Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Mercenary/Commando her rokette 2-3-4k damage vuruyorlar. Kesinlikle nerf gerek. Zaten 2 mercenary sana daldığı an 3 sn içinde autodeath.. Juggernaut oyunuyorum bu arada.

Birde ability delay var kesinlikle. Smash instant skill olmasına rağmen skille de daha önce bastıktan sonra damage'i vuramadan knockback yiyorum ve cooldown başlıyor. Çok can sıkıcı. Bazen de ben force choke'a adamdan önce başladıktan sonra adam cc break yapmadan knockback vuruyor. Tabi bu dediklerimin hepsi anlık olaylar. Skillerde instant göya. Bence skill response rezalet...
Mesaj tarihi:
Xenus said:


Birde ability delay var kesinlikle. Smash instant skill olmasına rağmen skille de daha önce bastıktan sonra damage'i vuramadan knockback yiyorum ve cooldown başlıyor. Çok can sıkıcı. Bazen de ben force choke'a adamdan önce başladıktan sonra adam cc break yapmadan knockback vuruyor. Tabi bu dediklerimin hepsi anlık olaylar. Skillerde instant göya. Bence skill response rezalet...


melee ile range arasındaki farkı yazmış arkadaş...range ve healerdada var tamam da meleenin yaşadığı sorunların çeyreğini yaşamıyorlar ability delay yüzünden.
Mesaj tarihi:
olorin84 said:

2 kişi dalınca öl ama bi zahmet qq yaptığın şeye bak.


ima spam my tracer missiles !!1!1!

Şaka bi yana sonları operative gibi olacak demeyin. Diğer classlardan 3-5 kişi çullandığında daha fazla süre dayanıyorum..
Mesaj tarihi:
serhater said:

Xenus said:


Birde ability delay var kesinlikle. Smash instant skill olmasına rağmen skille de daha önce bastıktan sonra damage'i vuramadan knockback yiyorum ve cooldown başlıyor. Çok can sıkıcı. Bazen de ben force choke'a adamdan önce başladıktan sonra adam cc break yapmadan knockback vuruyor. Tabi bu dediklerimin hepsi anlık olaylar. Skillerde instant göya. Bence skill response rezalet...


melee ile range arasındaki farkı yazmış arkadaş...range ve healerdada var tamam da meleenin yaşadığı sorunların çeyreğini yaşamıyorlar ability delay yüzünden.


Abi adam mesela bana force choke'a başlıyor. Eğer ilk snde herhangi bir skilli spamlıyorsam animasyon başlamasına rağmen o skilli vurabiliyorum. JK/SW, CC skilleri de sorunlu.. Belki bende lagtandır dedim ama karşı tarafa da yapabiliyorum. Gene aynı şekilde force choke yaparken smash'e basıyorum ve animasyon başlıyor. Adam CC'den o zaman çıkıyor. Ama ben havada olmama rağmen knockback yapıyor(merc/commando knockbacki gibi). Şimdi onun skilli de instant benimki de ama animasyona gelince benimki 100ms ise onunki 20ms. Damage çoğu zaman etki etmiyor ve CD başlıyor. Hele o smash için skilli hazırladıktan sonra boşa gitmesi beni deli ediyor. Position laga hiç girmiyorum...Smashlerin yarısı bundan boşa gidiyor. Bu oyunda oynanması en zor karakter JK ve SW'dir..

http://www.youtube.com/watch?v=FPp36GhZJsw

hater/fanboi değilim ve CE sahibiyim bu arada.
Mesaj tarihi:
tiLi said:

her rokette 3-4k vurmuyolar. 1.5-2.5 arası değişiyo diye biliyorum. o speci tamamen tek skill spamlama üstüne kurmuşlar, kötü tasarım

yok direk 5k ya kadar vuruyorlar ayrıca über bir pvp setleri var %15 rail shot crit

tracer missile kafadan min 2-2.5k vuruyor 1.5sn cast süresi var alacrity ile 1.4 oluyodur.
rail shot instant
thermal detonator instant
bir anda ekran kırmızı 4.5k 4k 4k olabiliyor %10 expertisede.
şu an tek nefret ettiğim class karşımda bm merc
los yoksa ve interrupt kaçırırsan 1.4sn pingden falan gg
Mesaj tarihi:
Mighty_THoR said:

tamam biz anlamıyoruzda, ability delay var diyen bioware demi anlamıyor bu işten


vardir elbet ama onlarin delay dedigi sey senin trde yasadiginin 10 da 1 i.

bi yurt disi internetiyle oyna ne demek istedigimi anlarsn.
Mesaj tarihi:
@xenus bende juggernaut oynuyorum dediğine tamamen katılıyorum.sırf smashin ability delayı yüzünden rage yerine vengeance pvp yapıyorum.tek burst spellimiz var onuda ability delay yüzünden adam gibi kullanamıyoruz.
×
×
  • Yeni Oluştur...