Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Norak

Öne çıkan mesajlar

söle anatıyım abi
her mob x kuvvetinde
sen level 1 ken 1 x kuvvetinde
level 2kiyken 2 x kuvvetinde
her levelda mesela 5 skill
sen blacksxmith kasarak 5 bs skillide alsan
5 sword skillide alsan
o moblar level atlyıo
komik olan hatta hic bisi kesmeden level 10 mu ne olunabilir sanırsam
wsırf crafting skilleriyle
ha su var
mesela bs kasarsan yaptıgın armorlar oyunda dusen her seyden daha iyi oldugundan armorun artıyo gene combatta da isine yarıyo


bu arada uoda oynama skilli felan yok
her classın bi templatesi var ondan cıkarsan sıcarsın

pure magede
120 magery
120 eva
120 heal
120 anat
120 resist
100 medi miydi neydi aosda

gidip birini cıkarıp mining alamassın

warrioerda yada lumberjackte de aynı
birini cıkarırsan gucsuz oluyo

bu arada bi kac ornek daha geldi aklıma

knight of the old republic var mesela
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya arcanum'lara, fallout'lara, bloodlines'lara varana kadar tonla bu aynı adamların yaptığı klasiklerde non-combat skill için combat skill'den kısıp puan harcaman gerekiyor. nihayet farkına varmışlar ve önüne geçecekler, onu diyoruz.

tes'e hiç bok atmayın çünkü onda combat skill geliştirmenize mani olan bir mekanik yok orada. sınırlı puan dağıtmıyorsunuz. o bakımdan skill sistemi fersah fersah ileride.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

meh en odun cözüme gitmişler kolaya kacmıslar.

neden disarm trap skilli aldıysam kılıc yerine aynı yolu izliyimki oyunda? guardlardan kacınır traplı yolları kullanırım zaten. birini alıyo olmamızın tabiki diğeprini alamamaz demek olması lazım.


bi cacık olmaz bu adamlardan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

söle anatıyım abi
her mob x kuvvetinde
sen level 1 ken 1 x kuvvetinde
level 2kiyken 2 x kuvvetinde
her levelda mesela 5 skill
sen blacksxmith kasarak 5 bs skillide alsan
5 sword skillide alsan
o moblar level atlyıo
komik olan hatta hic bisi kesmeden level 10 mu ne olunabilir sanırsam
wsırf crafting skilleriyle
ha su var
mesela bs kasarsan yaptıgın armorlar oyunda dusen her seyden daha iyi oldugundan armorun artıyo gene combatta da isine yarıyo


bu arada uoda oynama skilli felan yok
her classın bi templatesi var ondan cıkarsan sıcarsın

pure magede
120 magery
120 eva
120 heal
120 anat
120 resist
100 medi miydi neydi aosda

gidip birini cıkarıp mining alamassın

warrioerda yada lumberjackte de aynı
birini cıkarırsan gucsuz oluyo

bu arada bi kac ornek daha geldi aklıma

knight of the old republic var mesela


anladim, skyrim sistemi bayagi kotu evet.


ultima'da mage'de healing olmaz. dex yok bi' kere mage'de, 13 saniyede atilan bandaji kim ne yapsin. bizim alistigimiz uo'da var o, ki pek uo sayilmaz kendisi :D pure mage'e wrestling koymazsan da dograyiverirler adami.

ki ultima'da minerin amaci 'korkunc kotu yaratiklari kesmek' degil zaten. ilk yaptigim template'e resisti de eklesen, mining'e yine yer kaliyor.

amaci kotu yaratiklari kesmek olan bi' oyunda, genel olarak bi' seyler kesmek disinda 'gereginden fazla' gelisilen her yol, gayet sacma. gorgon'larla gidip papatya nasil yetistirilir, poison trap nasil hazirlanir diye konusmayacagiz sonucta, agzina agzina vuracagiz. olay bundan ibaret.

combat ve non combat skillerin ayri olmasina ve gelistirilmesine katiliyorum, zaten oyle olmali diyorum. (bu arada trap making(craft anlaminda) bi' non combat skill'iyken, yine trap making(bu sefer kurma anlaminda) combat skill'i olmali. yani bana kalsa daha da detayli yaparim fsdk.) ama bu kadar da 'efsane bi nokta', yoksa iste 'acayip bi olay' degil bence. reklami yapilacak bi' durum oldugunu dusunmuyorum. bence su an bize hikayeden koklatmalari daha onemli bundan. en azindan benim icin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tabii canim dalga geciyorum, sonuc olarak adamlarin kim oldugunu bilince yaklasimlari ve bu yazilarda genel olarak ne anlatmak istedikleri hakkinda bir fikir edinmek kolay.

Tim Cain Fallout'u yaparken "genel olarak her quest 2-3, ana quest 3-4 sekilde cozulebilir olmali" seklinde yola cikan, Chris Avellone Fallout 3'u (Van Buren) yazip dizayn ederken simultane sekilde Black Isle calisanlarina Fallout dunyasinda 2 tane PnP campaign'i oynatip ona gore oyuna bir seyler eklemeyi dusunmus bir herif. Bu updateler tumuyle, benim gibi bos olmayip, tutup youtube'da 1 saat Chris Avellone'un verdigi konferansi izlemeyen insanlara "bizim crpg designina yaklasimimiz bu. hazir bir rulesete sahip olmayan sifirdan yaratacagimiz settingde genel fikirlerimiz bunlar"-updateleri. Tumuyle implementasyona/balansa bakar patlayip patlamayacagi onu da su asamada anlayamazsin acikcasi...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

pure magede wrestling olmaz
cunku eval + anat mı eval + magerynin yarısı mı ne wrestling yerin egeciyto aosda
o sebeble gidip bi daha wrestling alınmaz


oyle bir durum yok yahu. wrestling pasif bonusu karsi tarafin seni 33% miss'lemesi. core mage skill'idir. kaldi ki aos'tan sonra zilyon tane de oyun cikardilar :>

dedigim gibi, ultima'da miner'in olayi dragon kesmek degil zaten. yine de kesemeyecegi anlama gelmiyor.
herkes her seyi yapamamali.

neyse konu kayiyor. combat ve non combat skill'lerin xp'yi(puan vermeli olmazsa) ayirmak gibi bi' sey de yapabilirlerdi aslinda. bence gayet iyi olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://uo2.stratics.com/skill-guides/skills-and-professions/anatomy

Having a high Anatomy and Evaluate Intelligence skill helps dodging blows in empty-handed combat.

Anat + Eva / 2 = combat skill

120 120 olunc aikisi 120 fencli birinin vurma sansı %50dir

wrestlingi aosda almanın tek manıtgı disarm felan vurmak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok geniş tanımlar yapmışlar, belirsiz bi update olmuş biraz Hani D&Dde de böyledir, skilllerin çoğu aslında non-combat ability. Disguise olsun apprise olsun tracking olsun sense motive olsun bunlar karakterin combat abilityleriyle çakışmıyor. De tabi class based sınırlar var her class her skilli alamıyor falan. Örnekleme yapmayınca biraz açıkta kalmış anlatım.

Bide Arcanum Fallout bloodlines aynı havuzdan skill verildiği için kafa karışıklığı var. Hem çok iyi savaşıp hem de çok iyi yalan söylemek her oyunda mümkün değil, tercih meselesi daha çok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

http://uo2.stratics.com/skill-guides/skills-and-professions/anatomy

Having a high Anatomy and Evaluate Intelligence skill helps dodging blows in empty-handed combat.

Anat + Eva / 2 = combat skill

120 120 olunc aikisi 120 fencli birinin vurma sansı %50dir

wrestlingi aosda almanın tek manıtgı disarm felan vurmak


anatomy + eva alirsan ofansif kullanamiyorsun ama. onun yerine anatomy alacagin slot'a wrestling alirsan ofansif olarak kullanmanin yaninda, c/p geliyor;

The Wrestling skill allows you to equip spellbooks with stats and buffs which can contribute to the building of the mage’s suit, or slayer spellbooks to do more damage to certain monster types.

boyle bi' katkisi var. sonucta 25 dex'lik mage'e anatomy yaninda heal alamayacagindan dolayi(uzun bandajlama suresi yuzunden hep fail olacaktir combat sirasinda), wrestling daha efektif.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...