Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Repopulation


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
nda olduğu için herkes ağzını sımsıkı tutuyor ama bir kaç testerın söylediğine göre başarılı bir SWG tarzı oyun geliyor. developerlar neredeyse attıkları her adımı forumda tartışmaya açıyor ve ona göre şekillendiriyorlar. daha alphaya katılmadım ama kitlesiyle bu kadar ilgili olduklarını görmek umut verici.

"Captain Logar" said:

sadece 5 dak. bakabildim, isim vardi. ama ilk tepkim boyle oldu, belki sonra acilir, hakkini yemeyeyim simdiden :D


nda'yı aşmadan neden böyle düşündüğünü de merak ediyorum. bir süre bekledim açıklarsın diye ancak uğramadığın için quote ile çağırayım seni buraya. forumları ve development sürecini takip ediyor musun? ilk alpha stage'e girdiğine göre $200 dan fazla vermiş olmalısın.

yakın zamanda yapılan yorumlardan bir tanesi.

said:
Originally posted by Cryptor
Most people have no clue about this game other then what they read on website and saw on Youtube. It's painfully obvious by reading posts.
The game is currently in a better shape then most mmorpg betas I have played. Alpha stage 3 will end shortly and then they will begin beta testing.

Repopulation is so much more then just a spiritual successor to SWG, it's successor v3.0 We can talk about it all day long and since most people here never played it first hand you will not be able to get any reasonable idea about the game. Just wait until you can play it. If you like sci-fi mmorpgs, if you like sandbox mmorpgs, if you liek truly complex mmorpgs - you will simply love this game.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
dün stress test yapıldı ne kadar oyuncu kaldıracak diye ama pek sorun olmadı. tabii oyunun daha çok gelişmesi gerek. grafik olarak zaten beklentim olmadığından ötürü beni pek etkilemedi ancak grafik olarak swg ye benziyor diyeyim. zaten oyunda genel olarak sistemler oyuncuların isteği üzerine swg den aşırılmış yerler var. ui ve quest sisteminin de gelişmesi gerekli. umarım 2015 sonu gibi çıkartırlar hem bitmiş olur, iyi olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
kendi kendime hallenip kendi kendime sönüyorum sonra mk.

combat olayını full fps style sanıyorum. target select 1-2-3-4 şeklindeymiş, istersen fps'ye geçiyormuşsun. Trainingde bunu gösterdi meh dedim kapattım.

gerçek combatta bu sistem nasıl işler ki? target seçip auto-aim basacağıma neden fps'ye geçip kendim target alayım.

Hero Engine'miş zaten. Oradan da puan kaybetti benden.

Neyse bakalım kenarda dursun diye aldık. Pişman olur muyuz olmaz mıyız görücez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben 25 dolarlık kickstarter basmıştım buna steam keyi gelmiş geçende betaya girmiştim zaten star wars galaxies e baya benziyor ki ben beğendim memnunum da genel olarak. beta süreci falan da iyi gidiyor beklentileri SWG tarzında tutarsanız cidden çok hoş bir oyun insana o günleri yeniden yaşatıyor çok detaylı birde. skiller falan da kullandığınız silahlara göre aynı zamanda o tür silahlar için yeteneneğinizi geliştiriyorsunuz falan. başarılı buldum. ha grafikler falan next gen değil tabii ama vaat ettiklerinin çoğunu başarmışlar gibi. ama yine de tavsiyem herkese eğer tereddütünüz varsa early access den çıkmasını bekleyin. betaya girerseniz zaten denersiniz kendiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslında action mode ve rpg tarzı ortada kalmış bir durumda şu anda. oyunda herşey oyuncuların istediği tarzda ilerlediği için bir kısım rpg tarzında istedi kickstarter sonrasında, bir kısmı da action mode istedi. developerın açıklaması ise şöyle;

said:
I wanted to address the tab target vs. action topic quickly.
Why is it there? Well the main problem with one mode or the other is that the community is very much split on the subject. We've ran a series of polls, and metrics on the matter and viewed a lot of external data on the topic and in general RPG Mode is slightly more favored by players than shooter modes. It's very close but its generally like 53/47. Unfortunately, RPG style of play is also considered rather boring by a lot of players. So we wanted to develop a system that could play a bit more like a shooter, while keeping the complexity of mechanics of RPG Mode, and that's what Action Mode is. It's not a shooter. The underlying principles are all the exact same as in RPG Mode. It's just a different way of controlling your character.
There are hit zones, however. But you will need the appropriate ability type to take advantage of them. For example, if you have a head shot available and shoot someone in the Head, the Head Shot ability will be at the top of the selection list so it should get selected assuming it is off cooldown. If you don't have the ability or it's on cooldown though then it falls back to the next most relevant ability. We also didn't want to put Action Mode at a disadvantage to RPG Mode so there is aim assistance (you get some leeway) and if you shoot a standard body shot it has a chance to select a targeted shot (head, leg, arm) instead.
The Action vs. RPG mechanics are a tricky one for developers to solve. If you go pure Action, you lose half your potential audience. If you go pure RPG you lose half your potential audience. We've tried to dance around it and find a happy medium. For RPG fans it should feel fairly normal to play in RPG Mode, shooter fans will likely notice that it isn't a true shooter. But a percentage of them who simply wouldn't play a pure RPG game will be able to play in Action Mode. Others will wish it was pure action and move on. We'll continue to refine the two modes and gameplay in general. But the game will always be an RPG under the hood.


büyük ihtimalle hc serverlarını sadece action mode kullanılabilir şekilde yapacaklar, casual ise rpg+action mode. hala tartışmalar sürüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi yani ben oyuna girdim, elime lazer tabancasını aldım, "headshot atmak için 2'Ye bas" olayını gördüm ve soğudum. o ne ya.

şöyle adam gibi rpg mekaniklerine sahip bi shooter mmo yok. değerlendirsinler işte bu boşluğu? Crafting olsun, skill gelişimi olsun, massive world olsun, pvp olsun factionlar olsun ama shooter olsun. bıktım artık 1-2-3-4 olayından.

onları da anlıyorum herkese hitap etmek istiyorlar da aynı oyun içinde tercihe göre rpg - shooter işi yemez. serverları ayırırlarsa olabilir ama.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kullanılan combat skillerinin belirli bir oranda crit vurma şansı var.bu elindeki silahın türü - kalitesi,yeteneğin seviyesi ve bir kaç farklı olasılığı daha katarak artıyor veya azalıyor.tek bir tane headshot skilli diye birşey yok.

biraz daha açmak gerekirse mesela shotgun kullanınca yakın mesafeden accuracy daha fazla olduğundan yakın bir hedefe headshot olasılığı daha fazla olacaktır ama uzaktakine hiç vurmaz. tutorialda bundan bahsediyordu belki onu söylüyor Xenocide. çeşitli grenadeler var atıldığında çevresindeki herkesi stunladığında onlara yaklaşıp shotgunla yüksek zarar verilebiliyor. smoke grenade atınca içindekilerin vurma olasılığı çok düşüyor vb.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
indirimde, 10% mu 15% mi ne steamde. 20 tl'e geliyor, aldım geçtim bakmak için.

ps. early access mevcut, oyun release olmadı. "silver" edition diyor

20 dk fln baktım. bu oyun release olmaz, olamaz yani. gözlerime inanamadım. yani beklentim gerçekten çok düşüktü ama bu kadarını beklemiyordum. duke nukem 3d'den kötü combat var lan oyunda 2015 yılında. dünya tasarımı, grafikler, renk paletleri, arayüzler, npcler, dialoglar aklına ne geliyorsa hepsinde başarısız, hatta inanılmaz başarısız olmayı başarmışlar. sandbox derinliğidir, skill sistemidir, housingdir falan dünyanın en iyisi olsa bile diğer zayıf kaldığı tarafları göz ardı edilip oynanmaz.

oyuna büyülü bir deynek değmedikten sonra adamlar v2 yapıyorduk aslında bir yandan onu release edecez demedikten sonra bedavaya bile bulsanız download bile etmeyin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...