Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Aralık 7, 2011 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2011 RTS oynamıyorum artık ben. TBS en iyisi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soimyr Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 klasik ftw. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
qlrblrq Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Şekle göre, duruma göre. Kontrol noktalı oyunu fazla aksiyona çeviriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 LethE said: hacı multide şöyle oluyo.. 3v3 diyelim. 1 kisi direk rush kasıyo. 2 si energy spam. sonra ver convertorları ver , normal adam basmıyosun full proto. o convertorlara limit lazım en azından. unitelerin saldırıken energy harcaması fln.. +1000 saniye enerjin var. savaş bi başlıyo -2000 e düşüyo :/ ta da var ama sup com da yok sanırım bu birkaç sene zoneda oynadım ama 1 kere bile 1v1 üstü oyun atmadım ben. zaten imkanı yok kaldırmazdı makinem. bayağı dengeye vuruyordu house rulesla TA zaten 2v2 3v3 falan fun match olarak kalmıştır eminim ünitelerin hepsi saldırırken enerji harcamaz yanlız. savunma kuleleri falan harcar mesela. özellikle big bertha ve mirrorı böyle 1k falan harcıyordu her atışta hatta commanderların dgunı dışında enerji harcıyan hareketli ünite hatırlamıyorum bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 valla ta eski oyun bende tam hatırlamıyorum ama resource sisteminde bi cap olmadıgından saçmalıyo bence. ama ölen uniteleri tekrar madene çevirme falan güzel fikirdi zamanında supcomlarda bi multi dengesiz olsa çok güzel olurdu ama sonuç no artillery,no experimental fix oyunlar oldu.. ondada shield spam geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Single player'da klasik FPS daha tercihim oluyor. Uzun uzadıya kaynak kontrolü daha stratejik oynama seçeneği sunuyor. Multide ise bölge kontrolü hem oyunu daha dinamikleştiriyor yani çarpışmalar daha sık ve çabuk gerçekleşiyor oyun hızının artmasının yanında, hem de kaynak yönetimi yerine çarpışmalarda daha taktiksel yaklaşımlar sergilemeye daha fazla zaman tanıyor. Ayrıca Squad işi hem daha gerçekçi hem de daha taktiksel çarpışmalar sunuyor. Hem multi hem de single'da tercihim (Aka. Long Live to Relic!) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genwa Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Gerek multi gerek single da klasik daha eğlenceli benim için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Venator Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Bolge kontrolu bence, ama Cuce'nin su dedigi olay da cok dogru: Cuce said: valla aksine en kral maclarda dahada öküz oluyo o ilk verilen panzershreck, veya mg. veriliyo cünkü rifllerın attığını vurucağı ttuyo cat ınıyo 3 kişilik mg squad 2 rifle'a. CoH'da iki saglam oyuncunun kapismasinda, oyun basi ya da ortasinda vet 1 rifle'a shrek alabilirseniz, ciddi avantaj kazandiniz demek. Shrekli rifle rahatlikla Vet 3'e cikabilir, cikarsa da her turlu tanki sololar (KT dahil, Tiger haric). Oyuncularin microlari iyilestikce bu tip faktorler inanilmaz farkediyor. Sniper avlayacam derken sizin sniper'in (micronuz kotu oldugundan) bir anda cover'a atlamasi sonucunda counter-snipe edilmek mesela, oyunu kaybettirir. Ha, ama bu tip faktorler relic tarzi oyunlari guzel yapiyor. Oyunda sans var ama, her yerde oldugundan, bi sekilde dengeliyor kendini. Ve de oyun cok daha dinamik, heyecanli oluyor. Bir uniteye ya da "sert" bir taktige (build order) bel baglamak yerine, daha genis dusunmeniz, butun opsiyonlari kafanizda kurmaniz gerekiyor. Zaten devamli catisma oldugundan, bir kere sansli olan degil, daha iyi olan oyuncu zamanla avantaji elde ediyor. Isi sansa birakmamanin bile bir sanati var CoH maclarinda. Ote yandan, klasik RTSlerin de scouting konusunda ciddi avantaji var. Kontrol tabanli RTS'de, devamli catisma oldugundan rakibin neler yaptigini tahmin edebilirsiniz. Klasik RTS'de gizlilik cok daha onemli ve de vurucu. "Sok uniteleri" klasik RTS'de oyunu bitirir, ama CoH'da daha cok stratejik ve zaman avantaji verir. Hep CoH diyorum zira DoW2'yi hic sevemedim. vCoH'un o dinamik oyun stilini yakalayamadilar bir daha. Son bir not, ne kadar oynamasi ve izlemesi zevkli olursa olsun, sansa dayali oyunlarin pr0-game olmasi zor. Cunku progamer'in tek amaci kazanmak, daha video oyunlari spor musabakasi seklinde eglence sektorune yerlesmedi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Sans faktoru bir oyunun profesyonel olarak oynanmasina engel degil; tavla ve pokeri bile profesyonel oynayanlar var. Gerci COH da o kadar fazla sans da yok. Dedigin gibi uzun vadede sans faktoru dengeleniyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Aralık 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2011 yanilmiyorsam wow bile pro olarak oynanıyor falan.pro gaming biraz oyundan ve türünden öte sahip olunan kitleyle ilgili. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Aralık 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2011 işçi harrası olmayan rts rts değildir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar