Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sword Art Online


Sam

Öne çıkan mesajlar

madcow

minigun olayı da saçmaydı, onu da olduğunda yazmıştım. anti-material rifle o menzillerde tamamen işlevsiz. cs'te hoplayıp awp sıktırtan oyun motoru kullandılarsa o başka tabii heh.

prediction line filan gerek yok çünkü kirito force jump yapsa klasik o tüfeği hareketli hedefe döndürüp ateş etmesi imkansız. duran hedefe optimum koşullarda 1dk önce şarjör boşaltıp vuramayan kız yani. o da inanılmaz saçmaydı çünkü arabanın sürüsünü yatay hareket esnasında tek atışta alıyor filan.

minigun bölümü "bakın sinon ne kadar güçlü" bölümüydü, burada da "bakın o güçlü sinon aslında kirito'nun gücü karşısında ne kadar aciz" bölümü yaptılar. bunu yaparken kör göze parmak gibi tekniğe ve mantığa aykırı işler yapınca işte bütün havası gidiyor olayın.

ha yoksa şu iki bahsettiğim olay hariç bir şikayetim yok, keyifle izliyorum geçen sezonu izlediğim gibi. alo kısmı beni de rahatsız etmedi yani.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


SAO'daki Laughing Coffin kapışmasına girdiği kısmı daha çok beğendim ben, kısa kesmeden hepsini verselerdi keşke. Travma kısmını gereksiz yere uzattılar ama.

Turnuva kısmı fazla kasıntı geldi. Bakın Kirito-kun ne kadar uber bölümüydü işte ya zorlamaya gerek yok. Berserk moddayken bodoslama dalıp yardırıp sonra cool moda geçip sniper mermisini kesiyo işte.
Ondan sonraki konuşma kısmı daha da bayıktı. Hatunu kapmış iki saat bik bik bik konuşuyolar o kısmı da gereksiz uzattılar. Bi ara artık sussun da Shion a saplasın dedim
kılıcı değil
Asunadan daha iyi zaten, yancı velet ölsün gitsin de şu saçma salak monotonluktan kurtulsunlar.


Ama ben de bunu tam ONII-SAMA nın üzerine izlediğimden bana da bayağı normal geldi eheh. Kötü animelere karşı direnç kazanıyorum sanırım, daha kötüsünü izleyince az kötüsü kesmemeye başlıyo ^^

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

madcow

minigun olayı da saçmaydı, onu da olduğunda yazmıştım. anti-material rifle o menzillerde tamamen işlevsiz. cs'te hoplayıp awp sıktırtan oyun motoru kullandılarsa o başka tabii heh.

prediction line filan gerek yok çünkü kirito force jump yapsa klasik o tüfeği hareketli hedefe döndürüp ateş etmesi imkansız. duran hedefe optimum koşullarda 1dk önce şarjör boşaltıp vuramayan kız yani. o da inanılmaz saçmaydı çünkü arabanın sürüsünü yatay hareket esnasında tek atışta alıyor filan.

minigun bölümü "bakın sinon ne kadar güçlü" bölümüydü, burada da "bakın o güçlü sinon aslında kirito'nun gücü karşısında ne kadar aciz" bölümü yaptılar. bunu yaparken kör göze parmak gibi tekniğe ve mantığa aykırı işler yapınca işte bütün havası gidiyor olayın.

ha yoksa şu iki bahsettiğim olay hariç bir şikayetim yok, keyifle izliyorum geçen sezonu izlediğim gibi. alo kısmı beni de rahatsız etmedi yani.



cok da ikili tartısmaya girmek istemiyorum cunku cogunlukla zaten sevilmeyen bi animeyi koruyan adam konumunda gorunmek garip oluyor. bir de hosuna gitmemisse gitmemistir yani uzatmaya pek alem gormuyorum.

neyse konudaki dusuncelerim sunlardır

sinon awp sinin islevsiz olması icin ustune taramalı tufekle yardırıyor olman lazım 10m otende sabit duran bir adama ates etmekle aynı sey degil diye dusunuyorum en azından

animede surekli cıkan yesil bir yuvarlak var buyuyup kuculen sinon ates ederken. o yuvarlar kalp atısıyla buyuyor ve kuculuyor. ne kadar yavas atıyorsa kalbin okadar yavas buyuyup kuculuyor ve atıs aralarında da minimuma dusuyor. Ki Sinon oyundaki en iyi bir kac sniperdan biri. sakin iken sabit bir hızla hareket eden aracın "sabit" surucu koltugında oturan target ı vurması zor degil. kendi de diyor zaten arabadan inseydi buyuk ihtimal kaybetmiştim diye. S

arjoru bosalttıgı sahneyi tekrar izle. yesil alan kiritonun bedeninin buyuklugunu gecip gidiyor sinirlenince artan kalp atısı sıklıgından o sırada attıgı atıslar o yesilin icinde random bi yere gidiyor ve karakterimizi vurmuyor "buyuk bir sans eseri". Ama cok da yanlıs degil yani sarjor u sprayleyip target tutturamamak cok olabilir bisey mesafeye ve spray e baglı olarak.


sinon ne kadar guclu bolumu degildi o. yani tek basına o degildi en azından. sinonun bu oyuna super bir baglılıgı oldugunu anlatan bir bolumdu de ayrıca. ve bunun sebebini de 3. bolumde uzun uzun anlattılar.


kiritonun cok guclu oldugu ayrı bi konu zaten bunu gozumuze sokmak icin herseyi yapıyolar. ha en azından surekli yan karakterler "wow kirito stronk" diye gezmiyo o iyi. bu bolumun keyifli yanı benim icin oyun "gercek hayat" factlerini kullanıyor. mermi baktıgın yone gidiyor gibi. bi de kirito ve sinon un hikayesinin cok alakasız noktalardan birlesiyor olması. tabiki LC detayı da bayagı guzeldi. benim hayal ettigimden cok farklı resmetmişler ama guzeldi yani.



oni sama diger herseyi normalize ediyor ya. hele son bolumde olanlar aman tanrım. neyse yeri burası degil. asudhf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

madcow

madcow ben seviyorum ya, mesajlarımda görmüşsündür şimdiye kadarki. takıldığım iki yer oldu işte bu bölüm, biri de o minigun bölümü.

yani öyle bir düello için anlaşması baştan saçma çünkü "kirito ille mermiyi kesecen" diye bir koşul yoktu, çat diye baştan hoplayıp zıplamaya başlayabilirdi öyle durmak yerine. sinon o menzilde smg'sini kullanmalıydı. olabilecek en dezavantajlı durumdaydı yani.

evet reticle büyüme olayını açıkladılar, ben de diyorum zaten hadi çok heyecanlandı ve kaçırdı ilk atışı diyelim ama sonrakilerin hepsini kaçırması imkansız direkt. o kadar deneyimli ve iyi bir sniper olduğu için saçma bu çünkü ilkini kaçırdıktan sonra kirito'nun kaçmadığını görünce sakinleşip öyle denemeliydi. spray/pray yapılacak bir silah değil yani. ne bileyim hiç anlamasak oyunlarda kullanmasak böyle silahlar eyvallah da bilakis deneyimli oyuncular hata yapsa bile farkeder, üstüste tekrarlamaz öyle acemice.

ya sinon ne kadar güçlü anlatıldı işte bir yandan, karakterin becerisini zihnimizde yer ettirdi. haliyle sokaktaki herhangi bir lapacı değil de "YENİLMEZ MİNİGUNCIYI KULEDEN UÇARKEN HAVADA ANTI-MAT İLE ALAN SİNON" oldu artık. "heyecandan duran insana şarjör boşaltıp alamayan sinon"a dönüşmemesi lazım. güneşe doğru nişan alması hariç hiç dezavantajı yoktu o pozisyonda. ne ateş altında, ne hedefi hareketli, hiçbir neden yok ilk atışı kaçırdıktan sonra yatışıp iyi nişan almaması için.

yani eyvallah kirito GO-GO-GODDDLIKEEE ama böyle awesome aura yayıp bütün dişileri 1km'den kitlemesine hiç hacet yok.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kirito ağladığı sahnede direk itildim ya. siktir git bebe. katılmasaydın o halde o raid e. binlerce oyuncu vardı it. dangalak dangalak ağlayacaksa, diğer salak kız da ay silaha dokunamıyorum diye ağlayacaksa... ohooooooo. işimiz var lan. böyle salak drama dönmez olsun. zaten şimdiye kadar tanıtılmış karakterler de iticilikten ölüyor.

dropped. bölüm bitmesini de beklemeyecem hiç.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


raidin amacı laughing coffinden kimseyi oldurmek degildi. level ve insan sayısı farkını kullanarak hepsini hapse atmaktı. ama koseye sıkınca laughing coffindekiler saldırıp kendi yanındakileri oldurmeye basladı ve o yuzden donup lc dekileri oldurduler. ki hepsi olmedi bi kısmı hapse atıldı.

cok fazla bf/cs oynamaktan ve filmlerde dizilerde insanlar catır catır oldugunden heralde birinin baska birisini oldurmesinin yanlıs ve garip oldugunu unutmusuz gibi geliyor.

ben de aynı seyleri hissettim izlerken "e iste arkadaslarını kurtardın yaa gibi". ama olay orda su kirito zaten bir sekilde onları hapse atabileceginin farkındaydı ve kendi rage i nin etkisiyle onları oldurdugunu varsayıyor/soyluyor. o yuzden sanki arkadaslarını korudugu icin degil oldurmek icin oldurdugunu dusunuyor. ve ayrıca zaten tamamen oldurdugu icin degil oldurdugu insanın ismini unuttugu icin insanlıgını kaybettigini dusunuyor. karakterlerin duygusal bir yanı olmasın sıka sıka gezsinler istiyorum dersen tabiki droplamak dogru secim.

bi de "ya zaten kırmızı oldurdu onlar da insan oldurmustu" gibi bir felsefeniz varsa kalkıp tum cinayet isleyenleri vuralım hapishane de.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...