Sam Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 4 ile başlayıp 6'ya çıkıyor sonra ve evet random map generator yok ama iki kere baştan sona bitirip gene aynısını göremeyeceğiniz kadar çok map olduğunu söylüyorlar. ufo serisi ve silent storm'da çok daha az hazır map'le (3-5 filan heh) yetindiğimi ve x-com'da 12 kişiyi birden gezdirmekten bıkıp yarısını başlangıçta rezerv olarak tuttuğumu hatırlayınca benim canımı sıkmadı.
Norak Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 bide şu üssteki roportajda "adamınız öldüyse ölmüştür tamamen" diyorlar buda bi kere göreve girince çıkana kadar save/load yok demek sanırım
Sam Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 yok save/load var ama ironman modu olacak, onda yok. nasıl yani gangren?
Gangren Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 Mesaj tarihi: Mart 12, 2012 Çıkış tarihi 6 Mart diye görmüştüm metacritic'te
Norak Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 klavye ve mouse için özel ui olcakmış ve ayrıca modlanabilir olcakmış oyun sırf pc için: http://www.pcgamer.com/2012/03/16/xcom-enemy-unknown-will-support-mods-and-have-a-standalone-pc-tactical-ui/
Marty Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 Mesaj tarihi: Mart 18, 2012 said: The XCOM: Enemy Unknown screenshots that have been released so far have shown lots of Xbox controller command prompts, we asked if the PC build would use a similar system. “No, no, no. Nooo. Oh man, no. I wouldn’t do that to you, are you kidding me? No,” he said. That’s six noes there, folks. ahah cok iyi
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ocDyANHhfLs - http://www.youtube.com/watch?v=m1nhjTN0iow http://www.rockpapershotgun.com/images/12/apr/floater.jpg
Ardeth Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 canlarım benim ya hem paralarını kazanıyolar hem de oyuna duygusal bağlılık sergileyen kitleyi düşünüyolar öpcem kafalarından öyle rızkına koşuyo diye beteştanın çarklı diyalog sistemlerini savunmayın bundan sonra
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 adam videoda "bethesda'nın oyunundan aldık bu olayı" demişken senin bunu yazman büyük talihsizlik olmuş. (:P)
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Çarklı diyalog sistemini aldık dememiş kü? Glam Cam i yaparken VATS tan esinlendik demiş.
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2012 iyi de oyunda zaten dialog yok, ardeth orada şirketin geneline yönelik bir eleştiride bulunmuş.
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=U88EcjtDnyE
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 şimdi öyle diyince benim de canım çekti lan
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Sırf su antfarm temalı bi oyun planım var lol
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 haha yok direk 'antfarm' degil..bu tarz dungeon keeper + xcom base + space tarzı..
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 dungeon keeper dedin, tam onikiden vurdun beni.
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-Vq5i77e9TM
mono Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 bisey diyim mi..ben bunu cok pis oynarim.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 ahah al benden de o kadar. biraz daha önce çıksaydı ya pff. helal olsun ama iyi lansman yapıyorlar bu türdeki bir oyun için, ekşıncıları kandırıp biraz daha satsınlar ehu.
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 7, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2012 soğuk savas hali daha bi espriliydi aslında ya. neyse bi sekilde doldururlar umarım ordan olusucak bosluğu
Ardeth Mesaj tarihi: Haziran 8, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 8, 2012 Sam said: iyi de oyunda zaten dialog yok, ardeth orada şirketin geneline yönelik bir eleştiride bulunmuş. yo ps kitlesine hitap etsin de biraz daha para kazanalım derken PC kitlesini unutmalarına yönelik bir eleştiri de bulundum. yani beteştanın bir tavrını eleştirdim onların oyunlarındaki mantıklı özellikleri almalarında bir sakınca yok yoksa. beteşta da mesela PS için çarklı diyalog sistemi yapıyorsa PC oynayan hardcore rpgciler için daha adam gibi bişey yapabilirdi ama tabi sanırım büyük şirketlerin paylaştığı oyun piyasası da biraz koşuşturmacıya döndü o yüzden mümkün değil sanırım o kadar uğraşmak
Öne çıkan mesajlar