Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pandaria ve Stat Düzenlemesi (aka the Great Item Squish)


axedice

Öne çıkan mesajlar

MMO-Champte gördüm şimdi, her expansionın lvl capinde üssel olarak artan item statları Mists of Pandaria'da ve sonrasında baya saçma hale dönecek diye bir itirafta bulunuyor blizz.

http://eu.battle.net/wow/en/blog/3258652

http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/october/numbers1.jpg

said:
Hey, our stats are growing exponentially. If you look at everything from the Strength on a weapon to the damage being done by a Fireball crit or the amount of health the Morchok boss has, they look downright absurd compared to the numbers for level 60 characters in the original shipping version of World of Warcraft. It’s not exactly a surprise that we were going to end up here, and we knew where we were going every step of the way, yet regardless, here we are.


http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/october/numbers2.jpg

http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/october/numbers3.jpg

İkinci resim ilk bakışta çok saçma görünüyor ama WotLK giriş itemlarıyla firelands epixlerini bile karşılaştırınca çıkan tablo ortada. Her major patchte sanki lvl cap artmış gibi ilvllar da artınca böyle bir enflasyon ortaya çıkıyor. Haliyle blizz bu sıkıntıyı çeşitli şirinliklerin arasına gizleyerek şu soruyu sormuş :

1) Böyle devam edip binleri milyonları milyorları kısaltalım, mega damage giga savage mı yapalım?

2) Yoksa bütüün itemların değerlerini nerfleyelim, yeniden 5k hpli 1k dpsli günlerimize mi dönelim?

Komikli Şakalı Resim

said:
http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/october/numbers4_small.jpg

Fig. 4. Mega Damage. Name/screenshot not to be taken seriously.




Anket de ekliyorum bu konuya, benim kafamı kurcalayan bi soruydu keza. Bence squish gelsin, 4000 yerine 40 resilience olsun, arcane blastlar 20.000 değil 200 critlesin. Aman karakterim az vuruyor diye düşünmem ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Farklı bir çözüm olsun diyenlerin önerisi var mı peki? Şimdiye kadar forumlarda elle tutulur bişey göremedim. Squish yerine lvla bağlı olarak yeni itemların "bişeyi" olsun eski itemların olmasın diyenler var ama o bişeyin ne olabileceğine dair bi fikir yok ortada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:

acil sifir atilip vanilla statlarina donsun su oyun ya.

en son komik komik rakamlar gorunuyordu ekranda. 4 haneden buyuk rakam gormeyelim vurunca.


aynen katılıyorum sıfır atılması(gerçi bu bir fantezi sanırım) yerine rework yapılsın dps 1k dps yapsın arkadaş ne farkeder
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:

yapamazlar öyle bişey kolay kolay, bunun level 1 i var, bide level 90 ı var bundan daha iyi scale ettirmeleri çok zor bütün eski contenti silip atamayacaklarına göre


bütün oyunu elde geçirmeleri gerekicek işte.yapılabilir bence zaten yeni content diye eski raidlerin moblarını yollarını dekorlarını kullanıyorlar biraz iş yapmış olurlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zor bir iş yok ki ortada.

ui içerisine bir özellik ekle tickleyenin ekranından sıfırları atsın direk. görmeyelim.

tickleyen ticklemeyen olacak kafa karışıklığı yaratır gibi bir korkuyada gerek yok. şu anki hali çok kafa karıştırıcı ve can sıkıyor.

vanilla sayılarına dönmek lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:

yapamazlar öyle bişey kolay kolay, bunun level 1 i var, bide level 90 ı var bundan daha iyi scale ettirmeleri çok zor bütün eski contenti silip atamayacaklarına göre


Sıkıntının asıl kaynağı toplamda 90 lvl olması değil, 500lvl varmış gibi item yapılması. Heirloom itemları düşün, lvl80de ilvl 187yken 81e geçince 288 oluyor bi anda. Bütün expansionların birikintisi en sonda patlıyor haliyle.

Silinen content değil, contentin basamakları olacak. Bütün vanilla epixleri ilvl65 olacak mesela, karazhandan da ilvl75 item düşecek sunwellden de. Büyük ihtimalle Cata dahil bütün eski raid tierlerinin hp/armor/damage cinsinden zorluğunu eşitleyecekler. Pandarianın son bölgesinden aldığın item bu olacak falan. Dpsler Vanilla zamanına dönmez de TBCnin başları gibi olur işte. Hatta belki biraz daha düşük. Şu saatten sonra ICC ile naxxın zorluğunun aynı olması benim için bişey ifade etmiyor, o yüzden gayet güzel bi çözüm.

Gangren said:

% bazlı damage verme gelebilir belki, tabi detayları ile düşünmedim.


PvE için mantıklı da pvpyi çok karıştırıyor bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyuncu tabanının büyük kısmı önemsemese de blizz o adamları gözden çıkarmaz, AQ40ın zorluğu biraz geriye çekilir sadece. Trashleri MC ayarında olur falan. Şimdiye kadar forumlarda squishden şikayet eden görmedim hatta beklediğimin üstünde destek geldi genelden. Böyle devam ederse sayı enflasyonu ve ona göre düzenlenmiş UIden tamamen vazgeçerler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...