Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

1.3 ile meleelerin dönüşü ve rangelerin çöküşü


Hannibal44

Öne çıkan mesajlar

Ekran dışından öldürülmenize kimse bir şey demiyor zaten. Ekran büyütülsün, gördüğümüz zone artsın, herkesi ışık yolu uzaktan keselim diyenle tartışılıyor. Gerçi onların da algısı fiks "ağlıyorsunuz" seviyesinde olduğu için iş kendi aramızda hasbihale döndü ya, önemli değil, alışılageldik bir durum.

Bir de yani şu yanlış. DH ile karşılaşmıyorsunuz neden DH'nin op olmasıyla ilgileniyorsunuz gibi bir algı var. Şöyle bir durum söz konusu. Bugün ben AH'den item alıyorsam o item 95% bir ranged class tarafından düşürülmüş oluyor, çünkü melee'den daha rahat, daha kolay şekilde progress etmiş oluyorsunuz. Oyunun bir aspect'i diğerinden üstün tutması bu yüzden sıkıntı yaratıyor işte. İki seçenek sunuyor

a) Ranged oyna
b) Ranged'in düşürdüğü loot'u satın al (kısıtlı bir güruhun erişebildiği loot olduğu için de daha fazla para öde)

Ben de sıkıntımı dile getiriyorum o zaman abi sorun değil. Ben de beni gören her mob'un altına sıçarak ölmesini ve hepsinin level 63 item düşürmesini istiyorum. Bunu böyle inanarak anlatsam, savunsam "ha ok, bize ne, barbarın problemi mi" diyeceksin?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorieno said:

Ben de sıkıntımı dile getiriyorum o zaman abi sorun değil. Ben de beni gören her mob'un altına sıçarak ölmesini ve hepsinin level 63 item düşürmesini istiyorum. Bunu böyle inanarak anlatsam, savunsam "ha ok, bize ne, barbarın problemi mi" diyeceksin?


http://s3.amazonaws.com/satisfaction-production/s3_images/41121/care_meter_inline.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Joker said:

Sorieno said:

Ben de sıkıntımı dile getiriyorum o zaman abi sorun değil. Ben de beni gören her mob'un altına sıçarak ölmesini ve hepsinin level 63 item düşürmesini istiyorum. Bunu böyle inanarak anlatsam, savunsam "ha ok, bize ne, barbarın problemi mi" diyeceksin?


http://s3.amazonaws.com/satisfaction-production/s3_images/41121/care_meter_inline.jpg


bütün melee classlar cares.
adam haklı gayet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Direk barbar değilde sıkıntı Ranged vs Melee.Kendimden örnek vereyim günlerce act1 farmdan sonra act2 yi ıkınarak bitirdim.Mantık aynıdır diye act2 farmladım yok yani ne para eden item var ne bana göre birşey.Act3 bambaşka zorluk bakımından paran yoksa sıkışıyorsun hani AH kasmicam lan demiştim ben DİREK YALAN.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:

bombilo said:

su yok off-screendeki adam beni öldürüyor diye ağlayan rangeler varya, melee oynasalar monitörlere filan kafa atarlardı. imza; barbardan dh'a geçen mutlu adam

Bana ne barbardan ya anlamıyormusunuz. Ben DHyim DHnin sorunu beni ilgilendirir yani barbar meleede cok iyi diye çıkıp ağlıyormuyum; hayır. DH OPmuş bühüüüüüüü. DH ile karşılaştığın bir yer olur seni ezer o zaman eyvallah ama sadece kıskançlık yaptıgınız şu an.
Ama ekran dışından öldürülmek bir sorun ve bunu dile getiriyoruz.


okumadin herhalde, bende barbar ve DH oynadıgımdan bahsediyorum. ha ben ayrıca barbar kotu diye aglamıyorum, bir DH olarak DH OP diye ağlıyorum lol.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lind3r0th said:

Adamın açtığı topic başlığı sorunluysa biz barbarlar ne yapalım birde rangelerin çöküşü yazmış nereye çöküyor ?


Basbaya çökuyor, bi okuyun yazıyı bilader. Repair cost artacak işte 7-8 katına çıkabilir. Şu an tum dhler death-zerging yaparak kesiyor act 3'te elite packlerini. Haliyle 10 dakkada bir 100k repair parası vermek can sıkar. Ha ben yatmadan kesiyorum diyen varsa alından öperim .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorieno said:

E bunun cevabı verildi zaten, o zaman da "oyun dumbed down oldu" deniyor dedik?

oyunu dumbed down yapmayacak difficulty böyle ayarlanmaz. "bi vuruşta herkezi öldürsün" demek zorluk seviyesi değildir, saçmalıktır. ai'side çok zayıf yaratıkların. ai sini artırarak zorlaştırsalar çok daha güzel olurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Narius said:

death-zergle farm mı yapılır ya 2 kere ölünce 30 sn bekliyorsun tyrael olmayan yerlerde healthler resetleniyor zaten. onla uğraşana kadar towerda yukardan kes daha iyi. mortar rangei artacak ama genel olarak her şey nerflenecek her türlü rangelere de daha rahat olacak.


Bunu ben sölemiyorum zaten röportajda Wyatt Cheng sölemiş.
said:
Many melee players respond "increased repair costs seem fine" because they haven't been using death-zerging as a tactic. Melee can't easily death-zerg an enemy down, but ranged can. I don't think the answer is to make death-zerging more attractive for melee; I'd rather make death-zerging a less profitable strategy for ranged.


belli ki dhlerin büyük bir kısmı bu taktiği uyguluyor ki repair costların artmasının başka bir nedeni olamaz çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...