Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

patch 1.1


mono

Öne çıkan mesajlar

patlarsa patlar o ayrı sanki burda attığım mesajlarmı kurtaracak
ea/bw yi :)
koyduğu bazı video ve resimlere bende gülüyorum hele tortanic,
ama biraz abartıyor :) onunda anladık maksadı tor acc satıyormuş pazarlama stratejisi kullanıyor takdir ediyorum haha
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

afk valor kasma olayı asıl şu an zirve yaptı. base içine giremediğimiz için melee olarak saldıramıyoruz. anca biri dışarı çıkacak da orda kesecez. millet guard atıp, kenarda öbekleniyor. healerlar heal, rangedlar aoe dmg. arada içerde geri gitmeyip ölenlerden de valor geliyor.

al işte sana ilum pvp si.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilum dailylerini kaldırmaları lazım şu anda, hatta ilumu toptan kapasınlar bir süre. daily diye koymuşlar 30 kutu/kill diye. republic in kill şansı az damage verip base'e adam pull'lamak. veya gece saat 5'te takılmak ilum'da tek gezen imp aramak ki o bile yok. bi tane gördün mü, 3 tanesi yanında hediye geliyo. geçen gün ben önde speederda, arkamda 8 imp speederda (abartmıyorum bu arada) kovalıyodu peşimden. 5 dakka kovaladılar adamlar, sonunda biyerlerden biri atladı üstüme öldüm, hakikaten karikatür gibi ilum.
e kutu almaya gidince de, ilum'da 424214234 tane imp olduğu için, anında ölüyosun. 30 kutu farmlayana kadar 50 kere ölüyosun. impler de bu arada hem daily yapıyolar, hem valor kasıyolar. uçurum daha da açılıyo.
ilum şu anda ancak instance'lara bölünür de oynanır 20 vs 20 belki. çünkü bizden ancak 25 kişi oluyor ilumda. veya bg şeklinde olacak ki o zaman da impler sıra diye tutuşacaklar. anlamadım zaten 10:1 gibi birşey heralde imp/rep oranı.
o kadar garip ki ilum'un durumu. rep'teki herkese 5 saniye cd'li power word: kill verseler. yine impler ezer gibi geliyo.
bw'nin kesinlikle rep'e özenirmesi gerekiyor milleti bir şekilde, nasıl yapacak bilmiyorum. ah bile bomboş nerdeyse yahu. high level planet'lar 5-10 kişi civarında. fleetteyse 3 kişi görmüşlüğüm var gece. chunndar'da oynuyorum bu arada. prime time'da gayet dolu bir server.
neyse çok ağladım yeter artık, sustum.

basede pvp bu




kutu mu farmlıyosun, ne güzel biz de rep farmlıyoruz


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Patch 1.1; 16man raidlerin düzelişi, open world pvp'nin düzelişi ve düzelemeyişi nidaları arasında birde yeni flashpoint ile birlikte geldi.

Rise of the Rakghouls, oynarken cinematic video fragmanı kadar sizi etkileyen, yeni 4man dungeon. Biran için sizi Star Wars evreninden alıp sanki Resident Evil'a sokuyor. Sesler, renkler, ışıklar ve gölgeler arasında bir yeni maceraya sizi ortak ediyor.

Tank'ın işi zor, önden ilk o gidiyor... yinede genelde grubun en arkasından gelen ölür her zaman, dimi?

Spoiler'e çok girmek istemiyorum. Oynayanlar zaten girip orayı yapmışlardır, yapacaklardır ama oynayacak olanlar, henüz oraya girmemiş endgame oyuncuları mutlaka bir baksınlar.

Flashpoint içinde 2 boss ve 1 bonus boss var. Bosslardan önce ise bir görevi yerine getiriyoruz ve oradaki sandıktan da epic loot alıyoruz. Flashpointin o 2 bossu çok kolay, wipesiz geçiliyorlar amma velakin bir bonus boss koymuşlar... adam Nightmare. Bileğine güvenen gruplar bu bossuda kesebilirler. Son boss %100 ihtimalle bir classın Columi Kafalığını atıyor, ganimette güzel yani. Çok uzun sürmüyor ve baymıyor.

Trash mob fightları; zorlu, ilginç ve zevkli. Buradalardan wipesiz geçebilmeniz için ya grubunuz gear olarak çok üst düzey olacak, yada biraz akıllı hareket etmeniz gerekecek. CC'leri doğru yerde kullanan gruplar wipe yemeden trash moblarıda geçebilirler. Mekan diğer TOR flashpointlerine benzemediği gibi trash moblarıda diğer moblara benzemiyor. Spoiler'a girer anlatmak istemem ama değişik bir fight sizleri bekliyor.

Yabancılarında dediği gibi... Enjoy with that!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bonus boss zor ama ortadaki binanin arkasina cekin, sonrasinda cikan 3 add in ikisini CC sonra teker teker kesin, ardindan ikinci cikan 3 add in ikisi cc birini kesip bossa aban.. zor ilk baslarda ama sorun olmuyor sonralarda.

speeder dusuruyor esek kadar olanlardan. dun aldim igrenc bisey :D

taxi masallah.

cok guzel ve eglenceli bir flashpoint. sinirlerim bosaldi dun gulmeken :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

viktor her konuyu kirletmesen. yorumlarina karisamayiz eyvallah, gorunen o ki moderatorlerinde umrunda degil her an her saniye ayni teraneleri yazman. anladik sevmedin, kotu oyun senin icin accountunuda satiyorsun ama en azindan git yorumlarini ait olan konulara yap.

amacin ne bir soylesen. bir kere yazdiginda anliyoruz ne demek istedigini :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daha önce oynadığın oyunlarda da, eğer oynadıysan görmüşsündür sevgili Viktor... boss lootları genelde epic olur. Epic olmasa o lootlar, zaten girip insanlar uğraşmak pek istemezler. Üzgünüm olmadı sen git bioware'e başka yerden çakmaya çalış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

RRa said:

Daha önce oynadığın oyunlarda da, eğer oynadıysan görmüşsündür sevgili Viktor... boss lootları genelde epic olur. Epic olmasa o lootlar, zaten girip insanlar uğraşmak pek istemezler. Üzgünüm olmadı sen git bioware'e başka yerden çakmaya çalış.


http://i.neoseeker.com/mgv/60953-Shadow%20of%20Death/953/109/applejack_notsureifserious_display.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.1.0b Patch Notes - 1/24/2012


General

Implemented optimizations to improve performance on Republic and Imperial Fleets.

Classes and Combat

Significantly improved the delay when activating player abilities, particularly when in lower framerate situations. This allows for improved ability responsiveness in hectic combat situations.

Operations


General


Operations will no longer allow more than 16 Operations Group members to enter concurrently.

Karagga's Palace

Operations Groups will no longer be forced to reset the Operation if the group wipes when attempting to defeat G4-B3 Heavy Fabricator.
Fixed an exploit that would allow players to repeatedly loot the chest after defeating Jarg and Sorno.

Miscellaneous Bug Fixes

Fixed an issue that could cause graphical inconsistencies, which most often manifested as random screen "flickering."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...