Sam Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=49EoV50oba0 adamın tepkisine benzer izledim demoyu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Hyperrealisim istiyormuyum bilmiyorum ben. Resimde de nefret ederim kendisinden zaten. Dear Esther'ı zledikten sonra (oynadıktan diyemiyorum) motorun o kadar da önemli olmadığına da karar verdim. Gördüğüm en iyi grafikler o öyküde olsa gerek ama motor asırlık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 crysis 2 de cryengine3 kullanmıyor muydu zaten? en çok onun kadar olur yeni oyunlar. bu demo her zamanki gibi 5 sene sonra olabilecek grafiklerde. o zamana kadar da daha optimize yeni motor çıkar zaten. anlamıyorum bu tech demoları o yüzden. ayrıca son oynadığım cryengine 3 ile yapılan nexuiz (steam free weekend), grafik olarak sağlam olmasa da maksimum görüntüde crysis2 gibi sistem istiyor. crysis gibi motorun sağladığı her teknolojiyi ve yüksek textureleri de kullanmadıkları için vasat bir görüntülü oyunu hayvan gibi sistemlerle açmak gerekiyor. bu yüzden unreal her zaman daha çok kullanılacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kiymaliborek Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 knox said: next gen toad şunu oyun içi görmemiz için rahat rahat 5-6 sene geçmesi gerekli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oski Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Fly said: unlimited detail su yunan mitos logolu bir sirketin seyi olan mi ? baskalari 5 10 yil once yapmisti demoscene'de diye animsiyorum unlimited detail nedir? yani nasıl unlimited? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Oski said: Fly said: unlimited detail su yunan mitos logolu bir sirketin seyi olan mi ? baskalari 5 10 yil once yapmisti demoscene'de diye animsiyorum unlimited detail nedir? yani nasıl unlimited? normalde oyunlarda kullanilan temel sey poligonlar ; koseler ve kenarlardan ibaret ozunde hersey. tesellation dedigimiz de mesela elindeki basit sekli daha detayli cambazliklar yapabilmek amacli daha kompleks ufak parcalar haline sokmak bu teknolojinin videosundan aklimda kalan sey ise birbirleriyle baglanan vertexler yerine cismi alalim bir suru nokta seklinde tarayalim ve renderlarken otomatik olarak vertex/edge kumeleri uretilisin mantigi agacin dibine girdiginde mesela sozkonusu noktalari bodoslama edge cakarak degil de aralara bir matematiksel modele dayanarak (sanirim) ek vertexlerle doldurup oyle birlestiriyor, dikdortgen seklinde olmayan bir agac cikiyor ortaya diye animsiyorum, yaniliyor olabilirim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oski Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 bana anlam ifade eden şekliyle daha iyi grafik demek yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Bu grafikler için 10 sene lazım falan diyorsunuz da, oyun içi görüntü bunlar zaten? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 kim dedi ki onu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Oski said: bana anlam ifade eden şekliyle daha iyi grafik demek yani gibi, "unlimited" kismi da dedigim modelin sen agacin dibine girsen de kartondan yapilma agac yerine egimli megimli bir seyleri otomatik jenere edecek olusu da yalan oldu o sanirim bilmiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar