Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Sam

Öne çıkan mesajlar

ironmancilere bir tavsiye vereyim konsey'in verdiği ilk özel görevi boşverin çocuklar, güzel güzel squadlarınızı durduk yere ölüme göndermeyin alskdh. bir de sanırım ödülden bağimsiz olarak 2-3 görevde diffucltlardan kaçinmakta fayda var. çünkü bir verdiğiniz kayip panikle birlikte çok büyük sonuçlara neden olabiliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir sonraki dlc "Slingshot" olcakmış, çinde geçicekmiş.

Players receive the new assignment from the Council. In a set of three linked missions, players move through a mini storyline taking place on new maps with new gameplay. The Slingshot DLC also adds a new, unique squad member, with a different backstory, voice, and customization options. After completing the DLC, players can take their rewards and new squad member back into the "core" game.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

böyle replay değeri katmayan dlc yönünde karar almaları bayağı hayalkırıklığı oldu. gamespy yazarı da aynı dediğimi yazmış, şimdi gördüm.

neyse resmi forumda da nihayet bombalamışlar dlc'yi, umarım akıllanırlar diyeceğim ama achi'lere bakılacak olursa bunları önceden hazırlamışlar zaten. illa çıkacak anlaşılan.
aktiftablet said:

Ethereal aletten bi oda yapıyosun, odaya psi- armorlu adam koyuyosun hani. Oyunun sonu mu orası?

Bi de millet ghost armordan sonra kolaylaşıyo falan yazmış ben hala ghost armor bulamadım. (daha yeni research ediyorum) Tek bi labım var sadece ondan mı acep.

evet oyunun sonu. ghost armor herkese giydirip keyfini almadan bitirme oyunu derim. ayrıca finalde ihtiyacın da oluyor. ne araştırmak lazımdı emin değilim ama atladığın birşey var kesin. lab'la alakası yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sniper 2 tane çaktı boss indi direk aşağı.
Bu muymuş dedirtti yani.

Orjinal xcom'da alienlerin base kurmaları, senin onları bulabilmen, alienlerin baselerine supply ship göndermeleri vs hepsi oyun gidişatına göre belirlenen şeylerdi, bunda 1 tnae base , 1 supply hsip falan gbi şeyler hep sabit sanırım.ç
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tekrarlamış olacağım da mesele konsoldan ziyade hedef kitle. maalesef sığlaştırılmış civ5 ile mutlu olan, "oh ne güzel her şehirde unhappiness ile ayrı ayrı uğraşmıyoruz" diyen kitle hedef alındı. yoksa çok daha derin taktik oyunlar var konsollarda japon malı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zannetmiyorum. Civilization da iyi is yapiyor, ama benzerini yapan buyuk sirket yok.

Hatta onlari gectim, Firaxis oyunlarindan cok daha populer olan Total War serisinin bile benzerini yapmaya calisan buyuk bir yapimci ve yayimci yok.

Ancak kucuk yapimcilarla, Paradox gibi cok az sayida kalmis orta buyuklukte yayimcilar bu tarz oyunlara el atiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunda ether ler yeni gelmeye basladi, ve su ana kadar memnuniyetsizliklerim (yukarida kesin yazildi hepsi, okudugum kisimlarda da anlatilyior zaten ama kendimce hizli ozet)

1- free aim yok roket ve grenade disinda
2- istedigim adami istedigim gibi yetistiremiyorum, istedigim kombinasyonlari ilk oyundaki gibi yaratamiyorum, random class olayini sevmedim. ne ugrasirdim eski oyunda adam iyi bir marksman olsun diye adam hep atislari onlara yaptirirdim vs.
3- obstacle larin arkasindan vurma falan kirilabilir olanlar icin cok mantikli, ilk oyunda da oyleydi. ama bazen araba icinden, duvar icinden, duvari vs yi indirmeden adami gorup vuruyorsun, fizik motoru sorunlu kisacasi, line of sight hep yanlis hesaplaniyor
4- gece/gunduz missioni farki kalmamis, terror sight in uzerinde turlar, hava aydinlansin beklerdim, yemezdi gece inmek eskiden. simdi dandun direk. (classic zorlukta)
5- stunlamanin tek yolu arc
6- terror missionlari sanki daha zordu eskiden
7- hikaye vs guzel, talent sistemi hos ancak bir o kadar da bos
8- konsol kontrolleri uyuz etti. mouse la istedigimi yapamamak sinir ediyor.
9-burst single shot tarzi farklarin olmamasi stratejiyi yokediyor. heavy hep burst, assault hep single, bayik. taktik bunun neresinde, tab-enter tab-enter gidiyorum. eskisinde aim i cok guzel manage etmen gerekiyordu.
10- oyun dengesiz, yarisi psi olan 3 tane sniper 3 tane assault col ile yarip gecemeyeceginiz map yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Norak said:

dlclerle aslında parça parça deli gibi geliştirebilirler oyunu isteseler yıllarca oynanır, ama nerdee tabi o böbrek artık şirketlerde :p


Bu oyuna daha bir suru dlc cikar gibi geliyor. Ama su slinghshot dlc, aciklandigi kadari ile pek hosuma gitmedi. Oyunun ruhuna aykiri duruyor; oyunu cok sevmeme ragmen bu dlc'i almayacagim sanirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gece görevleri çok zor oluyodu, bence gece gündüz farkı olmaması iyi.
Öte yandan AP olmaması gerçekten saçma. Hareket ettikten sonra, ateş edebiliyorsam, ateş edip hareket edebilmem lazım.

Bir de inventorysi çok az adamların. Eskiden sırt çantası, kemer, omuz, vs vardı, her birindeki item için ayrı AP değeri vardı falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...