Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Genel Tartışma Başlığı


dreagloth

Öne çıkan mesajlar

sağda solda çok fazla duymaya başladım,ilk oyun bildiğim kadarıyla tamamiyle pvp üzerine kuruluydu bir mmo evreni yerine takım olarak girilen arenalar vardı.ben mi yanlış biliyorum?

2. oyunda ne gibi değişiklikler var?
izlediğim videolara bakınca birinci(benim bildiğim kadarıyla) oyunun aksine büyük bir dünya sunuyorlar.

yada link vs atın oradan okuyayım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@ S-H]




GW2 yine pvp ye büyük önem veriyor. Gerek kapalı alan grup savaşları gerek WvWvW, gerekse takım turnuvaları ile zengin pvp içeriğe sahip.

Tüm pvp içeriğine rağmen, oyuna sadece pvp oyunu demek haksızlık olur. Zira; oyun devasa pve haritalarına sahip. Her farklı level alanında (dikkat, her haritada değil) leveliniz o anda bulunduğunuz yere göre ayarlanıyor. Bu da demek oluyor ki; tüm haritalar end-game pve alanı olması için düzenlenmiş. Etrafta sayısız champion ve event end bossu mevcut. Bu bosslar contribution a dahil her oyuncuya item düşürüyor ve bazı bosslar hakikaten zor. Bunlar dışında party instanceler ciddi anlamda zorlayacak gibi görünüyor. Dikkatsizce bir dongeon da yürümek bile ölüme davetiye çıkarıyor. ( Bu linkte sayfadaki ilk videoda görebileceğiniz gibi: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mt2o_0RBLVQ ) Bunlar dışında, harika hazırlanmış ticaret, üretim, toplama mekanikleri ile oyun bizi bol bol pve ile uğraştıracak. Bunlar dışında World PvP alanları da PvE içeriyor.

Oyunun en güzel özelliklerinden biri de; skill pointlerinizin tüm haritalara dağıtılmış ve PvE challange lar ile veriliyor olması. Bu da demek oluyor ki; bu pointleri almak için, bol bol atlamalı zıplamalı alanlar geçeceğiz, bol bol puzle çözeceğiz ve büyük bir süreyi keşfetmeye ayıracağız. Toplamdaki tüm skill pointleri almak için; her bir ırkın başlangıç alanları da dahil olmak üzere tüm haritaların skill pointlerini bitirmeniz gerekiyor.

Oyunda karakter yaratımından biografiye göre düzenlenen personal queste, skillerden trait dağılımına, gear a seçilen sigillerden seçilen silah skillerine, zırh boyalarından utility skillere kadar oldukça geniş kişiselleştirme seçenekleri mevcut.

Oyunda pve raid content olabilirdi, şimdiye kadar kabul görmüş addonlara benzer addonlar ingame yerleştirilebilirdi, silahlar daha iyi özelleştirilebilirdi (lotro daki gibi) gibi konuşmalar yapıyoruz tabii ve bazı sınıfların bazı skillerinin nerflenmesi ya da bufflanması gerektiğini düşünüyoruz, ancak oyun, bizi farklı bir yere yönlendirmek istiyor ve bunun yanında hem farklı hem da doyurucu olmayı şimdilik başarıyor.

İleride, oyuncuların taleplerine göre oyunda birçok yenilik ve iyileştirme de olacağını düşünüyoruz, zira anet, son zamanlarda çıkan oyunlardan farklı olarak (a.k.a. swtor etc.) oyuncuların görüşlerine çok önem veriyor ve neredeyse tüm soruları cevaplıyorlar.

Birinci oyunu şahsen beğenmemiş ve asla WoW a alternatif olmanın yanından bile geçtiğini düşünmemiştim. İkinci oyun PvP olarak "en az" ilki kadar güçlü ve bunu yanında ilkinden alabildiğine farklı ve geniş.

Bahsettiklerim dışında oyun hakkında bilinmesi gereken o kadar çok konu var ki hepsinin bir ya da birkaç postta anlatılması mümkün değil. Bu yüzden size; pve-pvp-crafting-tactic-strategy-trading-gathering-guilds-game core-classes-skill combos-skills-traits ve şu anda aklıma gelmeyen birçok konuda başlık bulabileceğiniz guild linkimizi vereyim; www.guildcoexist.com (Site ve Guild memberlik durumunuza göre de forumlarınızda yeni alanlar açılmaktadır)

Umarım yardımcı olmuştur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Reco ve Semkan (ya da spin mi -spin de mi- demeliyim?)

Harika bir iş yapıyorsunuz. Lore videolarınızı kendi sitemizde yayınlayacağım ve herkese tavsiye edeceğim.

Oyunun, sadece skill kullanmaktan, yenmek ve yenilmekten ibaret olmadığını; ayrıntılı haritalar, harika detaylar, zengin bir lore içerdiğini gösteren bu videolar, oldukça hoş bir biçimde yaptığınız çeviri sayesinde, çok daha fazla Türk oyuncuya hitap edecektir.

Haritalar; müthiş detaylar, gizli geçitler, saklı hazineler, karanlık odalar, kayıp harabeler, bilimeyen ayinlerin yapıldığı mağaralar, yüksekten ve derin dalış yapılacak yerler, ilginç point of interestler içeriyor. Biz; turnuvalarda yer almak, close pvp yapmak ve WvW de kale savaşların eğlenmek ve bunların yanı sıra, bu kadar özenle hazırlanan PvE haritalarını ve dungeonları da ignore etmemek taraftarıyız. Lore da gerekli bağlantıların sağlanması açısından kilit konumda bir konu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...