xwhiplashx Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 kafama takildi bulamadim. ucaklar kalkarken ve inerken gorus mesafesi ne kadardi? sag olun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 nasıl yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 şirket politikasına göre değişir inişlerde biraz daha farklı tabi, meydandaki aletli yaklaşma cihazlarının hassasiyetine ve pilotların bunun eğitimini ve sertifikasını almış olmasına göre değişir gene çok fazla değişken var yani , öle çat diye cevap verilcek bir soru değil tr de 300m dikey görüş + varsa ve cat 2 ils varsa inilir ( + pilot eğitimli ve sertifika vs ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xwhiplashx Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 ya saglikli inis ve kalkislarda belli kurallar var. o mesafeyi merak ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 o yukarda 300m cat2 vs falan bunlar minimum tabii Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 işte o sağlıklı iniş kalkış vs etraftaki meteorolojik koşullara bağlı gerekli techizat donanım ve eğitim varsa , inilecek meydanda da varsa sıfır görüşle otomatik de inersin tr de yok baştan söliim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xwhiplashx Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 rusya ufa denilen yere donucem. thy ile ucuyorum. adamlar en ufak seyde bile kaldirmayabiliyor. ruslar gibi degil yani bizimkiler ve firtinali kar varmis su anda devam ediyormus. devam ederse durum ne olur ? ben kalir miyim? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 o ineceğin meydandaki donanıma bakar o , ve tabii ki pilotların sertifika ve kabiliyetine + şirket politikasına evet orda havalar düzelene kadar kalabilirsin misal istanbulda kötü hava koşulları yüzünden iniş kalkışların durduğu olur bazen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 bide kötü haber o yukarlarda bahsettiğim 0 görüşle iniş kalkış sertifikası bizim pilotlarda yok gibi bişi, zaten dünyada da sayılı meydanda inilebiliniyor o hava koşullarında yani büyük ihtimal kaldın sen orda , geçmiş olsun havanın açmasını bekliyceksin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Karea said: bizim pilotlarda yok gibi bişi yanlış bilgilendirmeyelim insanları. bizim pilotlar da neye göre kime göre yok. bu adamlar almanyaya hollandaya uçmuyormu? uçuyor nası oluyorda minimaları CAT3 C seviyesinde olan ve minimumu gerektiren yerlere inemiyorlar tabikide var. ikincisi rusya farklı ölçüm birimlerine haiz bir memleket RVR limitleri minima 800m dahi olsada rusya bu seviyeyi kendi uçuş ve meydan niteliklerine göre belirleyebilmekte yoksa jeppesenda yazan bilgiler sabittir. konunun kendisine gelirsek merak etme gerekirse slot yer yine o uçağı oradan kaldırır yada indirirler sen dert edinme kendine bunları yolculuğun tadını çıkart! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xwhiplashx Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 bir cok ucak gerci yatti. kalkamiyor. coguda thy oldu. bakalim bize de sira geliyor.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 zaten orda bizim pilotlarda yok derken sıfır görüş isteyen cat3 den bahsediyorum ha olabilir de azınlık bir kesimde çok da emin değilim tabii pilot camiasından olmadığım için ama benim bildiğim çoğunda yok, zira cat3 meydanımız yok tr de ve bu adamlarında sim dışında arada eğitim yapması gereken cat3 meydana ihtiyacları var en başta zaten meydan ve uçak ve hatta pilotlardaki gerekli donanımdan bahsettim , o jeppesen de geçen bilgiler de işte bu bilgiler zaten, cat3 varsa yazar o chart da ,ona göre bi yaklaşma çizmiştir adamlar da zaten ve jeppesen de yayınlar slot olayına gelirsek o daha çok trafik yoğunluğundan dolayı olur, slot yemek demek yoğun trafik demek çoğu zaman, o saat aralığına 500 trafik plan çekmişse ve o alana bakan atc 400 trafik kabül ediyorsa yersin slot ını oturursun o trafiğin 400 e düşmesini ve sıranın sana gelmesini beklersin hava durumuyla alakası yok yani slot ın falan , işkembeden atmayalım hava ne zaman açarsa o zaman gidersin kardeşim bu kadar basit Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Black_Lupin said: [ ikincisi rusya farklı ölçüm birimlerine haiz bir memleket RVR limitleri minima 800m dahi olsada rusya bu seviyeyi kendi uçuş ve meydan niteliklerine göre belirleyebilmekte yoksa jeppesenda yazan bilgiler sabittir. cat 1 cat 2 cat3 minimumları bellidir, bunlar international minimalardır rusya metre değilde feet kullanır yarda kullanır isterse karış parmak hesabı kullanır farketmez neyle ölçersen ölç o minimumu sağlayamazsan o meydana operasyon düzenleyemezsin, jeppesen da aksini sölemez zira , sadece pilotun anlayabileceği dilden yaklaşma chartını çizer önüne koyar + jeppesen sadece pilotlar için çizilmiş ticari amaçlı bir yayındır, hiç bir ülke için de yaptırım yada kural niteliğinde değildir , jeppesen isterse güle oynaya buraya iner kalkarsın desin o ülkenin resmi yayınlanmış AIP sinde o chart yoksa alırsın babayı 2 sim oynayıp gelmeyelim buraya ayıp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Abi adam pilot diye biliyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 pilotsa gitsin mesleğini öğrensin bende atc yim, ona iniş kalkış iznini veren benim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 SeaGle said: Abi adam pilot diye biliyorum ben. jeppesen diye tutturmasından anlamalıydım evet gerçi sanal falan uçuyor sandım ben :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Black lupin pilot. 2 sim oynayan da benim. Fsxte bana Baya bi anlamıştı bu olaylari. Hey gidi Hey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 her koşulda kaldırır indiririm problem olmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 madem pilot bol bol tartışırız buralarda , bende zaten şöle benim mecralardan birini arıyordum buralarda iyi oldu :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hamsilipilav Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 ilk sert yaptı şimdi sempatik gözükmekte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EricCantona Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Karea said: pilotsa gitsin mesleğini öğrensin bende atc yim, ona iniş kalkış iznini veren benim Bu çok gaddar olmuş ama ya :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sypro Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Saeros said: her koşulda kaldırır indiririm problem olmaz hocam ayıp oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cetoritto Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Saeros said: her koşulda kaldırır indiririm problem olmaz gaddarsın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akhlaur Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Çok gezen mi bilir çok okuyan mı.Pilot geziyor atc okuyor tartışın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 ben bi ara gidip bi tekrar doc4444 le mrcl leri tekrar okuyayım problem yok. bana kalırsa bi atc nin görevi bizimkiden daha zor o yüzden ben susar sizlere kolay gelsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar