Sam Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 muton var bir de elite muton var, farklı sayılıyor. isim farklıysa farklıdır. elite'ler, commander'lar filan hep farklı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 elite de berserker de arc throwerladım ama interrogate çıkmadı bir sonraki missionda tekrar denedim. gene interrogate çıkmadı ama bu sefer otopsi çıktı meh çaylakın biri fok yoluna gitti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 stunlanan alyenler ölüyor üzerlerinde bomba filan patlarsa, öyle bir durum yaşanmış olmasın? bende oldu çünkü. :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 heavy floaterlarda da oluyor aynısı. sorguya alamıyorum meeeh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 pre-order bonus şeyi dlc olarak çıktı: http://store.steampowered.com/app/209811/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 ironmancilere bir tavsiye vereyim konsey'in verdiği ilk özel görevi boşverin çocuklar, güzel güzel squadlarınızı durduk yere ölüme göndermeyin alskdh. bir de sanırım ödülden bağimsiz olarak 2-3 görevde diffucltlardan kaçinmakta fayda var. çünkü bir verdiğiniz kayip panikle birlikte çok büyük sonuçlara neden olabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Ethereal aletten bi oda yapıyosun, odaya psi- armorlu adam koyuyosun hani. Oyunun sonu mu orası? Bi de millet ghost armordan sonra kolaylaşıyo falan yazmış ben hala ghost armor bulamadım. (daha yeni research ediyorum) Tek bi labım var sadece ondan mı acep. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 bir sonraki dlc "Slingshot" olcakmış, çinde geçicekmiş. Players receive the new assignment from the Council. In a set of three linked missions, players move through a mini storyline taking place on new maps with new gameplay. The Slingshot DLC also adds a new, unique squad member, with a different backstory, voice, and customization options. After completing the DLC, players can take their rewards and new squad member back into the "core" game. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 böyle replay değeri katmayan dlc yönünde karar almaları bayağı hayalkırıklığı oldu. gamespy yazarı da aynı dediğimi yazmış, şimdi gördüm. neyse resmi forumda da nihayet bombalamışlar dlc'yi, umarım akıllanırlar diyeceğim ama achi'lere bakılacak olursa bunları önceden hazırlamışlar zaten. illa çıkacak anlaşılan. aktiftablet said: Ethereal aletten bi oda yapıyosun, odaya psi- armorlu adam koyuyosun hani. Oyunun sonu mu orası? Bi de millet ghost armordan sonra kolaylaşıyo falan yazmış ben hala ghost armor bulamadım. (daha yeni research ediyorum) Tek bi labım var sadece ondan mı acep. evet oyunun sonu. ghost armor herkese giydirip keyfini almadan bitirme oyunu derim. ayrıca finalde ihtiyacın da oluyor. ne araştırmak lazımdı emin değilim ama atladığın birşey var kesin. lab'la alakası yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Yeni çıktı son görevden önce, çok uyuz bi harita bu son görev. Ne kadar uzuyo ileri doğru? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 valla gidiyor işte, çok çok değil ama az da değil. battleship'den biraz uzun belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 sniper 2 tane çaktı boss indi direk aşağı. Bu muymuş dedirtti yani. Orjinal xcom'da alienlerin base kurmaları, senin onları bulabilmen, alienlerin baselerine supply ship göndermeleri vs hepsi oyun gidişatına göre belirlenen şeylerdi, bunda 1 tnae base , 1 supply hsip falan gbi şeyler hep sabit sanırım.ç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 casual gaminge hos geldin :).. çıpanın başı console lar malesefki.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 tekrarlamış olacağım da mesele konsoldan ziyade hedef kitle. maalesef sığlaştırılmış civ5 ile mutlu olan, "oh ne güzel her şehirde unhappiness ile ayrı ayrı uğraşmıyoruz" diyen kitle hedef alındı. yoksa çok daha derin taktik oyunlar var konsollarda japon malı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 bence de görev olana kadar oyun daha da genişletilmeliymiş. şey iyi oldu ama sam iyi kötü taktiksel oyunlarin hala satiş yaptiğini gösterdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 evet, umarım diğer şirketler de "para var bu işte!!!!1" diye atlarlar da aradan güzel başka oyunlar da çıkar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Zannetmiyorum. Civilization da iyi is yapiyor, ama benzerini yapan buyuk sirket yok. Hatta onlari gectim, Firaxis oyunlarindan cok daha populer olan Total War serisinin bile benzerini yapmaya calisan buyuk bir yapimci ve yayimci yok. Ancak kucuk yapimcilarla, Paradox gibi cok az sayida kalmis orta buyuklukte yayimcilar bu tarz oyunlara el atiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 evet, senin dediğin gibi olacağını düşünüyorum ama aksini umuyorum. (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 oyunda ether ler yeni gelmeye basladi, ve su ana kadar memnuniyetsizliklerim (yukarida kesin yazildi hepsi, okudugum kisimlarda da anlatilyior zaten ama kendimce hizli ozet) 1- free aim yok roket ve grenade disinda 2- istedigim adami istedigim gibi yetistiremiyorum, istedigim kombinasyonlari ilk oyundaki gibi yaratamiyorum, random class olayini sevmedim. ne ugrasirdim eski oyunda adam iyi bir marksman olsun diye adam hep atislari onlara yaptirirdim vs. 3- obstacle larin arkasindan vurma falan kirilabilir olanlar icin cok mantikli, ilk oyunda da oyleydi. ama bazen araba icinden, duvar icinden, duvari vs yi indirmeden adami gorup vuruyorsun, fizik motoru sorunlu kisacasi, line of sight hep yanlis hesaplaniyor 4- gece/gunduz missioni farki kalmamis, terror sight in uzerinde turlar, hava aydinlansin beklerdim, yemezdi gece inmek eskiden. simdi dandun direk. (classic zorlukta) 5- stunlamanin tek yolu arc 6- terror missionlari sanki daha zordu eskiden 7- hikaye vs guzel, talent sistemi hos ancak bir o kadar da bos 8- konsol kontrolleri uyuz etti. mouse la istedigimi yapamamak sinir ediyor. 9-burst single shot tarzi farklarin olmamasi stratejiyi yokediyor. heavy hep burst, assault hep single, bayik. taktik bunun neresinde, tab-enter tab-enter gidiyorum. eskisinde aim i cok guzel manage etmen gerekiyordu. 10- oyun dengesiz, yarisi psi olan 3 tane sniper 3 tane assault col ile yarip gecemeyeceginiz map yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 ilk oyun dinamikleri ve kurallarini, gene ilk oyunun line of sight sistemi ile ve ilk oyunun gene yaptiklarina gore trigger eden yapisi ile ancak yeni oyunun grafik motoru ile gormeyi cok isterdim. muhtesem olurdu o zaman. aynisini yapsinlar, bana yeter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 dlclerle aslında parça parça deli gibi geliştirebilirler oyunu isteseler yıllarca oynanır, ama nerdee tabi o böbrek artık şirketlerde :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 ya büyük firmalar değil de bu indie kitle işte ilgi görecek xcom sayesinde onu diyorum. xenonauts ve extraterriastal 2. abi oyunun tüm eksikliği AP yok. ap yoksa malasef bu işler böyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Norak said: dlclerle aslında parça parça deli gibi geliştirebilirler oyunu isteseler yıllarca oynanır, ama nerdee tabi o böbrek artık şirketlerde :p Bu oyuna daha bir suru dlc cikar gibi geliyor. Ama su slinghshot dlc, aciklandigi kadari ile pek hosuma gitmedi. Oyunun ruhuna aykiri duruyor; oyunu cok sevmeme ragmen bu dlc'i almayacagim sanirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Gece görevleri çok zor oluyodu, bence gece gündüz farkı olmaması iyi. Öte yandan AP olmaması gerçekten saçma. Hareket ettikten sonra, ateş edebiliyorsam, ateş edip hareket edebilmem lazım. Bir de inventorysi çok az adamların. Eskiden sırt çantası, kemer, omuz, vs vardı, her birindeki item için ayrı AP değeri vardı falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 pronoit said: abi oyunun tüm eksikliği AP yok. ap yoksa malasef bu işler böyle. tamamen katiliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar