Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fanboyluğun Bilimsel Kökenleri


axedice

Öne çıkan mesajlar

Illinois Üniversitesi'nin yaptığı bir araştırmaya göre insanlar sevdikleri markalara yöneltilen eleştirileri kendi değerlerine yönelik bir tehdit olarak algılıyor ve haksız çıkmayı gururlarına yediremedikleri için başarısız ürünleri savunmaya devam ediyorlar.

http://arstechnica.com/science/news/2011/08/users-treat-criticism-of-favorite-brands-as-threat-to-self-image.ars

said:
The researchers performed two experiments, one on a group of 30 women and another on 170 undergraduate students, in order to see whether the subjects' self esteem was tied to the general ratings of various brands. Those who had high self-brand connections (SBC)—that is, those who follow, research, or simply like a certain brand—were the ones whose self esteem suffered the most when their brands didn't do well or were criticized. Those with low SBC remained virtually unaffected on a personal level.


iPhone vs. Android tartışmalarına, WOW SUX topiklerine yeni ve süper bi boyut geliyor ehue. "Özgüvenin olmadığı için Mists of Pandaria'yı beğendin!" diyen adama ne cevap vericem ben şimdi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...