Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
roportajlari falan izlemedim de, advanced tactics 1 ve 2 de agzimin suyu akti resmen. sırf screenshotlarla ortama soktular beni.
gidiyim de her ekibe bi rocket launcher vereyim.

LethE said:

grenade tek dostun (real time oynuyosan geçmiş olsun.. popper gibisi yok)

conf dosyasında scalerı arat.. zaten uzun uzun commentle anlatmışlar her ayarı, anlamasanda altı üstü scaler=2xsai ye çevircen


dosbox yoktu. normal oynuyodum. yukledim hallettim. tenks.
popperlar da real time da cok problem degilmis.
stun grapple la vurulunca bayılıyolar hemen. adamlar ıskalarsa facia tabi.
Mesaj tarihi:
bi süre sonra rutinleşir gibi geliyor arkaya geç vur arkaya geç vur ama yine de çeşitlilik adına yaptıkları yenilikleri takdir ettim. fekat niye TU uymamış bu sistemle anlamadım
Mesaj tarihi:
abi rutinleşmez çünkü o kadar aksiyon tek bir uzayliyi vurmak için yapildi fark ettiysen.

ikincisi olsa işler çok değişirdi.

ama şeyi anlamaya başladim AP yerine class/skill ayrımı yapmişlar ki şimdi düşününce o kadar da kötü olmayabilir. hatta öküz gibi hpsi olan roketli abiden daha makul bir yöntem bile ortaya koyabilirler.

ammo şart ama.

bir de biraz daha karanlık atmosfer.
Mesaj tarihi:
her adam her el bi kere ateş edebiliyosa oyun başından sonunda ki silahlarda çok aşırı bi uçurum olmıyacak sanırım. hani 1 vuran 5 kere ateş edebilen machine gun koyamayacaklar bu sistemle :( (kafaları calısıp 5 kere ateş ettirirlerse bilemem tabi ama supressionı yalan gösterir gibi o da)

bide attağı 65 düşüyo suppression.. %65 se o çok abarı

ps: advanced tactics 2 yazısında en az 3 tane olan aliendan sadece 1ini öldürüp mission accomplished yazması komik olmuş :P
Mesaj tarihi:
abartı değil esasen çünkü o turn'ü ona harcamış oluyorsun, başka da işe yaramıyor. ben öyle yapmak yerine direkt ateş eder dmg'mi veririm yani.

1 dmg'yi 5 kere verdirmezlerse zaten çok saçmasapan olur ama oyunu iyice board game gibi yaptılar cd'li roketlerle filan. bazı yenilikler hoşuma gidiyor, bazı değişiklikler de çok kötü.
Mesaj tarihi:
hoca şimdi 3 adamın var diyelim, 1 tanesiyle bi alandaki adamların sana vurmamasını garantiliyosun nerdeyse. ha kötü kullanırsan 1 kişiyi etkiler, adam gibi atarsan (o örnekteki gibi) 3 kişiyi birden kitlersin 2 adamında patır patır yanlarından koşar uçar vurur. orası abartı bence yada (umarım) daha güçlü düşmanlara karşı daha az etkili flndır.
Mesaj tarihi:
düşmanların o örnekteki gibi dipdibe duracağını sanmıyorum, suppression'a gelene kadar roketi çakarız kafalarına öyle olursa.
Mesaj tarihi:
bu örneklerde pek arkadan yaklaşmak gerekli değil gibi zaten heheh binanın duvarını indirmek için amma kasmış. git uzak bi yere ordan salla roketi illa binaya gelir zaten heheh
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2276106/bigimage.jpg
http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2276104/bigimage.jpg
http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2276105/bigimage.jpg
bunların çözünürlük 5120x2880.
Mesaj tarihi:

oyle orta kestin ki su highres screenshotlar ile..

Keske biraz daha karanlik olsa dedigim oyun motorlarindan olmus gene..neyse en olmadi nvidia/ati panelden gamma'yi biraz cekince istedigim atmosfer olur..

diablo3 s.shotlarinda da aydinlikdan yakinmistim..anlamiyorum niye haritadaki karanlik yerler hep sihirli bir sekilde aydinlik, ve fazla jelibon renklerinde...gerilimi atmosferi aliyo goturuyo bence.

(hele xcom'da turn based, yusuf yusuf efekti icin olmazsa olmaz :) )

-0.25 gamma ile su sekilde oluyor:

-

-



buda abarti olsun, kane n lynch 2 vakasi.

derp

  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
of şahane olmuş, bayıldım özellikle kameranın aksiyona yaklaşmasına. total war havasını yakalamışlar turn-based'de. (tu) (tu)

mısır'ı atıp türkiye'yi alsalardı ya meh, eski oyunun saçmaladığı yerdi. :/
http://www.youtube.com/watch?v=gPMbQ1DVJP4
bu ispanyolca videoda biraz daha değişik görüntüler de var.
http://www.youtube.com/watch?v=CJdPBEGYwoQ
Mesaj tarihi:
bende aldim gazi, hatirliyorumda, favori askerim yatinca kac kere save/load ediyordum eski serilerinde, baya koyuyordu heueh...ayni hissi verir insallah...

cutsceneler bayar mi acaba dedim, ama sanirim her attack da degilde, kill cam gibi gozukuyor...

pfff ciksada oynasak ehueh
Mesaj tarihi:
onları kapama seçeneği koyarlar belki ama ben şahsen yine de kapamam, bayağı güzel yapmışlar çünkü. askerlerimi öyle battle: los angeles tadında seyretmek güzel olur. :) valkyria chronicles'da hep öyleydi, bayağı keyifli oluyor.
Mesaj tarihi:
uff antfarm mantigida eglenceli gozukuyo baya, simtower yavrusu boyle ehueh..acaba odalari unlock mu ettiriyor yoksa istedigimiz yere koyduracak mi merak ettim eheh..

Glam Cam dedikleri meret, Kill cam gibiyse bencede super sam, sniper falan acayip guzel gozukuyor, ki zaten oyunda normalde gordugumuz animasyonlara, haber kameramani gibi gosteriyor sanirim..yani oyle extra uzun uzun cinematicler degil..

ha bide yerden kac kat yukseklik olcak acep ehuh.
Mesaj tarihi:
mono said:

uff antfarm mantigida eglenceli gozukuyo baya, simtower yavrusu boyle ehueh..

şerefsizim ben de simtower'ı düşündüm seyrederken. bu videoların üstüne bir de yeni sim city videosu gelince nasıl keyiflendim bugün öyle böyle değil.

işte emri verdikten sonra yakından nasıl yapıldığı gösteriyor sanırım, bir ayarı olur ama herhalde neyi görmek/neyi kapamak istediğimizi tahminimce çünkü forumlarında seçenek isteyen çok insan var.

birkaç kat yükseklik olur tahminim, benzin istasyonunun çatısı bayağı yüksek çünkü.
×
×
  • Yeni Oluştur...