Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ucak inis kalkisla ilgilo bi soru?


xwhiplashx

Öne çıkan mesajlar

şirket politikasına göre değişir

inişlerde biraz daha farklı tabi, meydandaki aletli yaklaşma cihazlarının hassasiyetine ve pilotların bunun eğitimini ve sertifikasını almış olmasına göre değişir gene

çok fazla değişken var yani , öle çat diye cevap verilcek bir soru değil

tr de 300m dikey görüş + varsa ve cat 2 ils varsa inilir ( + pilot eğitimli ve sertifika vs )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bide kötü haber

o yukarlarda bahsettiğim 0 görüşle iniş kalkış sertifikası bizim pilotlarda yok gibi bişi, zaten dünyada da sayılı meydanda inilebiliniyor o hava koşullarında


yani büyük ihtimal kaldın sen orda , geçmiş olsun


havanın açmasını bekliyceksin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Karea said:

bizim pilotlarda yok gibi bişi


yanlış bilgilendirmeyelim insanları. bizim pilotlar da neye göre kime göre yok. bu adamlar almanyaya hollandaya uçmuyormu? uçuyor nası oluyorda minimaları CAT3 C seviyesinde olan ve minimumu gerektiren yerlere inemiyorlar tabikide var.


ikincisi rusya farklı ölçüm birimlerine haiz bir memleket RVR limitleri minima 800m dahi olsada rusya bu seviyeyi kendi uçuş ve meydan niteliklerine göre belirleyebilmekte yoksa jeppesenda yazan bilgiler sabittir.

konunun kendisine gelirsek merak etme gerekirse slot yer yine o uçağı oradan kaldırır yada indirirler sen dert edinme kendine bunları yolculuğun tadını çıkart!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zaten orda bizim pilotlarda yok derken sıfır görüş isteyen cat3 den bahsediyorum
ha olabilir de azınlık bir kesimde çok da emin değilim tabii pilot camiasından olmadığım için ama benim bildiğim çoğunda yok, zira cat3 meydanımız yok tr de ve bu adamlarında sim dışında arada eğitim yapması gereken cat3 meydana ihtiyacları var

en başta zaten meydan ve uçak ve hatta pilotlardaki gerekli donanımdan bahsettim , o jeppesen de geçen bilgiler de işte bu bilgiler zaten, cat3 varsa yazar o chart da ,ona göre bi yaklaşma çizmiştir adamlar da zaten ve jeppesen de yayınlar

slot olayına gelirsek o daha çok trafik yoğunluğundan dolayı olur, slot yemek demek yoğun trafik demek çoğu zaman, o saat aralığına 500 trafik plan çekmişse ve o alana bakan atc 400 trafik kabül ediyorsa yersin slot ını oturursun o trafiğin 400 e düşmesini ve sıranın sana gelmesini beklersin

hava durumuyla alakası yok yani slot ın falan , işkembeden atmayalım

hava ne zaman açarsa o zaman gidersin kardeşim bu kadar basit
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black_Lupin said:

[

ikincisi rusya farklı ölçüm birimlerine haiz bir memleket RVR limitleri minima 800m dahi olsada rusya bu seviyeyi kendi uçuş ve meydan niteliklerine göre belirleyebilmekte yoksa jeppesenda yazan bilgiler sabittir.



cat 1 cat 2 cat3 minimumları bellidir, bunlar international minimalardır

rusya metre değilde feet kullanır yarda kullanır isterse karış parmak hesabı kullanır farketmez

neyle ölçersen ölç o minimumu sağlayamazsan o meydana operasyon düzenleyemezsin, jeppesen da aksini sölemez zira , sadece pilotun anlayabileceği dilden yaklaşma chartını çizer önüne koyar


+ jeppesen sadece pilotlar için çizilmiş ticari amaçlı bir yayındır, hiç bir ülke için de yaptırım yada kural niteliğinde değildir , jeppesen isterse güle oynaya buraya iner kalkarsın desin o ülkenin resmi yayınlanmış AIP sinde o chart yoksa alırsın babayı


2 sim oynayıp gelmeyelim buraya ayıp
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...