Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SWTOR Endgame PvE


Sovereign

Öne çıkan mesajlar

Evet, endgame PVE'ye başlayanlardan veya bitirenlerden yorumlar alalım. Nasıl beğendiniz mi? Çok mu zor, çok mu kolay?

Biz bizzat 8/10 nightmare'deyiz. Bazı bosslar kolay evet ama hepsi de zor olacak diye birşey yok. Hem Karagga's Palace'ta hem de Eternity Vault'ta kilit zor olan bosslar var.

Ayrıyetten genel olarak boss fightlar çok zevkli bence. WoW'u aratmıyor ve hatta genel olarak boss fightlarda yaratılmış olan atmosfer, gerek grafikler gerek arkaplandaki müzik gerekse voice actingle beraber muhteşem. Wowdan katbekat daha iyi. Hafif orda burda birkaç bug var ama gamebreaking değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Önce endgame Pve Content ile yaptığım bazı olumsuz tespitleri yazayım daha sonrada Boss Fightlar hakkındaki izlenimlerimi...

- Heroic ve Nightmare'in aynı lootu atıyor.
- 8man ve 16man arasında uçurum kadar zorluk farkı var.
- Normal, Heroic yada Nightmare tüm boss fightlar aynı. Sadece Enrage time, Hp, ve Damage farkı oluyor. (Istisnalar kaideyi bozmaz)
- Kişinin ihtiyacı olmadığı halde normal mode'da o item kişiye düşebiliyor. Ihtiyacı olan alamıyor.
- Master Loot çalışmıyor, çalışsada kullanışlı olamıyor, çünkü oyunda /roll atılamıyor. Ninja'yı yada kazayla needlemeyi engellemek mümkün değil.
- Çok fazla loot düşüyor, çok çaba gerekmiyor.
- Heroic girince Nightmare'de saveleniyor.


Boss Fightlar:

Karagga's Palace

Bonetrasher: DPS race bir fight. Melee friendly değil ama grup isterse bunu friendly'yede dönüştürebiliyor. Zevkli bir fight. Taktik ve beceriden ziyade setup ve item based.

Jarg and Sorno: Becerikli bir grupla DPS race'e dönüşmeden kesebiliyorsunuz. Zevkli bir fight. Hata yapmazsanız zorlamıyor.

Foreman Crusher: Zevksiz bir fight. Bitsede gitsek diyorsunuz. Kolay. Nuke üzerine kurulu. Herhangi taktik, beceri gerekmiyor. Oyuna yakışmamış.

G4-B3: Oyundaki en zevkli boss fight bana göre. Grubun çoğu ferdine sorumluluk düşüyor. Çok başarılı bir fight. Taktik beceri istiyor, konsantre istiyor.

Karagga the Unyielding: Zevkli bir fight ama zorlamıyor. Biraz konsantre ile DPS race olmaktanda çıkıyor.


Eternity Vault

Annihilation Droid XRR-3: Güzel bir fight. Zevkli. Dikkat istiyor, taktik varyasyonlar uygulanabiliniyor. DPS race.

Gharj: Taktik beceri ve konsantre gerekiyor. DPS race. Fena boss değil. Ama pekte zorlamıyor.

Ancient Pylons: Boss değil. Puzzle + Trash mob temizliyorsunuz. Normal mod hariç fena yer değil. Ohh be hallettik dedirtiyor. Fena değil.

Vault of the Infernal Council: Boss değil. Beleşe itemlenin diye yapılmış. Oyuna yakışmamış.

Soa: Özenle hazırlanılmış. Her phaseinde bir olay var. Taktik beceri istiyor. Klavye mouse hakimiyeti istiyor. Konsantrasyon istiyor. Güzel ve zevkli bir fight.

Genel olarak endgame pve ile ilgili düşüncem; giyinmek kolay olmuş ve bu pek hoş değil. Raid takımınız 8man'se işiniz çok kolay. Ha yok 16man diyorsanız orda bir durun bakalım. Ama progress runlar hariç hangi aklı selim 2 tane 8man raid takımı kurmak varken 16man girip lootu yarıya böler? Loot aynı loot. Ve 16man çok zor. Yani hangi akla hizmet böyle ayarladılar biz anlamadık. Yinede raidleri zevkli. Biraz giyinmiş bir raid takımı 3 saatte heroic temizler. Nightmare girmelerine gerek yok zaten aynı lootu atıyor. Ertesi günde diğer operationu temizler. Kalan 5 günde alt char kasar. Bunu mu istiyorlar gerçekten? Yine de o raid takımı o 3 saatin sonunda eğleniyor mu? Evet ne yalan söyleyim eğleniyor. Fightlar eğlenceli, gayet ventte güle oynaya, muhabbetinizi ede ede her akşam eve geldiğinizde raidinizi yapabilirsiniz. 1 charınız varsa 2 akşam gerçi :) maksimum 4 akşam olur normal modelar ile. Ama oyun size şu izlenimide veriyor. Burası SWTOR ve raid nasıl yapılır biz biliyoruz. Şuanda content yetersiz ama devamı gelirse o haftanın en az 4 günü adam gibi raid olursa, raid severler için daha güzel olacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ulduar veya sunwell görmüş adam için tamamen cacık content.puzzle olayı dışında yaratıcılık 0(sıfır).zorlayan birşey yok combatlarda tamemen gear fightları, gear varsa hardmode da kesersin nightmare de...hiç epic olmuş diyebileceğin fight yok. tek güzel yani soa'nın fightında çalan müzik.gerisi fasa fiso.

combat text olmadığı için kim ne yapıyor,kim failliyor bilemiyorsun rastgele vuruyorsun işte
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kesinlikle zevkli boss fightları.

Normal mode lu boss fightlarında ninjalığı karldırmak için herkes oyun kendisi loot ları dağıtıyor. Hard mode ve nightmare de master loot kendisi verebileceğine göe guild lerin girmesini istedikleri için böyle loot sistemi yapmışlardır.

Başarılı. Bug lar da yavaş yavaş çözülüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Dün 16man nightmare'i 10/10 bitirerek Avrupa 8.si olduk.

16man olunca operationlar hakkaten çok zorlaşıyor. Evet, normal ve hardmode'larda pek bir zorluk göremedik ama nightmarede iş ciddileşiyor.

8man yapıldığında en ufak bir hatada wipe oluyor genellikle Soa'da. 3. phasede full nuke getirebilecek adam lazım.

Karagga's palace hakkaten çok daha zor bir instance oluyor 16 mande. Foreman Crusher hardmode'a kadar hiç zorluk çıkarmazken keşfetmemiz gereken yeni abilitileriyle karşılaştık. Gerçekten heroic mode hissi verdi. Açıkçası boss fightlar hem inanılmaz zevkli hem de nightmare moda geçince baya zorlaşmaya başlıyor.

Malesef hala orda burda birkaç bug var ama ufak buglar. Kesilen bosslar bazen 5dk sonra respawn olup raidi arkadan wipelatıyor, herkesin çıkıp tekrar girmesi lazım :)

EV'de puzzle chesti ve council hala inanılmaz kolay. Resmen bedava loot ve bu 16man nightmarede de değişmiyor. Zorlaştırılacak mı bilmiyorum. Ama eminimki yeni gelen contentleri kesinlikle daha zor yapacaklar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla tofn de butun nightmare contenti ilk temizliyen raid lideri olaraktan
bence swtor dan bi cacik olmaz


Gabe arkadasimiz hem pvp hem operations hemde flaspoints lead designer
3 isi bir nooba verirseniz, 5 fps lik ilum, inanilmaz bugli flashpointler ve flashpointten bile daha kolay operationsiniz olur..

tera online beta yi oynuyorum, lvl 12 yim ve swtorda 2 ayda aldigimdan cok daha fazla zevk aldim...

beni yanlis anlamayin son 2 ayimi swtora verdim full rakata / full battlemaster karakterim var, oyunda yapmadigim bisey kalmamis durumda.. ama malesef swtorun endgame in den bir cacik olmaz...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

serhater said:

Sovereign said:

Sin: Kusura bakma da daha ne bekliyosun yeni çıkmış oyununun end game'inden? Neyle gelselerdi karşına? 4 raid 5 tane daha instance mı olsaydı? Arena mı olsaydı?


e biraz zor olsaymış. anaokullu çocukları toplayıp pc başına koysan onlar bile bitirir nightmare contenti


aynen contenti daha zor beklerdim bende cok basit olmus hemen bitti az daha zorlayici yapsalarmis bari yada daha cok raid instance koysalarmis.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir 3 drake up ya da ulduar hardmodelarıyla başa cıkması imkansız. Cok basit combatlar, hard-mode veya nightmare olunca gear-check oluyor başka bir numarası yok. çok fazla loot var 8 man de 4 tane loot düşüyor. Yeni contentler bu tarz gelirse pveciler pek menun olmayacak full rakata oldu zaten herkes.

Ayrıca keyboard-turner mı istersin clickler mı istersin hepsi nightmare content yapior su an. mario oynar gibi kesiliyor bosslar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sovereign said:

Sin: Kusura bakma da daha ne bekliyosun yeni çıkmış oyununun end game'inden? Neyle gelselerdi karşına? 4 raid 5 tane daha instance mı olsaydı? Arena mı olsaydı?

sorun swtorun nooblar taradindan yapilmis olmasi

1) oyuna gir alderaan i loadla, peisnden tatooine i loadla ustune ilum a git zerg vs zerg de direk crash yersin
2) madde 1 dekileri yap crash yememissen imp fleet yada rep fleet e git 15-30 fps alirsin
3) clienti restartla imp/rep fleet te 80-90 fps alirsin...
4) ilk 3 maddenin sebebi hatali coding ve oyun motorunun massively multiplayer e uygun olmayisi ayrica client memory dumping yapmamakta.

WoW ilk ciktiginda 1 raid instance vardi, 40 kisilik raid instance da fps kaybi yasanmazdi, swtor 2 raid instancela basladi 16 kisilik raidde 3 sorc aoe ye basladimi fps ye kaybi basliyor..

swtorun minumum 6 ay daha test edilmesi gerekirdi, EA in baskisi yuzunden noel tatili oncesi cikarttilar oyunu.. sonuc ortada.. oyun 1-49 arasi cok iyi story based mmo, fakat lvl 50 yi hic dusunmemisler, hardcore oyuncular abuk subuk alt kasmaz, bi karakter yapar yanina max 1 tane alt kasar raidde ihtiyac olur diye.. stephen reid ve gabe noobunun 100 lerce kez dedigine gore zaten hedef kitleleri social casual gamerlar..
3 mayisa kadar daily ve raid icin giricem, 3 mayista tera cikiyo zaten..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aente said:

wow'da casualcore sayılacak adamlar bile en zor modda her yeri temizledi bitirdi pve'nin ne zoruluğundan bahsediliyor ya ahaha.


bahsettiğimiz wow pve sinin zorlugu deil karşılaştırma yapiyoruz.

ayrıca Nightmare diye bi zorluk seviyesi koyup LFR ayarında combat yaparsan götüyle güler millet. Full rkata gunslinger var raidte cover a girmiyor adam 2 sikille oynuyor sadece böyle adamlar nightmare yapior işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...