden seni bunlara göre atıyor. Yani evet persistent ve tek server. Ama girdiğin local arealar farklı instancelar. mesela seni yakaldı birileri, hemen distress call basıp arakdaşlarından yardım isteyebiliosun, onlarda sana gelebiliolar. ( bu noktada player limit işliyordur muhtemelen, ve atıyorum 30 kişi düşman varsa 2 tane mi arkadaşın gelicek? bu net değil ). Bu modelde head hunting pek mümkün görünmüyor, hep başka düşmanlarla rastgeliceksin. Genel olarak pvp den çok, co-op oyunu bu zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Pampalar yillardir olan phasing iste. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Burdada korsan sorusu sorulmus https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/1xaiww/what_prevents_pirates_from_unfair_grouping/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 abi kim salliyo instance max 32 kisi olacak diye? adamlar kendileri bile bilmiyor son rakam ne kadar olacak, 64le baslamayi dusunuyoruz bandwidth'e bagli diyorlar hep Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 yav tamam işte bi limiti var yani 32 64 128 falan filan. 64 zaten 32 vs 32 demekki bence yeterli. Ama instanced olması sıkıntı da dıger turlu nası cozcekler zaten. aynı anda bısuru gemı goremıyecez yanı, bari safe zonelar olsunda orda gorelım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 iyide evrende sadece player gemileri yokki gemi populasyonun %10u player sadece siz her instance'a girdiginizde o instanceda X sayida oyuncu varsa 10X tane NPC gemisi olacak bulundugunuz sistemin nufusuna gore verilen rakamlar sirf player'lar icin yani, NPClere dair bi limit yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 niye? onlar hesaba katılmıyor mu? Chris roberts kendi demiş o işi kaldırcak bi makina daha yok dıye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 makinayla alakasi yok, baglanti hiziyla alakasi var. grafik kismi ayri bi olay, onu geciyorum oyun twitch-based oldugu icin bi yerden sonra lag kabul edilemez bi noktaya variyor, diyelim ki EVEnin lag toleransi 100 ise SCnin ki 10 olacak cunku aksiyona dayali bir space sim Star Citizen Oyle time dilation gibi abik gubik mekanikler de kurtaramaz SCyi aksiyon oyunu oldugu icin. Bu yuzden her intanceda player sayisi limitli cunku instancedaki player sayisi arttikca o instancein baglandigi bilgisayar sayisi artiyor, bu yuzden lag oluyor NPCler icin boyle bir sorun yok zira NPCler serverin kendisi tarafindan kontrol ediliyor, ne yapacaklari vs. onceden belli zaten, player gibi belirsiz degil. o yuzden bir instance 1x oyuncu kaldiriyorsa ayni instance 100x NPC kaldirabiliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Marty said: niye personal transport dusunuyosun? ben de ayni kararsiz durumdayim da, oyuna girince savas mi yapicam ticaret mi yapicam ne yapicam bilmedigim icin gemi secmekte zorlaniyorum. starter olarak nasil giris yapmak lazim bilemedim. https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/rsi-aurora/Aurora-LN#variant-matrix surdan bakiyorum mesela peronal transport yerine fighter daha mantikli geliyor. mustanglerde de ayni. bilmedigim birsey mi var? ya da az daha para bayilip cutlass black https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Cutlass-Blackhttps://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Cutlass-Black ya da ghost https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Hornet-F7C-S-Ghost mu alsam diye de dusunuyorum Ben exploration kismini merak ediyorum, scannerin sinyal tespit ediyor gucune gore ziplaya ziplaya bulup yaklasiyorsun artik ne cikarsa..Gezdigin ve yaptigin Jumplari ileri de satabilicekmissin..(minik gemi ile gezmissin, buyuk gemilere o rotalari satmak gibi). Kargo gerektirmeyen exploration da mumkun imismis. Dun biraz bakindim ettim, oyun icindeki credit/salvage ile gemini upgrade edebiliyorsun, ayni klasmanda ki iki gemi arasi gecis bedava. 2.0 ile geliyor minik birseyler sanirim. Uzun mesafe jump drive'i olan gemilere baktim, en kucugu Mustang beta imis. Oda tek kisilik ve kargosu yok, ogrenci odasi gibi oda var arkada hehe, alirsam baslangic paketi alip ona upgrade edip dururum. Fakat 2 kisilik olan Freelancer DUR baya tatli ve pahaci duruyor, kargosu, scanneri, long range jump, tam bir co-op Firefly gemisi hehe. Niyetim ucuz paket alip bir kafayi uzatmak, oyun gelistikce ingame ile upgrade falan etmek hemde ogrenmek. Hem singleplayer squadron42 hem genel SC icin iyi bir fiyat su indirimli paket. Hani o kadar alfa ki, cogu gemi daha konseptte yada ucamiyor, direk pahaci paket almak donation yapmak gibi geliyor bana. Enteresan seyler yapmislar..uzayda geminden cikip fiss fiss yaya olarak karsidaki geminin airlockunndan girip arkadasinin gemisine girip, Turret'a oturmak falan daha once gormedigim mekanikler ehhe. Patch 2.0 test serverda imis su anda. Bakalim exploration ve ticaret olarak niyetliyim. 1 yil sonra elle tutulur seyler olur herhalde. Shroud of the Avatardan kotu olamayacagi kesin eheh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 senle aynı kafadayım mono bende ve sınırlı sayıda sistem olması hosuma gıdıyor. Az sistem olsun ( 100 bile fazla aslında ) kalabalık olsun ortalık ve uzakasmak ıcın exploratin yapayım, döndüğümde ortam kalabalık olsun. Bu hissi eve çok güzel veriyor mesela, Eve dönme hissi süper. Umarım piyasa kalabalık olur. En azından combatın kapalı oldugu yerlerde bı kalabalık gorelım yanı. İşte corp Carrier almıs mesela, ondan 2-3 kişi kalkıp X lokasyonuna gidip orda intel toplayıp gerı donuosunuz mesela. OFFF ISLAK ISLAK HMMPFF Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 En büyük gemiye Tractor Beam falan koysalar veya disable mekaniği koysalar, board'layıp düşman gemilerini ele geçirebilsen baya keyifli olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar