Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
will düşük kadroyla alien base yapmayın bir de o var, başlangıç kadrosu iron will açmadan önce çok lvl almışsa oluyor genelde. base sonrası her yerden mind control yapan çıkınca çok kasılıyorsunuz aksi halde.
Mesaj tarihi:
Sam said:

will düşük kadroyla alien base yapmayın bir de o var, başlangıç kadrosu iron will açmadan önce çok lvl almışsa oluyor genelde. base sonrası her yerden mind control yapan çıkınca çok kasılıyorsunuz aksi halde.


eski oyun o konuda daha iyiydi. psionic zayif kimi gorursem, ranki ne olursa olsun sutluyordum. ama adamlarin daha baslangicta mind control e dayanikli olmasi ihtimali vardi. sadece kim zayif kim degil gec ogreniyordun.
Mesaj tarihi:
Sam said:

will düşük kadroyla alien base yapmayın bir de o var, başlangıç kadrosu iron will açmadan önce çok lvl almışsa oluyor genelde. base sonrası her yerden mind control yapan çıkınca çok kasılıyorsunuz aksi halde.


şunu görmeden ilk base keşfim sonrası basıp aldım. şimdi paso MC alien mi gelecek? hemen ironwill mi açayım ne yapayım :D
Mesaj tarihi:
lol aynı dediği gibi.

iron will lvl up'larda alınan will miktarını ektiliyor, geçmişe dönük işe yaramıyor. yeni kadro yetiştirmen gerekebilir (büyük ihtimalle çünkü 4'ten 12'ye çıkıyordu sanırım ortalama lvl başı will artışı) onu açtıktan sonra.
Mesaj tarihi:
yeni ekip geliştirebilirsin yine de bir yandan her göreve 2-3 newbie götürüp , sectoid commander'ları öldürmek o kadar zor değil. ethereal'lar üzer ama daha ilerlersen heh.
Mesaj tarihi:
Ya zaten base i temizleyip kapamıştım base den sonra gelen ilk ufo küçük bir şehir büyüklüğünde olduğu için =)

22 alien öldürmemiş oluveririm geri alırım. Hiç kasamam bi ton sectoid commander in range i dışında bidi bidi yapmaya onca süre. Hem takımımı seviyorum. 1 support 1 assault 2 sniper 2 heavy

Bak bir de ileride de böyle dönüm noktaları varsa söyleyin şimdiden. Sonra bir yerde gaza gelip "eeeaah yemişim achi leri summon hero!!!!" demek istemem
Mesaj tarihi:
Dönüm noktası değil de, heavy ler bir süre sonra anlamını yitiriyor ya bence, assault yargılar. Zırh ağırlığına göre hp bonus ta alınca tank oluyo aletler.
Mesaj tarihi:
Yerine bağlı işte, geliştirilmiş 2 sniper tutacaksın kenarda, açık hava terror mission ya da ufo landing filan varsa direk götüreceksin, yoksa full assault gitmek en iyisi gibi bir şey. Assault un yetenek ağacının sonu Heavy de olmalıymış, isim bakımından.

- Extra Conditioning (Major) -> Zırha göre hp bonus
- Resilience (Colonel) -> Immune to critical hits
Mesaj tarihi:
öyle diyorsun da aslında heavy'nin ismi yanıltıcı, tank ismiymiş gibi duruyor ama fire support. geride duran eleman. esas tank ve önde ateş altında kalan, tank skill ihtiyacında olan sınıf assault. heavy'de işte dmg reduction skill var sadece ama onu bile assault'a verebilirlermiş yani.

key ability'ler de bu durumu destekliyor. rapid fire hareketten sonra çift atışa izin verirken, bullet swarm hareketten önce koşuluna sahip. bütün oyun tek turn'e kaç tane çift atak sıkıştırabildiğine bakıyor zaten ateş gücünü belirlemede.

sniper konusunda ben de sizin gibi düşünüyordum ama ufo landing görevinde esas sıkıntı yaratan sekans control room, orayı da sniper göremiyor. dışarıyı temizlemek için bir tane getiriyorum işte. son control room'u 4 assault ile rushlayınca tertemiz oluyor. şehirlerde biraz haritaya bağlı ama orada da risk yani, los alamadıkları bina içi veya köşeyi dönünce pack çarpışmaları oluyor gene etkisiz kalıyorlar.

eskiden 2 sniper gidiyordum ama değiştirdim işte. 1 heavy de blaster launcher ile yanyana pack gelmişse önden hp düşürmek için kafi. support en gereksiz sınıf ghost armor çıktıktan sonra, görevlere almayı bırakıyorum onları.

hal böyleyken bir de mec diye yeni sınıf getiriyorlar zaten ekipte yer yokken. assault kadar iyi olamazsa (bütün olay çift atak skill'leri var mı, varsa ne olacak buna bağlı, yoksa 0 mec) ya 1 tane alınır ya 0.
Mesaj tarihi:
dmg almıyorsun zaten hata yapmıyorsan endgame'de. çok anlatırsam fazla spoiler olur, ilk oyununda bazı şeyleri kendin görsen daha iyi. :p
Mesaj tarihi:
Hiç alakası yok.

Düzgün cover alarak, o ses duyma olayı oluyor onların yönlerine dikkat edip ona göre cover alarak ve istisnai durumlar haricinde dash atıp ortada mal gibi kalmayarak gayet vurulmadan ilerleyebiliyorsun.

Tüm adamlarım overwatch ta olur genelde benim alien activity olduğunda, özellikle de misal VIP, bomba vb. görevlerinde havadan alien düştüğünde direk böyle 3 kişi birine 3 kişi birine, o havadan düşen alienlar bugüne kadar tek turn oynayamadı bende.
Mesaj tarihi:
Dworgian said:

vurulmamak = save & load frenzy

ya oraya gelmedin diye daha söylemek istemedim ama invisibility armor var oyunda. onu düzgün kullanırsan alyenler ateş bile edemiyor. olay bu.
Mesaj tarihi:
@quixef; abi ben arada daralip dash yapıyorum tabii onu yapmamak lazım

@sam; evet onu gordum de efektif olarak kullanmadim hic. Onu kesfedene kadar daha biraz support ya da 1 movement 1 movement ilerlemek gerek demek
×
×
  • Yeni Oluştur...