Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

20 aralıktan sonra 2.6 milyon oyuncu


Furfantte

Öne çıkan mesajlar

nomsaR said:

onu düzeltirler ya ilerde çok sorun olacağını sanmıyorum.

bana biraz pvp den bahsedin,

competitive bi pvp platformu sunuyo mu?

wow arenası gibi bişey sunabilecek mekaniklere sahip mi?

hp pool, damage scale vs nasıl. cc vs ile pvp için yeterli stratejilerin yapılıp, sonuca gidilebildiği bi sistem var mı?

classların 1vs1 den öte birbirlerine desteği nasıl?

pvp gameplay acisindan;

said:

pvp acisindan yaziyorum:

- taglemede sikinti var sanki, tab target bocalayabiliyor ya da cok uzakta gordugunuz birini mousela target almada bazen aksiyor.

- kamera zaman zaman sapitiyor. ozellikle kapali ve dar mekanlara girdiginizde karakterin kicina giriyor kamera tunneliyorsunuz adsaf.

- knockback gibi skiller yedikten sonra movement sikintisi oluyor. w tusunu birakip tekrar basmadan hareket edemediginiz zamanlar olabiliyor.

Onun dışında 8vs8 rated bg olacak diye biliyorum. Arena hakkında bilgim yok.

Güzel olan birşey de healerlar 2 tuş spamla oynayamıyor gibi sanki burda. Daha dinamik bir oynanışları var. 50 olunca görücez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Geçen sene bıraktığımdan beri WoW'un ilerleyişine arada sırada bakıyordum. Cataclysm kesinlikle doğru yönde bir adım gibiydi fakat WoW'un yavaşça basitleştirilmiş talent tree'ler, charity epic'leri ve tepelerden şelale gibi akan gold ile aptal moduna geçirilmesi beni kesinlikle daha da uzaklaştırdı. Wrath of the Lich King'den zevk almıştım fakat Upper Blackrock Spire ve Blackwing Lair gibi, hatta bunlardan biraz daha az derecede Black Temple, zindanlarında yaşadığım eğlence ve meydan okuma bir daha hiç olmadı. Rastgele on kişilik bir grubun bir raid'i bir gecede temizlediğini görünce oyunun artık bana sunacak birşeyi kalmadığını anlamıştım.

Blizzcon'da geçenlerde duyurulan Mists of Pandaria, görünen o ki tek birşey için dizayn edilmiş - hayranları mutlu etmek. Bu satışlar için iyi bir plan olsa da, meydan okuma arayan hardcore oyuncu için birşey ifade etmiyor. Duyurulan özelliklerin hepsi WoW'u daha da kolaylaştırmaya yönelik, ve sıradan oyunculara tüm oyunlarda yer olması gerek ok ama, bu bizim 2005'de sevgimizi ve tutkumuzu kazanan oyunla aynı oyun değil. hatırlarsanız, Pandaren Warcraft 3'e bir şaka olarak eklenmişti - hayranlar beğenmiş ve bu sebeple hikayeye bağlanmıştı.

Blizzard bile şaşırmış insanların hoşlanmasına. İşte orjinal şakadaki Pandaren Monk çizimlerini hazırlayan Samwise Didier'in söyledikleri:
"Oyuna koyduk ve herkes "Aman tanrım! Bir PANDA IRKI? Bu çok süper!" dediğinde ben de "Dalga mı geçiyorsunuz? Cidden mi? Warcraft III'de pandalar mı görmek istiyorsunuz??" demiştim."

Şimdi bu şakayı alıp WoW'a iteliyorlar. Warcraft lore'un ölüşünü izlemek üzücü ve artık Blizzard'ın fikirlerinin tükendiği de kesin. Eski tarihlerinde ne varsa kullandılar ve yeni hikayelerle çıkamadılar. Ve tüm bir içerik eklentisini Pandaren'e dayamaları artık World of Warcraft için pek fazla fikirleri kalmadığının da kanıtı.

Bunun diğer göstergelerinden biri de oyuncuların non-combat petlerini kapıştırmaya zorlandığı Pokemon-tarzı mini oyun. Ayrıca doğada petleri yakalıp eğitip daha iyi savaşçılar yapmak mümkün. Raidler arasında vakit öldürmek için ilgi çekici bir fikir fakat aynı zamanda son 6 yılda WoW'ın oyuncu kitlesinin değiştiğinin de bir göstergesi. Temel olarak, WoW bir MMO oyunundan sıradan bir Facebook oyununa dönüşüyor, sadece daha iyi bir arayüzü var.

İçerik genişletmenin nasıl olacağını göreceğiz - belki ben çok farklı düşünüyorumdur. Belki herkes Pandaren olarak oynamak istiyordur ve belki de çok iyi vakit geçireceklerdir. Ama kesinlikle benim sevdiğim WoW ölmüş durumda ve benim geri dönmemi gerektirecek bir sebep hala yok. Blizzard'ın artık hardcore oyuncular için nasıl güncelleme yapacağını bildiğini sanmıyorum, veya umurlarında değil.

Sizden WoW'a yeni genişletme eki yüzünden geri dönmeyi düşünen varmı? Ya da yeni genişletme eki ile ilgili sizin görüşleriniz nelerdir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yukardaki konuyu çok uzatmayacağım ama

WoW'un developer kadrosu titan'a geçince zaten iş bitmişti, blizzard'ın da bunun farkında olduğu belli ki görüyoruz swtor yaklaştığın annual pass + diablo 3 yaptılar, kendileri de farkında içeriğin tükendiğin.

Ama Titan bana göre yeni bir WoW olacak ve yine herkes makine başında kitlenecek, aynı mekaniklerle gelmeyecekleri kesin yeni birşey tasarladıkları ortada yoksa zaten kimse ilgi göstermez.

Ayrıca WoW'un yeni talent optimizasyonunu ben çok beğendim, saçma sapan yukardan skill almak için verdiğin anlamsız talent'lerden sonra yeni sistem çok iyi ve swtor'un da buna hemen geçmesi lazım.


Swtor için diyeceğim şu ki, wow'un formulayı birebir kullanıyorlar ve üzerine bazı güzel özellikler eklemişler ve ellerinde SW gibi bir lore'lar kolay kolay düşmeyecek aşağıya öyle gözüküyor.

Fakat Guild Wars 2 çıkınca bunların hepsinin aklını alacak leen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nomsaR said:

ya lanet wow da öyle bi oyun ki. classa göre verilen şerbetler acayip player tutuyor.

arkadaş az önce msn den yazdı "bro gel senin roga daggerları aldım gel başla tekrar, pve seti de dizdik"

şu laf yetti yani girsem mi girmesem mi diye kafamı karıştırmaya.

girme.

7 gun beles gelmis 1 saat sonunda alt f4 ledim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben de pugla dw kestim. achive aldım. mage'e av haftasonunda pvp gear aldım işte. oyun bitti sanırım. arada girer rbg yaparım, haftada bi lfr, denk gelirse pug dragon soul.

yapacak bir şey yok. tüm oyunu orgrimarla stormwind'a kitleyince olan bu.

eğer makinem kaldıracak gibiyse ve şu server sıkıntıları düzelirse alıcam swtor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...