Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Norak

Öne çıkan mesajlar

şu son dakikayı bekleyenlerin son dakika elektriği/neti kesilir veya cc'si filan reddedilirse çok eğlenicem. :p
axedice said:
Yalnız arcanum oynamamış olmak cidden büyük kayıp. İnsan Magnificent Chris Avellone bile olsa arcanumu kaçırmamalı

daha kötüsü olabilirdi. oynayıp beğenmeyebilirdi arcane gibi lol.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir de baktım da borderlands 2 2.5milyondan fazla satış yapmış.
kaç tanesi kaç dolara satıldı onu bilmiyorum da, kabaca 50 dolar üstünden hesap yapsak, 125 milyon dolar yapar.

obsidian ise 65000 kişinin desteğiyle 3.5 milyon dolara felan oyun yapmaya çalışıyor...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
If you are going to put social skills such as speech, diplomacy, persuasion, intimidate or something similar to those, would they be tied to the classes like in D&D 3E/3,5E or free for all classes?

said:
We are tying responses to attributes, but what we want to avoid in the mechanics is using attributes as "insta-win" buttons (for example, often in previous RPG titles, using the Skill option often is the instant win for quest solutions). What we'd rather do is have attributes and skills open up a range of new information that allows you to make a more informed decision about a choice rather than gate you to a solution.
This may sound complicated, but it's like the Empathy skill in Fallout 1 and 2 - it would only tell you if the person you were talking to would react positively or negatively to your dialogue option, but that didn't mean it was the right option to choose in every situation, and sometimes you wanted to make someone mad to achieve your goal.
Hope that makes sense.

sesimi duymuşlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LethE said:

borderlands 2 vaat ettiği herşeyi veren reklamada kanımca yüksek bi bütçe ayırmış bi oyun. pc xboks ps3 hepsine çıkmış.
ıyy azcık unla ekmek yapıyolar bari çok un alıp pasta yapsınlar kafası bu :(


borderlands 2 çok güzel oyun, şahane oyun.

ama böyle büyük vaatlere sahip firmaların bizden 1-2 milyon dolar dilenmeleri,
ama öte yandan diğer firmaların bir oyunla 100-200 milyon dolar arası kazanıyor olması tuhaf oluyor.

elbette maliyetleri de büyük o ayrı.
ama bu tip firmalar o maliyetleri karşılayacak bütçeyi bulabiliyorken "eski" firmaların bulamıyor olması bende soru işareti yaratıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

ilk başta 3-3.5 arası olur dedim ki öyle olcak gibi gözüküyor. belki 3.7'e de çıkabilir ama 4 zor.

bu arada şunu merak ediyorum ben. obsidian wasteland 2'de çalışcağını söylemişti ama bu iki projeyi aynı anda mı yapçak şimdi?


Wasteland 2 de sadece chris avellone çalışıyor Bone.Oda full time kontratlı deil.Hatta redditteki söyleşide sormuşlar


said:
How much overlap is there in the people working on Wasteland 2 and P.E?


Chris Avellone's multiple design personalities give their voices:

There's only me working on Wasteland 2 (I feel so alone snfff snfff), and I'm working on wrapping up the area designs now. It's been a blast, and I'm really enoying working with Brian again - I usually am there 2 days out of the week at the inXile offices and attending design meetings, kicking around WL2 thoughts, etc.



Buarada dungeona 10.level geldi sayılır.Bikaç kişi kaldı.Ama ben 11 hatta 12 yi zorlıcaklarını düşünmeye başladım şimdiden.


Magelerin rest yapmadan düşük level büyüleri atmasına takıldım ben biraz.Hani aslında az küfretmiyodum bgde mage im dut gibi kaldığında resti unuttuğumdan ama ayrı bi tansiyon veriyodu oda sanki.Bilemedim iyimi kötümü olmuş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...