Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wasteland 2


Norak

Öne çıkan mesajlar

handgun hiçbişeye yaramıyor, ayrıca en az bir sniper lazım partiye.
herkesi noncombat yapınca vurmak çok zorlaşıyor. 2 kişiyi belirleyip sadece onlara noncombat abandım ben betada.

medic, ticaret, konuşma skilini party liderine yaptım
kasa-bomba-kapı-gözcü-spotçu skilini başka birine
tamiri falan snipera
diğerleri hamal ve combat
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim gördüğüm shotgun ve assault çok iyi

energy bazı targetlara çok iyi, bazılarına dramatik kötü. birine 20 vuruyor, diğerine 3 falan. anlamsız.

melee rezalet. karpuz gibi ortadasın mob'un range'e girdiğinden, herkes çat çat hit sokuyor.

sub veya handgun denemek gerek. sub büyük ihtimal iyidir.

bu arada hangi zorlukta oynuyorsunuz ya. ben bazı şeyleri idrak edemedim. mesela party lvl 5, silahlar ortalama hit chancele 10-15 fln vuruyor. demin yolda encounter çıktı, 220 hp si olan mob var, yanındakiler 90-125 hp fln. 20 defa falan vurman gerek mobu ölmesi için. genelde partydekiler one shot yiyor uzak mesafeden sniper vs denk getirirse. highpool'dan sonra ag center'a gittim, moblara ölmüyorum ama hp'leri çok yüksek ve benim dmglar çok düşük. 3 encounterda ammo bitiyor. hadi geri dön ammo al falan böyle saçma sapan bir durum var. zorluk seviyesi ranger diye mi hpler böyle saçmaladı, betada hiç böyle olmamıştı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Brian Fargo" said:

I can hardly believe that it has been two and half years since I stood out in the Mojave Desert and started the filming of my Kickstarter campaign. All the while knowing it was the last and only hope for a Wasteland 2.

I’m very proud that we have delivered on our promise of the deep and nuanced CRPG that you had all been hoping for. I’m also quite proud of the team at inXile for their hard work and passion to deliver something special. It was the highlight of my career when you stepped up to support the development of this game. Having your trust meant everything and there was no way we were going to let you down.

I am really looking forward to seeing all of your comments and the unique experiences you’ll have. So much of the detail is not obvious at first as you will carve a natural path through the world, there are so many numerous ways to handle situations. If you ever think you are stuck, there are probably 2-4 more ways to handle it. In fact, we’ve re-visited the concept of where and how a game can end so some of you will find vastly different endings that don’t all take place at the same point in the story.

The power of a great RPG to me is that the memory of the time I spent playing stays with me long after I finished the game. I hope this has the same lasting effect like the classics have done prior.

If you are loving the game, feel free to shout it to the rooftops. We just want to keep making RPGs for decades to come and your support in every way helps make that a reality for us.


http://freethoughtblogs.com/lousycanuck/files/2012/06/3406508_o.gif
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...