Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

1.3 ile meleelerin dönüşü ve rangelerin çöküşü


Hannibal44

Öne çıkan mesajlar

Sorieno said:



olayın zorluğunu kolaylığını geçtim, o şekilde oynamanın zevksizliğinden bahsediyoruz neyini anlamıyorsun, ekranda kimse yok mal mal ateş ediyorsun, boş explorer sayfasını açıp bakmak gibi bir his.

tetris'de bile en azından neler olacağını görüyorsun lan yandan, çıbık diyor, z geliyor diyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ekranımın dışındaki mobun ben göremeden bana saldırmasını savunmak tamamen saçmalık. Kızdırmak veya trollemek için yazıyorsanız OK ama bunları ciddi yazıyorsanız yazık düşünme kapasitenize. Ekranım tertemiz herhangi bir mob yok görünürde ve bir anda bomm tepeme biniyorlar ve bunu charge teleport vs vs gibi önleyemeceğim şekilde yapıyorlar. Ne tepki zamanı var ne bişi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aente said:

Sorieno said:



olayın zorluğunu kolaylığını geçtim, o şekilde oynamanın zevksizliğinden bahsediyoruz neyini anlamıyorsun, ekranda kimse yok mal mal ateş ediyorsun, boş explorer sayfasını açıp bakmak gibi bir his.

tetris'de bile en azından neler olacağını görüyorsun lan yandan, çıbık diyor, z geliyor diyor.


Bunun saçma olduğunu inkar eden yok ki? O zaman makul talep "projectile'ın ekran dışındaki üniteye zarar vermemesi" olmalı, görebildiğin zone'un büyümesi ve uzaydaki mob'u iki projectile ile kesmek değil. Hali hazırda Bridge Of Korsikk, Tower Of Sin gibi mekanlarda hele level, terrain gibi sebeplerle seni göremediği halde range'inin ulaştığı moblar mevcutken ve akıl almaz farm potansiyelleri varken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben potansiyelden bahsediyorum abi. Bir path var, o path üzerinde iki saniye sonra mob'la karşılaşacağını biliyorsun, oraya uzaydan projectile'ı basıp o mob'u öldürebiliyor musun, öldürüyorsun. Bridge Of Korsikk'te hiç bir mobun seni göremeyeceği (yakınında olsa dahi) Heart Of Sin'de 5 dakika sonra ulaşacağın yerdeki noktaları abuse (ya da intended mi bilemem artık) edip seni görmeyen moblara vurabiliyorsun. Chain trap yapıp vortex, teleport yoksa ekran dışına çıkıp yine saydırabiliyorsun pack gelince. E normal değil işte bu, siz de söylüyorsunuz? Neyi tartışıyoruz ki, bir 15-20 yard daha uzağı görebilelim gibi makul olmayan bir talebe karşı çıkıyorum diye mi yine pati mob mentality harekete geçti?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahah yapmayın ya.

range facerollün allahı. keep depth 1-2-3'de kapı kirişlerinde elite packleri caltropslayıp diğer kirişten tentacul/ss spamlayarak 2 packi aynı anda falan kesiyorum dasd.

sıkıntı olan tipler dilciler, quill ratler, mızrakçılar. onlarda da yatay hareket ederek tüm ranged atakları ignore ediyorsunuz.

tabi kapı kirişine sıkıştırdığım 30 moba OHOHO diye tentakul atarken aralarında 1 archer falan varsa ölüyorum ama o da benim tembelliğim dikkatsizliğim.

melee ile süründükten sonra range sefaymış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ses said:

inferno act 3temi oluyor bu olay?

evet.

hayır abi neyi diretiyorsunuz. oynadığnız classı bu kadar benimsemek falan nedir. rangeler deli gibi op ve kolay meleeye göre şu an. meleeler resist, vit, loh, crit, dex/str toplarken geare rangeler abanıyor 2-3 offensive statsa yaldir yaldir kesiyor.

bi zahmet haritanın dışından gelen spearı oku görüp de sağa sola hareket ediverin. tek derdi bu olsun range'in.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben meleelerde range kadar kolaymı demişim herhangi bi yerde anlamadım? oyunun mevcut camera distance'ı bazı durumlarda anlamsız zorluk çıkarıyor dedik, biri atladı range çok kolay öyle bi handikapınız olmalı diye. Bizde zor demedik zaten ama attack range'inin yarısı kadar camera distance kafa yapıyor bu yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:

ses said:

inferno act 3temi oluyor bu olay?

evet.

hayır abi neyi diretiyorsunuz. oynadığnız classı bu kadar benimsemek falan nedir. rangeler deli gibi op ve kolay meleeye göre şu an. meleeler resist, vit, loh, crit, dex/str toplarken geare rangeler abanıyor 2-3 offensive statsa yaldir yaldir kesiyor.

bi zahmet haritanın dışından gelen spearı oku görüp de sağa sola hareket ediverin. tek derdi bu olsun range'in.


Abi zaten insanların kafalarından atamadığı anlayış bu yıllardır. Oyun firmasının yaptığı hatalı class mekaniklerine ya da balance sorunlarına yapılan eleştirileri tamamen kişisel algılayıp "hayır ben op class'la oynamıyorum, ben de skill'le oynuyorum, nalakası var" refleksiyle yanıt vermek.

Ama öte yandan şöyle bir gerçeklik de var; range'lerdeki bu nispi rahatlık biraz kılsızını istetme haline yol açıyor gördüğüm kadarıyla. Vortex, teleport, mortar nerflensin yok işte survivability artsın ama dmg output aynı kalsın falan diye bir blok whine dolu her yer. Zevk almıyor olabilirsin bu durumda, ama oyunun bir şekilde bütün melee class'ları yok edip range'e zorlama haline direnen adamın yaşadığı eziyet şunların yanında doğal afet düzeyinde ve melee'lerden bu kadar talep gelmiyor. En fenası da şu yukarıda anlatılan itemization olayı. Düzgün bir maviyle bile kotarabilen çok ranged class var, bilhassa WD ve Wiz, ama melee'nin act 3/4 yapabilmesi için perfect roll item araması, çok muazzam para harcaması gerekiyor ve onda da yaşadığı sıkıntı hala çok büyük olabiliyor.

Melee vs range rant'i değil bu. Ama durumunuza biraz şükredin gerçekten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o dediğiniz dışardan ok geliyor ölüyorum olayı da işte glass canon olmaktan kaynaklanıyor. evet şu an range classa 30k hp 500 all resist yapsan da belki tek yiyeceksin ama yarın patchle bu ortadan kalkacak ama yine kimse range classlara oturup vit/resist giymeyecek. hit pointleri de nerfliyorlarken niye glass canondan vazgeçeyim?

kötü dizayn. başka izahı yok. oyunu sadecd 15-20 kişilik superhardcoreawesomeelite grubunla test edince bu kadar oluyor gfdg.

hayır. ben monkumu bırakıp progress için dh açtım. ben de son 2 haftadır DH oynuyorum sadece. oyun zaten single. rangedlar bu durumda devam etsin eyvallah da meleeler niye oynanamaz durumda işte? blizzard kafası.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...