Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
O ağır silahla ateş etme efektini seviyorum ben =P misslemesi pek umrumda değil açıkcası. Adamların o kadar armorla pek öldüğü yok zaten. Birde psi çakınca sadistçe gülmeleri çok hoşuma gidiyor, çok komik olmuş bence haha.
Mesaj tarihi:
Supportlar okadarda vasıfsız değil bence ya.Özellikle karşı taraf coverdan ateş ederse bonus attack yapması gayet işe yarar bi perk.Heavy biraz vasıfsız eleman ama gerçekten mekanik düşmanlar hariç.Bide suppression
Mesaj tarihi:
Support da da bir yığın özellik var ya, heal edebilme dışında , supression , 2 defa overwatch atışı felan sağlam bence =P Benim kıl olduğum bir gifted support bulamamış olmam, durmadan adam alıp 3 er 3er support train ettim 1 tane bile çıkmadı ya.
Mesaj tarihi:
1-2 aylık filansa indirmiyorlar, sevgililer gününe iner herhalde.

umarım diğer iki dlc böyle fix görevden ve pay2win'den ibaret değildir.
Mesaj tarihi:
satamıyorsun, kuramıyorsun, yapamıyorsun. 2012 oyuncusunun beyni almaz o derinliği demişler.

ekipman satmanın tek yolu ülkeler quest verirse sana öyle. çok iyi para geliyor gelişmiş silahlar filan istediklerinde, 1500 simoleon kaldırdığım oldu bir defada öyle.
Mesaj tarihi:
İlk oyunumda uydum olsa 1 ülke bile kaybetmeyecektim, oyunu öğreneyim derken uydu yapmayı ve önemini geç kavradım =P Vay para buradanmış diyince başladım anca. Ama sanırım tam böyle 2-3 ülke birden kaybedeceğiniz zaman alien base basma questini yapmanız gerekiyor, onu yapınca bütün dünya genelinde tehlike seviyesi iniyor. Anca öyle kurtarılabilir herhalde.
Mesaj tarihi:
Bu arada ben leviathan tarzı bir gemide bekledim açıkcası ama keşfedebildiğiniz 1 gemi olayı üzdü, ah keşke biraz daha fazla derinlik olsaymış. Expansion gelirse inşallah bir yığın özellik eklerler.
Mesaj tarihi:
uydu evet oyundaki en önemli olay, ama ironik bir şekilde her tarafa uydu dikince (ülke kaybedilse de kaybedilmese de) oyunun challenge seviyesi tamamen 0 oluyor. stratejik haritanın anlamı tamamen ortadan kalkıyor.

benim umudum bayağı azaldı gods & kings oynadıktan sonra ya, firaxis bayağı bayağı kaybetti yani derinliğini. hedef kitlesini de genişletmek için sığlaştırıyorlar her fırsatta oyunlarını.
Mesaj tarihi:
ufo extraterrestrials gold'u dene, settings'den ayarlayınca eski oyunlara en yakın hale gelebilen oyun. ne kadar ufo oyunu varsa hepsini oynamış biri olarak diyorum. :p
Mesaj tarihi:
ilerde 30 ar 30 ar recruit almaya basliyoruz eldekilerin patates oldugu ortaya cikinca.

yalniz hakkaten bi A takimi B takimi gibi biseyler olmaliydi, kolay gorevlere B yi yollayayim auto resolve takilsinlar, coverage full olan yerlerde duzgun gorev olmaz oluyordu artik.
Mesaj tarihi:
abi gönderdiğin ekip fix değil ki, adam değiştiriyorsun yaralandıkça veya bölüme göre gereken sınıf için, psy olmuyor vs vs. benim 15 tane filan askerim vardı endgame'de hepsini istediğim gibi kullanabildiğim. üstüne 70 tane de squaddie bekliyordu barakada.
Mesaj tarihi:
Sam said:

ufo extraterrestrials gold'u dene, settings'den ayarlayınca eski oyunlara en yakın hale gelebilen oyun. ne kadar ufo oyunu varsa hepsini oynamış biri olarak diyorum. :p


Oda var sam, hatta steam den gold versiyonunu almıştım. Ama yinede birşeyler eksik gibi gelmişti.
Mesaj tarihi:
abi işte o 70 tane adam ne işe yarıyo
bi işe yaramıyo
bu arada oto takılsın felan diyosunda
abi bi görev avustralya da
biri mısırda
ben avrupadayım
ikisinede gidicek kadar zaman var
Mesaj tarihi:
Komutan said:

İşte oyunun amacı sana o seçimi yaptırmak. Hiç gerçekçi değil,
ama bu tür seçimler oyunun derinliğini arttırıyor aslında.

tam tersi oyun hiçbir gerçek seçenek sunmuyor, heryeri kapsama altına alana kadar zorla abduction mission yaptırıyor. bunlar kaybolduktan sonra ise BİR TANE seçim yok oyunda. her göreve gidebiliyorsun çünkü turn-based gibi, teker teker geliyorlar. 2,5 yıl oynadım ve tek bir görevi kaçırmadım.
Mesaj tarihi:
kolaylık, zorluk değil mesele, her zorlukta aynı şey var çünkü. her ay sabit, belirli görevler geliyor. bir abduction, bir terror, bir council, bir ufo crash vs. aynı anda iki ufo birden gezmiyor mesela havada. o ayın ufosunu düşürünce uçakların işi bitmiş oluyor. oyun turn-based gibi, real-time saat ve gün gösteriyor ama sahtecilik yani.

normalde 2-3-4 ufo birden gelir, ona mı yetişeceğim, buna mı yetişeceğim diye bir yarış olur ve yetişemezsin. burada sadece abduction mission suni olarak bunu yapmaya çalışıyor ama onun dışında bir gerçeklik hissi yok. "bu ayın council mission bitti, şimdi ufo çıkar" diyorsun ve aynen o şekilde gerçekleşiyor. fix senaryo her ay.

resmi forumlarında bile bayağı eleştirildi geoscape'in anlamını ilk birkaç aydan sonra tamamen yitirmesi ki fanboiların demir yumrukla yönettiği bir yer olmasına rağmen.
Mesaj tarihi:
same aynen katılıyorum
olay su sekilde gelişiyo

1. abduction oluyo en yuksek panili yeri yapıyorum 2 yer artıyo 1 yer azalıyo

2. dua ediyorum ki yuksek yerlerden birinde ufo cıksın ki vuruyım dussun

3. baktım cıkmassa bazen council cıkıyo



bu arada dun bi council misson cıktı
yemin ediyorum vipi roketliyodum

adam sey diyo

"hey why dont you come down here"

"I am wating for you. what are you waşitişng for"

"come and join the fun"

bide herif bole hafifi karanlıkta
dusmanlarında cogu thin man

dedim ulan thin manler beni mi kandırıyo
eauheauhea
atıyodum roketi dedim gidiyim bi bakıyım once
×
×
  • Yeni Oluştur...