Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Open Beta Weekend!


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
betadaki achievementların releasede de kalması lazım çünkü ordaki çoğu achievement için *hede hödö in beta* demiş ;)

çıkınca da ordakileri gösterip hava atacaksınız yani yeaa ben betada hepsini süpürdüm diyerekten :D

ben sallamadığım için iskelet kralı kestim level 10 barbarı bıraktım öylece yayılıyo tristramda
Mesaj tarihi:
Hugrad said:

hocam sorun client ı göremedim daha.yani yüzde şu falan diye hiç bişey yok.client ı indire basıyorum 44mb bişey.iniyor tıklıyorum hata mesajı verip çöküyor.defalarca kere battle.net folder ı sildim tekrar başladım banamısın demiyor. bide satın aldım oyunu...release e kadar düzelmezse yandık.

sorun pctools spyware kaynaklıymış.uninstall ettim client çalıştı.geç oldu,güç oldu.
Mesaj tarihi:
betanın başında barbarla başladım deli zevk aldım sonra diğer classları denedim. bi ara WD'nin rahatlığı süper derken en son wizardın aoesi hoşuma gitti deli gibi dmg ile 30 tane yaratiği patlatması fln. oyuna wizard ile başlayacağım sanırım :))
Mesaj tarihi:
Oyun güzel ya beğendim, RMAH olmasa kesin alırdım. Ama işte şu oyuna para verek RMAH mantalitesini destekleyecek olmanın hafifliği çok rahatsız ediyor beni.

DH ve WD damage olarak diğer classların açık ara önünde gibi geldi bana. DH biraz yavan geldi oynanışı, en azından WD ya da monk kadar eğlenceli değil. Minigunı açıp makine overheat olana kadar tarıyorsun, soğuyunca cufcufcuf devam :P

Yalnız iki skill arasında hızlı değişiklik yapılmaması can sıkıcı bi durum. Tamam 6 aktif skillimiz ve milyor farklı kombinasyon var ama ben skeleton king geldiğinde single target abilitymi, addleri summonladığında aoemi kullanmak ve bu geçişi hızlı yapmak istiyorum. Builder/spenderı buna göre ayarlamak da çok mantıklı gelmiyor. Geçişlerdeki CDu kısaltıp bide ona kısayol yaparlarsa çok daha keyifli olur oyun. Aksi takdirde geri kaç skill menüyü aç falan çekilmiyor.

Craft yeni gamble olmuş, multide 4 kişi birden craft spamleyip trade etmek güzel. Fakat her classa tek bi stat verilmesi çoğu itemı anlamsız kılıyor (str + int vs.). Statların item budgetları yüksek olduğu için dodge için resist için giymek de anlamsız olur heralde. Acaba yüksek lvllarda itemlar wow gibi mi olacak ona bakmak lazım tabi.

Online zorunluluğu olan single oyunda size iyi eğlenceler, artık kaedenin hesabından falan ara ara girer takılırım ben de :P
Mesaj tarihi:
Bosstan bossa `dur şu bossa şu skill gider değişeyim` diyemeyeceksiniz eğer loot istiyorsanız.

Çünkü bossa giderken kestiğiniz champion/rare packleri sizin magic findinizi arttiran bir buff atacak ve eger siz skillerinizde bir değişikliğe giderseniz bu buff düşecek ve haliyle loot şansınız düşecek.

Zırt pırt build ayarlama yerine baştan bir build yapacaksınız oyun tarzınıza göre ve onunla devam edeceksiniz. Tabi loot umrumda değil bosslarda biraz daha avantajlı olayım diye build değişikliği yapayım rahat keseyim de diyebilirsiniz. Tercih meselesi.
Mesaj tarihi:
stat olayında da betada farkedemidiğiniz bir olay var, tamam primary statın her zaman en güçlüsü neredeyse ama diğer statlarda belli bir değere kadar oldukça değerli.

örneğin: dex 100 e kadar, 1 dex = 0.1 dodge. Yani 100 dex şart mesala her chara ki bunu kasması kolay end game için. 100 den sonrada her dex 0.025 dodge. Mesala barbar oynuyorsun 500 dex kasarsan ekstradan %20 dodge'un olacak.

Vitality zaten belli biyere kadar kasılmalı ve bazı buildler dahada yüksek istiyor.

intellect olayında ise, int her tür hasara ressi veriyor yani fizikselden elementale aynı armor gibi. Ve hasar düşürme eğrisi hızlı artarak yavaşlıyor. Buda demek oluyor ki belli bir değere kadar int kasmak > belli bir değerden sonra armor kasmaktan daha avantajlı olucak.

Kısaca statların optimal ve avantajlı değerleri olucak.

Son olarakta kendi primary statınızda mesala atıyorum 2k dan sonra 200 artırsanız hasarınız +%200 artıyor ama totala baktığında sadece hasarını yüzde 10 artırmış oluyorsun. oysaki o 200 statı diğer statlara gömerek (onlar düşükse yani) çok daha değerli avantaj kazanman mümkün.

Primary stat dışındakiler sux değil yani.
Mesaj tarihi:
Hmm build değiştirememek için mantıklı bi çözüm olmuş. Yalnız aktif olarak sadece iki tane skill kullanmak baya kötü bi tasarım değil mi? Hayır eğlenceli skilller var kurbağa atıyorsun örümböcek atıyorsun, ne bileyim tuf tuf atıyorsun moblara falan. Ama bütün oyun boyunca bunlardan yalnızca 1 tanesini yapmak çok yetersiz geliyor bana.

Secondary statlar çöp olur bence, keza primary stat da oldukları için item budgetları çok yüksektir onların. Eğer resisttir dodgedur başka bi kaynaktan geliyorsa kimse kullanmaz. Var mı itemların hangi statları verdiğine dair bi liste?
Mesaj tarihi:
axedice said:

Hmm build değiştirememek için mantıklı bi çözüm olmuş. Yalnız aktif olarak sadece iki tane skill kullanmak baya kötü bi tasarım değil mi? Hayır eğlenceli skilller var kurbağa atıyorsun örümböcek atıyorsun, ne bileyim tuf tuf atıyorsun moblara falan. Ama bütün oyun boyunca bunlardan yalnızca 1 tanesini yapmak çok yetersiz geliyor bana.

Secondary statlar çöp olur bence, keza primary stat da oldukları için item budgetları çok yüksektir onların. Eğer resisttir dodgedur başka bi kaynaktan geliyorsa kimse kullanmaz. Var mı itemların hangi statları verdiğine dair bi liste?


Statları oyun realesinde açıklıycaklar ancak betada yüksek levellı craftlarla şöyle bi 25 - 30 lvldakilere bakılıyor. lvl1-30 arası skala çıkarıldığında aşşa yukarı ortalama item başına end gamede 200-220 civarı primary stat alabilirsin deniyordu. 2k+ olabilicek diye öngörülüyor.

Secondary statları öncelikli olarak seçmezsen çöp olmıycaktır şöyleki: örneğin barbarsın her itemda str arıyorsun ve her itemını strli seçiyorsun ancak endgamede itemlarda 5-6 stat olucak. Yani her itemdan ortalama 200 str almak için gene kas ama o itemlarda ek olarak dex,int,vita da çıkabiliyor yani 200str 200dexlik bir item bulabilirsin.
Mesaj tarihi:
item loot kalitesini artıran buffu rare ve championları kesince alıyorsun. Yani bodoslama boss run yapılmasın diye tasarlandı. ilk başta hatta bosslar elite/champion/rarelerden daha kötü oranda iyi item düşürcek denildi. Ama bu seferde ee bossları kimse kesmiycek dedi playerlar. Sonuç olarak böyle bir çözüm bulundu. 4-5 rare/champ kesip bossa gidersen hem o moblardan iyi item düşürme şansın olacak hemde onlardan aldığın bufflarla belki bosstan onlardan daha iyi item düşürme şansın olacak. instance gibi oyunun farklı yerlerini oynayın istiyor yani lizzard

edit: sadece lvl60 da geçerli olacak bu sistem.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...